The Elder Scrolls VI s vývojom napreduje |
Bethesda potvrdzuje, že vývoj The Elder Scrolls VI pokračuje bez časového tlaku.
Bethesda po dlhšom čase prehovorila o vývoji The Elder Scrolls VI, hoci nové informácie sú skôr len zbežné. V rozhovore pre Game Informer povedali viac Todd Howard, Emil Pagliarulo a Angela Browder, ktorí potvrdili, že hra je stále vo vývoji a práce pokračujú. Konkrétny termín vydania však nepadol a štúdio sa mu zámerne vyhýba.
Podľa Emila Pagliarula je stav projektu zhrnuteľný jednoducho slovami „ide to“. Zdôraznil, že Bethesda si na seba nekladie časový tlak, aký často vyvíjajú samotní hráči. Pripomenul, že veľké hry potrebujú dlhý čas nielen na samotnú výrobu, ale aj na ladenie a odstraňovanie chýb. Ako príklad uviedol aj opakované odklady GTA, ktoré podľa neho dávajú zmysel pri projektoch tohto rozsahu.
„Je to trochu paradoxné, pretože časový tlak, ktorý na nás vyvíjajú hráči, my sami na seba nevyvíjame,“ pokračoval Pagliarulo. „A viem, že to môže byť frustrujúce pre hráčov, ktorí sa už nevedia dočkať, kedy si hru zahrajú. Hry jednoducho trvajú dlho a často sa odkladajú. GTA bolo nedávno odložené znovu, čo bolo to najrozumnejšie rozhodnutie, aké mohli urobiť, pretože hry tohto rozsahu si nevyžadujú len dlhý vývoj, ale aj veľa času na dolaďovanie, leštenie a odstraňovanie chýb. A tak sa treba pýtať, čo vlastne fanúšikovia chcú. Chcú hru, ktorá vyjde skôr, než by mala, a nesplní ich očakávania? Alebo chcú morku, ktorá zostane v rúre dostatočne dlho, aby bola po vytiahnutí naozaj dobrá? Myslím si, že ľudia chcú práve to. Preto si vezmeme toľko času, koľko bude potrebné, aby bola hra naozaj kvalitná.“
Todd Howard dodal, že väčšina štúdia už pracuje na The Elder Scrolls VI, no Bethesda je zvyknutá na prekrývanie vývoja viacerých projektov a dlhú fázu predprodukcie. Angela Browder zase poukázala na to, že vývojárov motivujú technologické posuny v hardvéri, ktoré otvárajú nové možnosti dizajnu a sveta hry. The Elder Scrolls VI tak opisuje ako projekt s prakticky neobmedzeným potenciálom.
„Postupuje to veľmi dobre,“ dodal. „Väčšina štúdia už pracuje na šestke, ale poviem toto: my vždy vývoj prekrývame (s inými titulmi). S paralelným vývojom máme veľké skúsenosti. Zároveň máme dlhé fázy predprodukcie, aby sme mali istotu, že ideme správnym smerom. Je to proces. Priali by sme si, aby bol o niečo rýchlejší, možno aj oveľa rýchlejší, ale je to proces, ktorý chceme spraviť správne.“
Zostáva len čakať, kedy to celé dokončia, zrejme si ešte minimálne dva roky počkáme.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis a Tomb Raider: Catalyst oficiálne predstavené 105
- Budú toto tituly z vianočnej rozdávačky Epicu? Bude rozdávať aj RDR2? 49
- Nové zľavy pred Vianocami 30
- Mobily so 4GB pamäťou sa vrátia, niektoré hi-endy zrejme klesnú na 12GB 87
- Hogwarts Legacy je teraz zadarmo na Epic Store 32
- Článok: TCL 65'' C9K Mini LED TV 51
- Half-Life 3 má byť launch hrou pre Steam Machine, vydanie cieli na jar 2026 71
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis bude názov novej Tomb Raider hry 45
- Takto vyzerá Witcher 3 s AI filtrom 49
- RECENZIA: Terminator 2D: NO FATE 53 zobraziť viac článkov >
|
PC
Vývoj: Bethesda Softworks / Bethesda Game Studios Štýl: RPG / Kompilácia Web: domovská stránka hry
| ||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||












