Gearbox práve potvrdil DX10 podporu pre svoj titul Borderlands a vyzerá, že autori sa začínajú trochu v novej technológií zorientovávať. Postupne uvádzajú totiž aj rôzne technologické funkcie, ktoré využijú. Napríklad spomenuli, že najväčšou výhodou DX10 je virtual texture management, ktorý v DX9 nie je a umožňuje lepšie narábanie s textúrami, ktoré sú práve pre rozsiahlu hru ako je Borderlands viac ako potrebné. Uvidíme, ako sa to pretaví do výkonu samotnej hry. Hra výraznejšie využije aj geometry shader so Shader modelu 4.0 na vylepšenie detailov tieňov. Celkovo hovoria, že DX10 im umožní vylepšiť svetlá, tiene a vizuálnu vernosť.
Z ďalších vecí v interview rozoberajú rozdiely medzi PC a konzolami, kde PC verzia bude mať lepšie textúry a vyššie rozlíšenie, spomínajú rozloženie funkcií do threadov a multicore procesorov, kooperačnú hru štyroch hráčov, 0,5 milióna zbraní a ďalšie veci.
Zatiaľ kým vyvíjajú Borderlands, si DX10 vyskúšajú na Brothers In Arms, kde budú rovnako DX10 vylepšenia. Obe hry budú na Unreal engine 3.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Severokórejský infiltrátor odhalený v Amazone vďaka oneskoreniu klávesnice 24
- Nové zľavy pred Vianocami 34
- Avatar: Oheň a Popol má zatiaľ najnižšie hodnotenia zo série 40
- RECENZIA: Terminator 2D: NO FATE 59
- Aká je ponuka TV? Ktorý televízor kúpiť na Vianoce? 27
- Warner Bros. oficiálne zamietol ponuku Paramountu, Netflix rozbehol promo kampaň 36
- Epic Games Store zadarmo rozdáva Eternights 6
- Filmová recenzia: Avatar: Oheň a popol 34
- Epic rozdáva Jotunnslayer: Hordes of Hel 17
- Epic rozdáva hru Blood West 5 zobraziť viac článkov >
|
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: Take Two / Gearbox Software Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||













