HARDWARE > NOVINKY >
V laboratóriách Intel-u sa intenzívne pracuje nielen na výkonnejších procesoroch, ale aj na integrovanej grafickej karte podporujúcej prichádzajúce štandardy. HKEPC sa podarilo zistiť, že pripravovaný grafický subsystém G965 bude plne spolupracovať s DirectX 10 (Shader Model 4.0, hardvérový Transform & Lightning, clipping atď). Zo systémovej pamäte si dokáže „ukradnúť“ celkovo 256 MB pre potreby grafických operácií. Do týchto informácií sa ihneď oprel inquirer, ktorý G965 dopredu zvozil pod čiernu zem. Hlavným dôvodom je, že chip má mať iba 2 pipelines a 4 až 6 shader jednotiek, čo ho výkonnostne zaradí niekam pod Radeon X1300 alebo GeForce 7300.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Sam Altman z OpenAI hovorí, že jeden príkaz v ChatGPT spotrebuje pätnástinu čajove 38
- The Witcher 3 by mal dostať nové DLC 65
- RECENZIA: Mario Kart World 106
- Článok: Nintendo Switch 2 54
- Harry Potter seriál už obsadil Malfoyovcov 38
- Nové mega zľavy spustené 37
- Článok: Dnes by Dead Space nedostal zelenú - vydavatelia sa boja riskovať 17
- RECENZIA: The Alters 26
- MindsEye podľa očakávaní kvalitou neohúrilo 73
- PlayStation Plus Premium a Extra predstavilo júnové hry 17 zobraziť viac článkov >