Netflix už má 300 miliónov predplatiteľov, znovu zvyšuje ceny |
Netflix ukazuje svoju dominanciu streamingu.
Netflix má za sebou silný posledný štvrťrok, v ktorom získal rekordný počet predplatiteľov a znovu zvýšil zisky. Získali takmer 19 miliónov nových predplatiteľov, k čomu im pomohlo WWE, NFL, Jake Paul vs. Mike Tyson, ale aj Carry-On film a zabodoval aj nový Squid Game. Spolu už prekonali 300 miliónov predplatiteľov.
- Predplatitelia: 301.63 miliónov +18.9 miliónov
- Tržby za posledný štvrťrok 10.2 miliardy dolárov +16%
- Marža 22% +5%
- Tržby za rok 2024 - $39 miliardy +16%
Na tento rok odhadujú ďalší rast na 40 miliárd dolárov tržieb, pričom ponúknu peknú dávku silných seriálov. Spomínajú napríklad Stranger Things, Squid Game, Wednesday, The Night Agent, Emily in Paris, plus nové seriály a nové filmy.
Napriek rekordným tržbám a vyskom ziskom znovu zvyšovali ceny, kde zatiaľ v USA zvýšili o dolár predplatné s reklamami na 8 dolárov a prémiové išlo hore o 2 doláre na 25 dolárov.
Hernú oblasť Netflix veľmi nekomentoval, ale dodal, že ich Squid Game: Unleashed bol pri svojom vydaní najsťahovanejšou hrou na iOS v 107 krajinách. Dodali k tomu, že chcú prejsť z mobilov aj na ďalšie platformy:
„Začali sme v mobiloch, ale naším cieľom je sprístupniť naše hry na všetkých typoch zariadení v priebehu času.“
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Budú toto tituly z vianočnej rozdávačky Epicu? Bude rozdávať aj RDR2? 49
- Nové zľavy pred Vianocami 30
- Avatar: Oheň a Popol má zatiaľ najnižšie hodnotenia zo série 40
- Mobily so 4GB pamäťou sa vrátia, niektoré hi-endy zrejme klesnú na 12GB 87
- RECENZIA: Terminator 2D: NO FATE 58
- Half-Life 3 má byť launch hrou pre Steam Machine, vydanie cieli na jar 2026 71
- Takto vyzerá Witcher 3 s AI filtrom 49
- Warner Bros. oficiálne zamietol ponuku Paramountu, Netflix rozbehol promo kampaň 31
- LEGO výpredaje začali 7
- Kingston varuje, že nedostatok SSD sa v nasledujúcom mesiaci ešte zhorší 32 zobraziť viac článkov >












