Starfield už má v PC požiadavkách SSD, na konzolách pôjde 30 fps |
Na PC môžeme čakať, že stále viac hier bude rovno vyvíjaných pre SSD.
Môžeme čakať, že stále viac hier bude rovno vyvíjaných pre SSD. Teraz nám túto požiadavku ukázal Cyberpunk 2077 a ukazuje ju aj Starfield. Nakoniec SSD sú už lacné a už by mali byť štandardom v PC.
Čo sa týka samotných požiadaviek:
MINIMÁLNE:
OS: Windows 10 verzia 2004 (10.0.19041.0)
Procesor: AMD Ryzen 5 2600x, Intel Core i7-6800K
Pamäť: 16 GB RAM
Grafika: AMD Radeon RX 5700, NVIDIA GeForce 1070
DirectX verzia: 12
Úložisko: 125 GB dostupného miesta
Ďalšie poznámky: Vyžaduje sa SSD
ODPORÚČANÉ:
OS: Windows 10/11 s aktualizáciami
Procesor: AMD Ryzen 5 3600X, Intel i5-10600K
Pamäť: 16 GB RAM
Grafika: AMD Radeon RX 6800 XT, NVIDIA GeForce RTX 2080
DirectX: Verzia 12
Sieť: Širokopásmové internetové pripojenie
Úložisko: 125 GB dostupného miesta
Ďalšie poznámky: Vyžaduje sa SSD
Čo sa týka rozlíšení na konzolách:
- Xbox Series X - 4K/30fps
- Xbox Series S - 1440p/30fps
Todd Howard k tomu povedal, že 30 fps nie je žiadne prekvapenie, keďže všetky ich hry idú na konzolách 30 fps:
"Myslím, že to nebude žiadne prekvapenie, vzhľadom na naše predchádzajúce hry a tým kam mierime. Robíme vždy tieto obrovské, dynamické otvorené svety s hyper detailami, v ktorých sa môže stať čokoľvek. A to robíme aj tu. Pôjde to v 4K na X a 1440 na S. Uzamkneme to na 30, pretože chceme tie detaily, chceme všetky tie veci. Nechceme nič z toho obetovať.
Našťastie v tomto to funguje skvele. Často to beží oveľa viac ako 30 fps. Niekedy je to 60. Ale na konzolách to uzamkneme, pretože uprednostňujeme konzistenciu, pri ktorej nad tým ani neuvažujete.
A nikdy nechceme obetovať zážitok, vďaka ktorému sa naše hry cítia naozaj, naozaj výnimočné. Takže je to skvelý pocit. Sme naozaj spokojní s tým, aký je to pocit aj počas bojov. Máme tam rezervu vo framerate, ale potrebujeme ju, pretože v našich hrách sa môže stať naozaj čokoľvek."
Phil Spencer to v interview komentoval:
„Je to kreatívna voľba,“ povedal Spencer. „Samozrejme máme hry, ktoré na platforme bežia v rozlíšení 4K/60. Nie je to problém platformy, je to kreatívne rozhodnutie.“
Autori bližšie hru ukázali včera.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Mega zľavy spustené 38
- Metal Gear Solid Delta: Snake Eater dostal recenzie 46
- Ubisoft potvrdil príchod nového rozšírenia s novým prostredím pre Assassin's Creed 39
- DOJMY: Silent Hill f 21
- GTA VI má dostať realistickú fyziku vody 79
- Gamescom ocenenia boli vyhodnotené 40
- RECENZIA: Gears of War: Reloaded 44
- DOJMY: Directive 8020 11
- Ubisoft livestream z Gamescomu predviedol očakávané hry 20
- Najväčšie ohlásenia a predstavenia z Gamescomu 21 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox Series X|S Vývoj: Bethesda / Bethesda Game studios Štýl: Akcia / RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|