Smrtonosné detaily Assassin's Creed |
Fešná produkčná Jade Raymond prezradila v rozhovore pre GameTrailers niekoľko noviniek o dokončovanom simulátore stredovekého zabijaka Assassins's Creed. Autori sa pri budovaní miest nechali komandovať odborníkmi na históriu, ktorí priamo konzultovali nahromadené historické dokumenty a plány. V hre nájdete tri mestá s odlišnou architektúrou a obyvateľmi. Atmosféru nebude budovať iba farebný filter natiahnutý cez celú obrazovku. Nad mestom Acre napríklad prevzali kontrolu Európania pod vedením Richardom Levie Srdce. Narazíte tu pochopiteľne na európsky vplyv, zničené domy, čo priamo ovplyvní vaše únikové cesty po strechách, a najviac vojakov, ktorí sprevádzali Richarda na vojnovom ťažení.
Jeruzalem bude predstavovať takú všehochuť. Miešajú sa tu jazyky rôznych kultúr, architektúra, ale aj rasy. Damašok je nedobytnou baštou plnou mešít. Zachováva si svoju tvár pôvodnými obyvateľmi, Saracénmi. Jade hovorí, že na začiatku každej misie je vhodné vyškriabať sa na najvyššie možné miesto, odkiaľ si prezriete celé mesto ako na dlani. Každé mesto má tri štvrte a každá z nich 12 takýchto viewpointov, odkiaľ môžete sledovať pohyb stráži, lokalizovať ciele, dokonca aj úlohy, ktoré sa zapíšu do mapy. Rozhľadne nemusia byť vždy najvyššie budovy v meste (ak si pamätáte prvý trailer, Altair sledoval svoju obeť z relatívne nízkej zvonice). Medzi ostatnými ich nájdete veľmi rýchlo, budú na prvý pohľad rozpoznateľné.
Vašou úlohou v Assassin's Creed bude zastaviť tretiu krížovú výpravu a to bez zbraní a schopností nezvládnete. Postupným zdolávaním misií získavate naspäť kompletnú výstroj majstra zabijaka spolu s hodnosťou, ktorá vám bola na začiatku odobraná. Zbrane budú vylepšované silnejšími upgradmi, okrem meča a kuše to budú napríklad aj vrhacie dýky. Neskôr sa dostanete aj k novým pohybom ako odhadzovanie ľudí do cesty vašich prenasledovateľov. Takto vám už nebudú zavadzať v ceste a vy o nich nebudete zakopávať.
Ďalšou novinkou budú špeciálne rukavice, ktoré vás dostanú vyššie aj na miesta, kam ste sa predtým nevyškriabali. Pri strate balansu, nestratíte grip, pri dlhých skokoch sa môžete pošmyknúť, ale s rukavicami sa zachytíte na rímse. Môžete s nimi dokonca aj zliezať budovu, aj keď pod ňou nie je kopec sena, kam by ste skočili rybičku po dôkladnom prieskume terénu. Po použití rukavíc sa pomaly spúšťate dolu až na ulicu. Všetky upgrady a schopnosti budú otvárať dvere novým cestám k cieľom, ale aj možnostiam, ako uniknúť zraku stráží po úspešnom zabití.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Rusko zhabalo majetok prevádzkovateľovi World of Tanks v krajine, hráčov však uisť 61
- CD Projekt prvý raz ukázal The Witcher IV 345
- Mladý James Bond sa ukázal na prvom videu k 007 First Light hre 76
- Resident Evil 9: Requiem bolo predstavené, rovno dostalo dátum 125
- RECENZIA: Tainted Grail: The Fall of Avalon 11
- Fake AI startup používal k odpovediam 700 indických inžinierov 25
- Assassin's Creed Black Flag remake prichádza, možno bude čoskoro predstavené 41
- Leaknuté video z Battlefieldu ukazuje deštrukciu 65
- Summer Game Fest začne večer o 23:00 88
- Unreal Engine 5.6 ukázal nové funkcie 67 zobraziť viac článkov >
PS3
PC Xbox 360 Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Montreal Štýl: Akčná Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|