Pri hraní multiplayerových hier po internete často dochádza k tzv. „lagom“, ktoré spôsobujú „sekanie“ na strane klienta. De facto sú takmer pri všetkých online hrách znevýhodňovaní hráči s pomalším (aj keď rýchlejšie spojenie nemusí byť nevyhnutne menej zalagované) pripojením na internet. Tento problém sa dá riešiť niekoľkými spôsobmi, zavedením rýchlejšieho „connectu“, upravením konfiguračných súborov, prípadne podľa slov firmy Bigfoot špeciálnym hárdvérom.
V lete táto firma totiž predstaví Lag and Latency Reduction (LLR) zariadenie. LLR sa bude dodávať vo forme USB kľúča alebo bude integrované do matičných dosiek. Základným prvkom LLR je „gaming network procesor“, ktorého úloha je jasná – analyzovať sieťové dáta a uprednostňovať tie, ktoré sa priamo týkajú herného kódu. Ako nápad to nie je zlé, ale má to zatiaľ dve chybičky na kráse. Stále sa čaká na dokončenie API (bez neho sa nemôže začať s úpravami kódu) a aby bol efekt zníženia lagu čo najväčší, musí byť LLR nainštalovaný na oboch spojených počítačoch.