God of War III zakončí veľký epický tresk |
Podľa jednej z vedeckých teórií vesmír vznikol Veľkým treskom a rovnaký explozívny koniec je pripravený pre záverečný diel trilógie God of War, ktorá si na svojej domovskej platforme PlayStation 2 vyslúžila nadávky ako najlepšia akcia, najbrutálnejšia, hra s najväčším hrdinom v dejinách. Veľký epický tresk v záverečnej scéne God of War III nepredpovedá nikto iný a nikto menší ako Cory Barlog, výtvarník a neskôr šéf vývoja, ktorý po dokončení GOW 2 štúdio opustil tak, ako to spravil pred ním jeho kolega David Jaffee stojaci za prevratným prvým dielom.
Barlog vo svojom blogu sa po menšej odmlke prihlasuje dlhým príspevkom o hrách, ktoré počas sviatkov hral, ale aj o tom, čo bude po malej pauze nasledovať a čo môžeme očakávať od God of War III. Mnohým sa po prečítaní správy o odchode duchovného otca a jeho padawana od série GOW zatočila hlava a zapochybovali o jej záverečnej časti. Barlog uisťuje, že séria je v dobrých rukách talentovaného štúdia Sony Santa Monica a pracuje podľa jeho dizajn dokumentu a scénára vypracovaného krátko po dokončení GOW2 (ŽUUUCH - to spadol kameň zo srdca).
Cory Barlog momentálne pracuje na niekoľkých veciach, o ktorých zatiaľ nemôže otvorene hovoriť. Na svoj odchod zo Sony Santa Monica hovori: "...nebola to ideálna cesta, ktorou som chcel ísť, myslím si však, že nakoniec je to najlepšia vec v živote, ktorú som spravil,"
Kam sa cesta Barloga stočí, vie len on sám. Čo by sme dali zato, keby sa dala znovu dokopy dvojica Barlog Jaffee pri nejakom veľkom projekte, z ktorého by nevzišlo nič iné, len mega masaker. To je však vysoko nepravdepodobné, Jaffee je robením blockbusterov unavený a vo svojom štúdiu Eat Sleep and Play sa bavká s malými arkádovými hrami.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 15
- iPhone 17, iPhone Air, Air Pods 3 a nové Watch hodinky predstavené 122
- Detaily plánovaných RTX 50 super grafických kariet Nvidie 55
- DOJMY: The Blood of Dawnwalker 21
- PS6 má mať vraj jednoduchší dizajn ako PS5 a odnímateľnú mechaniku 125
- Borderlands 4 dostal slušné recenzie, na Steame robí rekordy série v počte hráčov 83
- RECENZIA: Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants 8
- Motorola predstavila nové smartfóny a luxusnú kolekciu na veľtrhu IFA 2025 v Berlí 4
- Battlefield 6 spúšťa test nového Battle Royale režimu s triedami, deštrukciou a vo 32
- Spotify bude konečne podporovať lossless kvalitu hudby 60 zobraziť viac článkov >
PS3
Vývoj: SCEE / SCEA Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|