PixelJunk 1-4 sa predstavuje |
V poradí štvrtý, mimoriadne originálny titul z dielne Q Games nesie pracovný názov PixelJunk 1-4 a vychádza zo základov Thrust či Exile. V podstate budete v podzemí zachraňovať nešťastníkov pomocou malej raketky, pričom vás gravitácia bude neustále sťahovať k zemi. Fígeľ je v tom, že PixelJunk 1-4 využíva chlad vody a vysokú teplotu lávy na prehrievanie vášho štítu, resp. na jeho ochladzovanie a manipulovanie s prostredím.
A práve na vode a láve stojí a padá fungovanie hry. Voda ochladí lávu a spraví z nej skalu, ktorú môžete odpáliť raketami. Láva zase oslabí skaly, čiže ich môžete zničiť a dostať sa k stroskotancom alebo do iných častí levelu. Celé prostredie je posiate jazierkami, riečišťami, rezervoármi, odkiaľ môžete tekutiny prenášať na iné miesto buď pomocou zvláštnej špongie alebo jednoducho odpáliť prekážku, ktorá drží lávu. Raketka je vyzbrojená aj hákom na záchranu nešťastníkov, nosenie nádrží a špongie.
PixelJunk 1-4 je na 2D hru prekvapivo vybavená fungujúcou dynamikou kvapalín, ktorá zaručí, že hranie toho istého levelu by nemalo byť rovnaké. Ako funguje manipulovanie s prostredím vám priblíži debutový trailer.
Q Games hľadá pre PixelJunk 1-4 momentálne finálny názov, ak máte nejaký nápad, zamierte na oficiálnu stránku.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis a Tomb Raider: Catalyst oficiálne predstavené 108
- Budú toto tituly z vianočnej rozdávačky Epicu? Bude rozdávať aj RDR2? 49
- Nové zľavy pred Vianocami 30
- Hogwarts Legacy je teraz zadarmo na Epic Store 33
- Mobily so 4GB pamäťou sa vrátia, niektoré hi-endy zrejme klesnú na 12GB 87
- Avatar: Oheň a Popol má zatiaľ najnižšie hodnotenia zo série 40
- RECENZIA: Terminator 2D: NO FATE 58
- Half-Life 3 má byť launch hrou pre Steam Machine, vydanie cieli na jar 2026 71
- Takto vyzerá Witcher 3 s AI filtrom 49
- Livestream z The Game Awards ocenení začne o 1:30 73 zobraziť viac článkov >
|
PS3
Vývoj: SCEE / Q Games Štýl: Arkáda Web: domovská stránka hry
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||




















