Informácia, že najnovší firmware 3.50 pre Sony PSP umožňuje vývojárom využiť plný potenciál konzoly (CPU na 333 MHz) potešila nejedného fanúšika mobilnej zábavy. Bodaj by aj nie, keď jedným z hlavných dôvodom pre tento krok bolo oznámenie, že už-teraz-veľký-hit God of War: Chains of Olympus bude kvôli svojej grafickej náročnosti jednou z prvých lastovičiek využívajúcich odomknutú frekvenciu. Lenže zvýšenie frekvencie zo sebou prinieslo aj jeden zásadný problém. Pri 333 MHz totiž nefunguje WiFi modul!
Predpokladá sa, že je to kvôli šetreniu batérie, každopádne Dave Karraker, známy predstaviteľ SCEA celú situáciu komentuje takto: „Posledná verzia firmware, ktorá ruší obmedzenie procesora v PSP a zároveň dovoľuje vývojárom používať vyššie frekvencie než štandardných 222 MHz, až na hranicu 333 MHz. Takto nataktovaný procesor ale nie je možné skombinovať so zapnutým WiFi.“ Pre vývojárov to však znamená množstvo problémov navyše, engine spolu s assetmy, ktoré bezchybne fungujú v singleplayeri na 333 MHz nemusia vôbec (resp. s veľkými obmedzeniami) fungovať v hre pre viacerých hráčov na 222 MHz.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Death Stranding 2: On the Beach 118
- Nové mega zľavy spustené 43
- Štúdia MIT naznačuje, že dlhodobé používanie ChatGPT môže oslabovať kognitívne sch 90
- Severná Kórea má opäť svoj jediný Steam bod, tajomný hráč sa po absencii znovu vrá 43
- Filmová recenzia: Predátor: Zabijak zabijakov 26
- Death Stranding 2 dostáva recenzie 45
- Číňania predstavili svoju prvú 6nm GPU, mala by byť konkurenciou RTX 4060, ale zat 68
- Unreal Engine 5.6 priniesol zlepšenie výkonu 60
- PlayStation čelí hromadnej žalobe v Holandsku za vysoké ceny digitálneho obsahu 112
- Asus omylom spojil RTX 50 a RX 9070 XT do jednej grafickej karty 17 zobraziť viac článkov >