Half-Life 2 RTX ukazuje ako Sampler Feedback dokáže znížiť zaplnenie VRAM |
Microsoft už pred rokmi predstavil Sampler Feedback funkciu, ktorá umožní znížiť zaplnenie grafickej pamäte. Half-Life 2 RTX to teraz ukazuje.
HRY > NOVINKY >
Microsoft už pred rokmi predstavil Sampler Feedback funkciu, ktorá umožní znížiť zaplnenie grafickej pamäte. Half-Life 2 RTX, respektíve samotná RTX Remix utilita to teraz ukazuje. Porovnanie približuje ako zapnutý Sampler Feedback ušetri od 3GB do 6GB VRAM a napríklad zatiaľ čo scéna zo sampler feedbackom zaplní 10GB VRAM, bez neho aj 16GB VRAM.
Keby to začali využívať všetky hry, nároky na pamäť by boli hneď nižšie.
Páči sa mi! (+6)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 15
- iPhone 17, iPhone Air, Air Pods 3 a nové Watch hodinky predstavené 122
- DOJMY: The Blood of Dawnwalker 28
- Borderlands 4 dostal slušné recenzie, na Steame robí rekordy série v počte hráčov 90
- PS6 má mať vraj jednoduchší dizajn ako PS5 a odnímateľnú mechaniku 125
- RECENZIA: Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants 8
- Battlefield 6 spúšťa test nového Battle Royale režimu s triedami, deštrukciou a vo 34
- Spotify bude konečne podporovať lossless kvalitu hudby 60
- DOJMY: The Expanse: Osiris Reborn 18
- RECENZIA: Stellar Blade 6 zobraziť viac článkov >