Zapojenie troch kariet GeForce do jedného grafického subsystému sa pomaly presúva z teoretickej do praktickej roviny. Na nemeckej stránke pcgameshardware sa totižto objavil prvý benchmark Triple-Sli, resp. 3-Way SLI riešenia. Karty zapojené do dosky Asus P5N32-E SLI s Core 2 Quad Q6850 @ 3000 MHz a 2 GB pamäte boli preverené v Crysis, Unreal Tournament 3, Fear a Company of Heroes, no a výsledky sú celkom zaujímavé.
Napríklad v Crysis sa po pridaní jednej karty navyše (oproti bežnému SLI) zdvojnásobil minimálny framerate a veľmi pekne poskočili aj priemerné hodnoty. V porovnaní so single 8800 Ultra kartou je minimálny framerate 3,5 násobne vyšší, priemerný framerate stúpol o vyše 2,5 násobok. Naopak, vo Fear mal dodatočný akcelerátor na hodnotu minimálneho frameratu negatívny dopad, i keď priemer sa slušne zdvihol. Každopádne, jedná sa stále o „neoficiálne“ pokusy a do budúcnosti budú mať iste čo povedať hlavne ovládače, no už teraz je jasné, že pre väčšinu smrteľníkov je Triple-SLI len nedosiahnuteľným (a možno aj zbytočným) snom.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 128
- Nový Stargate seriál je v príprave, pracujú na ňom aj ľudia z pôvodných sérií 37
- RECENZIA: Where Winds Meet 39
- Aký mobil pod vianočný stromček? Lacný, strednú triedu, alebo drahý? 22
- Valve naznačuje cenu pripravovaného Steam Machine 110
- Slovenský superpočítač PERUN dosiahol historický úspech v rebríčku TOP500 najvýkon 36
- Filmová recenzia: Potkani: Príbeh zo sveta Zaklínača 14
- EU konečne zruší odsúhlasovanie cookies, zavádza digitálnu peňaženku a upravuje p 49
- Prvý Micro RGB TV od Samsungu je už vystavený v Bratislave. Stojí ako auto... 69
- Ubisoftu Assassin's Creed Shadows prekonal očakávania, Black Flag remake zrejme pr 27 zobraziť viac článkov >














