CD Projekt plánuje spraviť Witcher 4 väčší a lepší ako trojka |
Firma sa poučila zo Cyberpunku.
V novom interview potvrdil CD Projekt niekoľko nových informácií o cieľoch a stave Witcher 4. Ako vieme, hra sa už dostala do fázy „plnohodnotnej produkcie“, a teda začal samotný vývoj, ale teraz autori dodali svoje ambiciózne ciele – chcú totiž, aby hra bola väčšia a lepšia ako ich predchádzajúce tituly, najmä Witcher 3.
Hlavné priority a ciele pre Witcher 4 zahŕňajú:
- Zlepšenie kvality:
Štúdio sa poučilo zo skúseností so Cyberpunk 2077 a plánuje klásť ešte väčší dôraz na technickú stabilitu, optimalizáciu pre všetky platformy a celkovú kvalitu herného zážitku. Sústredia sa na to, aby hra bola už od vydania pripravená bez veľkých problémov.
Charles Tremblay viceprezident pre technológie k tomu povedal, že nový prístup zahŕňal aj dlhšiu predprodukciu a pravidelné technické hodnotenia, ktoré umožnili identifikovať a riešiť problémy skôr, než sa rozbehla plná produkcia. Tento systém zabezpečil, aby sa chyby z minulosti neopakovali. - Inovácie v technológii:
Prechod na Unreal Engine 5 umožní vytvoriť technicky pokročilejšiu hru s detailnejšou grafikou, lepšou AI postáv a prepracovanejšou fyzikou. Taktiež sa očakávajú pokroky v dynamike prostredia a interakciách s ním.
Toto rozhodnutie nebolo spôsobené nedostatkami REDengine. Prechod bol motivovaný snahou o simultánny vývoj viacerých projektov – vrátane Witcher 4, pokračovania Cyberpunku a ich novej značky. Tremblay tiež zdôraznil výhody spolupráce s Epic Games, ako aj možnosť lepšieho zdieľania technológií a know-how v rámci tímov CD Projektu. - Prezentačná kampaň začne menej ako dva roky pred vydaním:
Z iných vecí vieme, že hra bude mať väčší a bohatší svet, tentoraz aj dynamickejší, ktorým chcú prekonať ponuku Witchera 3. Zároveň príde nový príbeh a protagonisti, keďže hlavnou postavou už nebude Geralt. Ten však bude súčasťou sveta. Ale toto všetko budú približovať až skôr k vydaniu hry.
Presnejšie hovoria, že kampaň na Witcher 4 bude trvať menej než dva roky a zahrnie aj skoré teasingy na podnietenie diskusie medzi fanúšikmi. Dôraz sa bude klásť na realistické oznámenie dátumov vydania a na to, aby boli všetky platformy od začiatku pripravené.
Ale dodávajú, že síce ich ciele zahŕňajú „väčšie a lepšie“, sú si vedomí, že ambície musia byť vyvážené realistickým plánovaním, aby sa vyhli problémom, aké nastali pri vývoji a vydaní Cyberpunku 2077.
Čo sa iných titulov spomínajú, že tím pracujúci na novej značke zostáva malý, pričom sa hra nachádza v ranných fázach vývoja a ide skôr o konceptuálnu prácu. Naopak, pokračovanie Cyberpunku má pevný základný tím v Bostone, ktorý spolupracuje s pobočkami vo Varšave a Vancouveri. Najväčší tím je momentálne sústredený na vývoj Witcher 4, ktorý zahŕňa stovky vývojárov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Microsoft prepustil 9000 zamestnancov pre AI, jeden z vedúcich im odporúča obrátiť 123
- Takmer 10 minút hrateľnosti z Mafia: The Old Country 156
- OpenAI o1 model sám seba skopíroval na externý disk, ako istotu pred vypnutím, Cla 73
- Stop Killing Games petícia prekročila 1 milión podpisov 62
- Ghost of Yotei ukázal svoj gameplay 141
- Nové Alza dni zľavy spustené 21
- RECENZIA: System Shock 2: 25th Anniversary Remaster 36
- Júlové hry 17
- Letný Steam výpredaj už pomaly končí 56
- Fanúšikovský remake Counter-Strike 1.6 s názvom CS: Legacy narazil na právne probl 19 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
Xbox Series X|S PS5 Vývoj: CD Projekt Štýl: Akcia / RPG |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|