Bližší pohľad na vylepšenia enginu vo Forza Motorsport |
Na Forzu sa bližšie pozrelo aj Digital Foundry a porozprávalo sa s autormi o jednotlivých použitých technológiách.
HRY > NOVINKY >
Na Forzu sa bližšie pozrelo aj Digital Foundry a porozprávalo sa s autormi o jednotlivých použitých technológiách. Rozobralo renderovacie módy, prechod z MSAA na TAA, ray tracing, nový systém oblohy, pozreli sa aj na postprocessing a samozrejme pneumatiky a fyziku. Rozobrali aj to, ako laserovo skenovali trate, ako spracovali 3D vegetáciu, viac 3D davov. Autori priblížili aj nový systém shaderov s mikrotieňmi.
Pridali aj zaujímavosť a to ukážku ich stresstestu na trati, kde s desiatkami áut nechajú systém prechádzať traťou a vidia prípadné spomalenia.
Páči sa mi! (+5)
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis a Tomb Raider: Catalyst oficiálne predstavené 108
- Budú toto tituly z vianočnej rozdávačky Epicu? Bude rozdávať aj RDR2? 49
- Nové zľavy pred Vianocami 30
- Hogwarts Legacy je teraz zadarmo na Epic Store 33
- Mobily so 4GB pamäťou sa vrátia, niektoré hi-endy zrejme klesnú na 12GB 87
- Avatar: Oheň a Popol má zatiaľ najnižšie hodnotenia zo série 40
- RECENZIA: Terminator 2D: NO FATE 58
- Half-Life 3 má byť launch hrou pre Steam Machine, vydanie cieli na jar 2026 71
- Takto vyzerá Witcher 3 s AI filtrom 49
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis ukazuje 30 rokov vývoja grafiky v hrách 28 zobraziť viac článkov >
|
PC
Xbox Series X|S Game Pass Vývoj: Microsoft / Turn 10 Studios Štýl: Racing
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||












