Art director pôvodného Gears of War je nadšený, že sa séria vracia späť k svojim základom |
Hovorí, že ak by Gears 1 bol Alien, zvyšné časti by boli Aliens
Pôvodný Gears of War z roku 2006 nebol len akčnou strieľačkou, ale aj temným hororom inšpirovaným filmami ako Alien. Podľa umeleckého riaditeľa Jerryho O’Flahertyho z Epic Games bol titul navrhnutý tak, aby predviedol možnosti Unreal Enginu 3, a práve to viedlo k dôrazu na vizuál, svetlo a temnú filmovú atmosféru.
„Predávali sme technológiu, takže bolo dôležité, aby hra vyzerala čo najlepšie,“ vysvetlil O’Flaherty. „Všetko sme robili s cieľom, aby to pôsobilo dramaticky a odlišne.“ Základom bol obmedzený farebný rozsah a dôraz na temnotu, vďaka čomu sa Gears odlišoval od ostatných hier generácie Xbox 360.
Podľa O’Flahertyho sa však séria neskôr posunula od hororu k čistej akcii:
„Prvý diel bol ako Alien, zvyšok série ako Aliens. Z hororu s príšerami sa stala hra o monštrách,“ hovorí.
Chystaný prequel Gears of War: E-Day, ktorý sa odohráva počas prvého útoku Locustov, sa podľa neho vracia k tomu, čo robilo pôvodný Gears výnimočným - napätiu, tme a izolácii. O’Flaherty oceňuje, že E-Day vyzerá ako „verný návrat“ k pôvodnej vízii a pripomína, že séria tak po dlhých rokoch znovu prebúdza svoj hororový charakter.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy pred Vianocami 33
- Avatar: Oheň a Popol má zatiaľ najnižšie hodnotenia zo série 40
- RECENZIA: Terminator 2D: NO FATE 58
- Half-Life 3 má byť launch hrou pre Steam Machine, vydanie cieli na jar 2026 71
- Takto vyzerá Witcher 3 s AI filtrom 49
- Warner Bros. oficiálne zamietol ponuku Paramountu, Netflix rozbehol promo kampaň 36
- Filmová recenzia: Avatar: Oheň a popol 33
- Epic Games Store zadarmo rozdáva Eternights 6
- Epic rozdáva Jotunnslayer: Hordes of Hel 17
- Kingston varuje, že nedostatok SSD sa v nasledujúcom mesiaci ešte zhorší 32 zobraziť viac článkov >
|
PC
Vývoj: Xbox Game Studios / The Coalition Štýl: Akcia |
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |












