Art director pôvodného Gears of War je nadšený, že sa séria vracia späť k svojim základom |
Hovorí, že ak by Gears 1 bol Alien, zvyšné časti by boli Aliens
Pôvodný Gears of War z roku 2006 nebol len akčnou strieľačkou, ale aj temným hororom inšpirovaným filmami ako Alien. Podľa umeleckého riaditeľa Jerryho O’Flahertyho z Epic Games bol titul navrhnutý tak, aby predviedol možnosti Unreal Enginu 3, a práve to viedlo k dôrazu na vizuál, svetlo a temnú filmovú atmosféru.
„Predávali sme technológiu, takže bolo dôležité, aby hra vyzerala čo najlepšie,“ vysvetlil O’Flaherty. „Všetko sme robili s cieľom, aby to pôsobilo dramaticky a odlišne.“ Základom bol obmedzený farebný rozsah a dôraz na temnotu, vďaka čomu sa Gears odlišoval od ostatných hier generácie Xbox 360.
Podľa O’Flahertyho sa však séria neskôr posunula od hororu k čistej akcii:
„Prvý diel bol ako Alien, zvyšok série ako Aliens. Z hororu s príšerami sa stala hra o monštrách,“ hovorí.
Chystaný prequel Gears of War: E-Day, ktorý sa odohráva počas prvého útoku Locustov, sa podľa neho vracia k tomu, čo robilo pôvodný Gears výnimočným - napätiu, tme a izolácii. O’Flaherty oceňuje, že E-Day vyzerá ako „verný návrat“ k pôvodnej vízii a pripomína, že séria tak po dlhých rokoch znovu prebúdza svoj hororový charakter.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 76
- Do nového Múmia filmu sa vráti Brendan Fraser a Rachel Weisz 40
- Plánujete kúpiť štvorkolku? Čo takto osemvrtuľovku Jetson One? 20
- Amech roky vedel, že jeho teplovodivá pasta SGT-4 poškodzuje chladiče a procesory 39
- RECENZIA: Painkiller 25
- Chcete byť Pro hráčom v Battlefielde 6? Priplatíte si. 82
- Aké ceny teraz majú grafické karty? 41
- OLED monitory sú už v cenách pod 500 eur 154
- Novembrové hry 31
- Ako vyzerá GTA IV s path tracingom cez RTX Remix? 31 zobraziť viac článkov >
|
PC
Vývoj: Xbox Game Studios / The Coalition Štýl: Akcia |
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |













