Gearbox práve potvrdil DX10 podporu pre svoj titul Borderlands a vyzerá, že autori sa začínajú trochu v novej technológií zorientovávať. Postupne uvádzajú totiž aj rôzne technologické funkcie, ktoré využijú. Napríklad spomenuli, že najväčšou výhodou DX10 je virtual texture management, ktorý v DX9 nie je a umožňuje lepšie narábanie s textúrami, ktoré sú práve pre rozsiahlu hru ako je Borderlands viac ako potrebné. Uvidíme, ako sa to pretaví do výkonu samotnej hry. Hra výraznejšie využije aj geometry shader so Shader modelu 4.0 na vylepšenie detailov tieňov. Celkovo hovoria, že DX10 im umožní vylepšiť svetlá, tiene a vizuálnu vernosť.
Z ďalších vecí v interview rozoberajú rozdiely medzi PC a konzolami, kde PC verzia bude mať lepšie textúry a vyššie rozlíšenie, spomínajú rozloženie funkcií do threadov a multicore procesorov, kooperačnú hru štyroch hráčov, 0,5 milióna zbraní a ďalšie veci.
Zatiaľ kým vyvíjajú Borderlands, si DX10 vyskúšajú na Brothers In Arms, kde budú rovnako DX10 vylepšenia. Obe hry budú na Unreal engine 3.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Mega zľavy spustené 32
- DOJMY: Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 27
- DOJMY: Resident Evil Requiem 19
- CrisisX ponúkne 1200 kilometrov štvorcových otvoreného sveta 19
- Battlefield 6 - analýza deštrukcie a grafiky 65
- Mafia: The Old Country sa pochválila svojimi číslami 36
- Nvidia znížila ceny svojich RTX 50 Founders kariet v Európe 52
- Battlefield sa postupne stane každoročným titulom 67
- DOJMY: Painkiller 21
- Gamescom Opening Night Live livestream je online 58 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: Take Two / Gearbox Software Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|