Crystal Dynamics štúdio prepúšťalo |
Firma hovorí, že vývoj Tomb Raidera nie je ohrozený.
Crystal Dynamics oznámil, že sa rozhodol rozlúčiť s časťou svojich zamestnancov. Dôvodom sú meniace sa obchodné podmienky a snaha udržať dlhodobé zdravie a stabilitu štúdia v neustále sa meniacom hernom trhu. Firma uviedla, že rozhodnutie nebolo jednoduché, ale je nevyhnutné pre zachovanie ich kľúčových kreatívnych priorít.
Štúdio poďakovalo všetkým, ktorých sa prepúšťanie dotklo, za ich prácu a prisľúbilo podporu počas prechodu. Zároveň ubezpečilo fanúšikov aj partnerov, že tento krok neovplyvní pripravovanú hru zo série Tomb Raider, ktorá zostáva vo vývoji podľa plánu. Ten si platí Amazon a síce vývoj napreduje pomaly, ako všetko v Amazone, ale stále napreduje.
Zrejme tentoraz prepúšťanie súviselo so zrušením Perfect Dark v Microsofte, ale je to už tretie kolo prepúšťania vo firme, odkedy ju prebral Embracer. Je veľká škoda, že tieto štúdia okolo Tomb Raider, Thiefa a Deus Ex predalo Square Enix práve Embraceru. To ich nezvládlo nikam posunúť a len chátrajú.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Battlefield 6 99
- Battlefield 6 dostáva recenzie 49
- Sony prinesie PS6 o pár rokov 93
- Battlefield 6 pri vydaní pritiahol len na Steame cez 700 tisíc hráčov 147
- Roboti nás raz nahradia, v BMW už jeden pracuje 5 mesiacov 90
- Assassin's Creed umiestený do času po občianskej vojne bol zrušený 70
- DOJMY: Heroes of Might and Magic: Olden Era 33
- RECENZIA: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater 26
- Nové Alza dni zľavy spustené 4
- Optimálna cena GTA VI by podľa analytikov bola 69 dolárov 102 zobraziť viac článkov >