Nvidia pred Gamescomom predstavuje svoje novinky |
Nvidia prišla na Gamescom pripravená a predstavila niekoľko noviniek a veľa RTX titulov
Nvidia ponúkla svoju Gamescom prezentáciu noviniek, kde prešla Geforce Now, spomenula nové hry s podporou RTX, s AI, ale aj novinky v G-synch oblasti
AI technológie:
Nvidia ohlásila svoj malý jazykový model pre herné postavy - NVIDIA Nemotron-4 4B NIM, ten umožní bežať aj na samotných zariadeniach a zaistí rýchle reakcie postáv v porovnaní s tradičnými online modelmi.
Nemotron-4 4B NIM už je zapracovaný v prvej hre a to Mecha BREAK od Amazing Seasun Games. V nej Digital Human postavy používajú aj Audio2Face-3D NIM model pre dynamické tváre postáv priamo na zariadeniach, ako aj third party model od Whisperu na rozoznávanie hlasu a nakoniec použili Elevenlabs technológie na realistické hlasy z cloudu.
Geforce Now:
Nvidia už má v Geforce Now cez 2000 hier, rozbehla nové dátové centrum v Poľsku, čo bude zaujímavé aj pre nás.
- Z nových hier prichádzajúcich do Geforce Now tam budú Black Myth Wukong, Star Wars Outlaws ale aj Final Fantasy XVI
- Pekným doplnkom do Geforce Now bude automatické prihlasovanie do Xbox Game Pass hier, nebudete sa musieť stále ručne prihlasovať.
- Zároveň pridávajú možnosť aktivovať 25 najpoužívanejších addonov do World of Warcraftu cez CurseForge.
RTX:
- Čo sa týka RTX hier, teda hier s Ray Tracing, DLSS a AI je už 600 a prichádzajú ďalšie
- Dragon Age: The Vielguard príde s DLSS 3, Reflex a Ray Tracingom
- Dune: Awakening príde s DLSS 3 a Reflexom
- Black State s DLSS 3, Reflexom a Ray Tracingom
- Final Fantasy XVI s DLSS 3, DLAA a Reflexom
- Black Myth: Wukong - DLSS 3 a plný Ray Tracing
- Star Wars Outlaws - DLSS 3.5, Ray Tracing a má už spustený aj bundle s GeForce RTX 40 grafikami
Nechýba ani zaujímavý Half-Life 2 RTX: RTX Remix Project, ktorý bude na zahratie na Gamescome aj s novým Nova Prospekt levelom, ktorý bude ukázaný po prývkrát. Demo na Gamescome bude mať plný ray tracing, DLSS 3.5, nové assety, modely s 800% zlepšením detailov - 4k textúrami a 25-násobným zvýšením polygónov.
Rozšírenie NVIDIA G-SYNC podpory v monitoroch:
G-SYNC technológia prichádza do Mediatek škálovacích čipov v monitoroch, čo výrazne rozšíri monitory s natívnou podporou G-syncu. V monitoroch tak už nebude potrebný samostatný modul.
Prvé monitory s MediaTek čipom a aj podporou G-SYNC Pulsar technológie (g-sync, ktorý minimalizuje rozmazanie) s 360Hz refreshom, 1440p rozlíšením a HDR budú:
- AOC AGON PRO AG276QSG2
- Acer Predator XB273U F5
- ASUS ROG Swift 360Hz PG27AQNR
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- GOG bojuje proti cenzúre v hrách, rozdáva 13 hier zadarmo 74
- Battlefield 6 predstavil svoj multiplayer, dostal dátum vydania 149
- RECENZIA: Achilles: Survivor 18
- Hideo Kojima kritizuje herný priemysel, hovorí, že väčšina hier je rovnaká 127
- Ubisoft chystá odhalenie nových hier zo série Assassin’s Creed 35
- Mafia: The Old Country ukazuje svoje PC špecifikácie 39
- Augustové hry 20
- Epic vyhral súd nad Google, firma musí otvoriť Android 64
- Fatekeeper je nová fantasy RPG od desaťčlenného tímu 34
- Augustové filmy 36 zobraziť viac článkov >