Joseph Staten odišiel z Microsoftu |
Microsoft Joseph Statena stiahol z 343 Studios, keď robil nedávno čistky v štúdiu pre problémy Halo Infinite. Ten teraz z firmy odišiel.
Microsoft nedávno robil v 343 Industries čistky pre problémy s Halo Infinite. Vtedy odtiaľ stiahol aj Josepha Statena, ktorý prešiel späť do centrály, kde pracoval na scenároch k hrám. Zjavne už chcel niečo iné a teraz po pár mesiacoch potvrdil, že z firmy odchádza. Čoskoro sa ozve z nového miesta. Uvidíme, či sa vydá na indie kariéru, alebo do nejakej inej väčšej firmy.
Hey folks, I am indeed leaving Microsoft. I'll have more info to share soon, but for now, I'd just like to thank all my @Xbox colleagues for all their understanding and support as I embark on a new adventure. https://t.co/oMR0LXOzZb
— Joseph Staten (@joestaten) April 8, 2023
Joseph Staten stal pri začiatkoch Bungie štúdia, ešte pri vývoji Myth II: Chimera, pracoval aj na Oni. Neskôr pri Halo: Combat Evolved bol Cinematics Director a písal scenáre pre prestrihové scény. V Halo 3 už bol Writing Director a pri Halo ODST Creative director. Následne robil na príbehu Destiny, aby v roku 2014 z Bungie odišiel.
Prešiel do Microsoftu, kde robil na hrách ReCore a Crackdown 3 a popri tom písal aj Halo knihy. Následne ho v roku 2020 Microsoft požiadal, aby skúsil niečo spraviť v Halo Infinite. Jeho smerovanie však nevyšlo a v januári 2023 bol spolu s ostatným vedením boli vymenení.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Mafia: The Old Country 130
- Battlefield 6 beta preload je už spustený 117
- PS6 má byť výkonom na úrovni 9070XT, nový Xbox mierne vyššie, na úrovni RTX 5080 116
- Hideo Kojima kritizuje herný priemysel, hovorí, že väčšina hier je rovnaká 128
- DOJMY: Titan Quest II 36
- Recenzie na Mafia: The Old Country vychádzajú 42
- Magnus procesor pre ďalší Xbox má ponúknuť flexibilitu, ktorá bude konkurovať PC, 103
- Článok: Mafia: The Old Country - Cesta na Sicíliu za koreňmi organizovaného zločinu 3
- Epic vyhral súd nad Google, firma musí otvoriť Android 77
- Zeus grafická karta má byť v ray tracingu 2.5x rýchlejšia ako RTX 5090 ... teoreti 24 zobraziť viac článkov >