Nové detaily zo zrušeného Perfect Dark titulu naznačujú, že z neho bolo spraveného veľmi málo a mal byť epizodický |
Podľa nových detailov pri zrušení Perfect Darku štúdio stále robilo len na Vertical Slice 1, teda len na gameplay ukážke z hry.
Po rokoch vývoja a správach o komplikovanej produkcii bol nedávno reboot značky Perfect Dark definitívne zrušený a štúdio The Initiative zatvorené. Rozhodnutie prišlo po reštrukturalizácii Xboxu, ktorá stopla aj ďalšie pripravované projekty ako Everwild od Rare, alebo novú MMO od Zenimaxu. Tu však bolo zrušenie možno aj zo strany vývojárov očakávané. Z hry bolo aj po šiestich rokoch vývoja spraveného len veľmi málo.
Už po zrušení sa objavili kontroverzné informácie - trailer z roku 2024 mal byť podľa niektorých „v podstate falošný“, no bývalý level dizajnér vysvetlil, že aj keď obsahoval nerealistické prvky, vznikol na základe hrateľnej ukážky.
Teraz interné dokumenty bývalého vývojára ponúkajú bližší pohľad na koncepty hry. Tím chcel zaplniť dieru na trhu v žánri špionážnych hier, kde dlhšie chýbali série ako Metal Gear Solid či James Bond. Vzormi pri budovaní vízie bola kombinácia DNA pôvodnej N64 hry a moderný prístup inšpirovaný seriálom Westworld.
Hra mala byť epizodická, pričom sa v čase zrušenia pracovalo na „Vertical Slice 1“ pre prvú sezónu. Čo by bola len ukážka gameplayu pre vedenie, alebo na otestovanie či hrateľnosť bude fungovať, od dokončenia tak bola hra ešte ďaleko.
Dokumenty opisujú viacero systémov, najpodrobnejšie tzv. Adrenaline System. Ten mal fungovať ako zdroj energie, ktorý sa dopĺňal a umožňoval špeciálne schopnosti - liečenie, zvýšené poškodenie, redukciu zranení či spomalenie času pre presnejšie mierenie a úhyby. Rýchle zabitie viacerých nepriateľov malo efekt predlžovať a odomykať špeciálne exekúcie. Systém by sa prejavoval aj vizuálne - napríklad zmenou výrazu a účesu hlavnej hrdinky Joanny Dark.
Koncepty tiež ukazujú lokácie ako futuristickú Káhiru a ďalšie prostredia označené ako „Eco Sci-Fi“, spájajúce moderný dizajn s udržateľnými prvkami.
Ukazujú aj iný tvár hlavnej postavy, alebo minimálne vlasy, nevieme, ktorá verzia je staršia.
Hra však druhú šancu nedostala - hoci Microsoft rokoval s Take-Two a Embracer Group o financovaní, dohody padli a projekt skončil. Nový Perfect Dark tak hráči tak skoro neuvidia, jedine ak ho Microsoft dá spraviť inej firme, ktorá to zvládne v reálom čase.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 23
- RECENZIA: Assassin Creed: Shadows - Claws of Awaji 48
- RECENZIA: NHL 26 38
- DOJMY: Project Motor Racing 28
- Remake Assassin’s Creed IV: Black Flag vraj príde s úpravami hrateľnosti 55
- Xiaomi prinesie Xiaomi 17, preskakuje jeden ročník, aby sa zladilo s názvami iPhon 68
- PlayStation 5 kúpite dočasne za nižšiu cenu 97
- RECENZIA: Hollow Knight: Silksong 17
- Gameplay ukážka z Battlefield 6 Battle Royale 36
- Nvidia rozbieha veľkú spoluprácu s Intelom, prinesú procesory s RTX grafickými jad 68 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
Xbox Series X|S Vývoj: Microsoft / The Initiative Štýl: Akčná Adventúra
| ||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|