Bližší pohľad na vylepšenia enginu vo Forza Motorsport |
Na Forzu sa bližšie pozrelo aj Digital Foundry a porozprávalo sa s autormi o jednotlivých použitých technológiách.
HRY > NOVINKY >
Na Forzu sa bližšie pozrelo aj Digital Foundry a porozprávalo sa s autormi o jednotlivých použitých technológiách. Rozobralo renderovacie módy, prechod z MSAA na TAA, ray tracing, nový systém oblohy, pozreli sa aj na postprocessing a samozrejme pneumatiky a fyziku. Rozobrali aj to, ako laserovo skenovali trate, ako spracovali 3D vegetáciu, viac 3D davov. Autori priblížili aj nový systém shaderov s mikrotieňmi.
Pridali aj zaujímavosť a to ukážku ich stresstestu na trati, kde s desiatkami áut nechajú systém prechádzať traťou a vidia prípadné spomalenia.
Páči sa mi! (+5)
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Zomrel Cary-Hiroyuki Tagawa, známy ako Shang Tsung z Mortal Kombatu 18
- Aký vianočný darček kúpiť hráčovi? 36
- RAM pamäte pre PC stúpajú cenou trojnásobne, bude to problém na nasledujúci rok 181
- Objavila sa séria animácií z GTA VI 26
- Netflix oficiálne ohlasuje odkupovanie Warner Bros za 82 miliárd dolárov 136
- Čo získa Netflix odkúpením Warner Bros? 48
- Netflix vyhral ponuku na odkúpenie Warner Brosu, začína rokovania 80
- Arabi vlastnia prakticky celé EA 75
- RECENZIA: Blood: Refreshed Supply 35
- RECENZIA: Metroid Prime 4: Beyond 35 zobraziť viac článkov >
|
PC
Xbox Series X|S Game Pass Vývoj: Microsoft / Turn 10 Studios Štýl: Racing
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||














