Informácia, že najnovší firmware 3.50 pre Sony PSP umožňuje vývojárom využiť plný potenciál konzoly (CPU na 333 MHz) potešila nejedného fanúšika mobilnej zábavy. Bodaj by aj nie, keď jedným z hlavných dôvodom pre tento krok bolo oznámenie, že už-teraz-veľký-hit God of War: Chains of Olympus bude kvôli svojej grafickej náročnosti jednou z prvých lastovičiek využívajúcich odomknutú frekvenciu. Lenže zvýšenie frekvencie zo sebou prinieslo aj jeden zásadný problém. Pri 333 MHz totiž nefunguje WiFi modul!
Predpokladá sa, že je to kvôli šetreniu batérie, každopádne Dave Karraker, známy predstaviteľ SCEA celú situáciu komentuje takto: „Posledná verzia firmware, ktorá ruší obmedzenie procesora v PSP a zároveň dovoľuje vývojárom používať vyššie frekvencie než štandardných 222 MHz, až na hranicu 333 MHz. Takto nataktovaný procesor ale nie je možné skombinovať so zapnutým WiFi.“ Pre vývojárov to však znamená množstvo problémov navyše, engine spolu s assetmy, ktoré bezchybne fungujú v singleplayeri na 333 MHz nemusia vôbec (resp. s veľkými obmedzeniami) fungovať v hre pre viacerých hráčov na 222 MHz.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 15
- iPhone 17, iPhone Air, Air Pods 3 a nové Watch hodinky predstavené 122
- Detaily plánovaných RTX 50 super grafických kariet Nvidie 55
- DOJMY: The Blood of Dawnwalker 25
- PS6 má mať vraj jednoduchší dizajn ako PS5 a odnímateľnú mechaniku 125
- Borderlands 4 dostal slušné recenzie, na Steame robí rekordy série v počte hráčov 86
- RECENZIA: Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants 8
- Motorola predstavila nové smartfóny a luxusnú kolekciu na veľtrhu IFA 2025 v Berlí 4
- Battlefield 6 spúšťa test nového Battle Royale režimu s triedami, deštrukciou a vo 34
- Spotify bude konečne podporovať lossless kvalitu hudby 60 zobraziť viac článkov >