Podľa Square Enix sú pre Switch 2 Game-Key karty budúcnosť pre veľké hry |
Neobmedzujú miestom a interné úložisko je rýchlejšie.
Nintendo Switch 2 priniesol nový formát Game-Key kariet, ktorý od začiatku vyvolal rozporuplné reakcie. Zatiaľ čo hráči ich často kritizujú, vývojári ich naopak vítajú, pretože riešia technické obmedzenia klasických kartridžov. Tie sú navyše aj drahé.
Naoki Hamaguchi, režisér Final Fantasy VII Rebirth, v rozhovore pre JP Games vysvetlil, že Game-Key karty umožňujú obísť limity veľkosti (64 GB) a zároveň využívať rýchlejšie načítavanie z internej pamäte konzoly, ktoré sa bežným kartridžom nevyrovná.
Podľa Hamaguchiho je tento „polodownloadový“ model kľúčový najmä pre AAA tituly, kde je rýchlosť načítavania a kapacita rozhodujúca. Práve vďaka nemu sa na Switch 2 môžu objaviť veľké hry, ktoré by inak na platformu vôbec nevyšli. Zároveň pripomenul, že použitie Game-Key kariet je pre vývojárov voliteľné - napríklad Cyberpunk 2077 sa podarilo dostať na klasický kartridž, no pri tituloch ako Star Wars Outlaws už bolo nutné siahnuť po Game-Key.
Hoci fyzickí zberatelia zostávajú skeptickí, Hamaguchi verí, že časom sa hráči s novým formátom zžijú a akceptujú ho ako súčasť fungovania Switch 2.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Ghost of Yōtei 157
- RECENZIA: Dying Light The Beast 73
- Silent Hill f dostal prvé recenzie 99
- RECENZIA: EA Sports FC 26 16
- DOJMY: Crimson Desert 8
- Forza Horizon 6 bola oficiálne ohlásená 63
- Ghost of Yotei dostáva recenzie 28
- Wolverine dostal trailer a ohlásil aj čas vydania 95
- Kojima priniesol prvý teaser na svoju novú hru OD 53
- Herečka Isabelly z Mafia The Old Country potvrdila, že pokračovanie je v príprave 21 zobraziť viac článkov >