Red Dead dostane tri obtiažnosti |
Pár ďalších detailov k Red Dead Redemption nám približujú obtiažnosti hry.
HRY > NOVINKY >
Pár ďalších detailov k Red Dead Redemption nám približujú obtiažnosti hry. Budú tri a budú určovať hlavne autoaiming:
- Casual mode: plný autoaim systém a rýchlejšia regenerácia zdravia.
- Normal mode: snap-to-target s precíznejším zamierením pomocou pravého sticku (ala GTA IV na konzole).
- Expert mode: bez akéhokoľvek lockovania a samozameriavania (PC štýl ovládania GTA IV).
Je to prvýkrát, kedy dávajú autori z Rockstaru možnosť hráčom vybrať, a je to pozitívny prídavok aj keď samotné zameriavanie nemuselo byť previazané s obtiažnosťou.
K tomu tu máme sériu rôznych malých záberov z multiplayeru.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Sam Altman z OpenAI hovorí, že jeden príkaz v ChatGPT spotrebuje pätnástinu čajove 48
- The Witcher 3 by mal dostať nové DLC 66
- Článok: Nintendo Switch 2 60
- Ceny PlayStation Plus porastú 139
- Nové mega zľavy spustené 38
- Článok: Dnes by Dead Space nedostal zelenú - vydavatelia sa boja riskovať 17
- RECENZIA: The Alters 27
- MindsEye podľa očakávaní kvalitou neohúrilo 73
- PlayStation Plus Premium a Extra predstavilo júnové hry 17
- RECENZIA: Dune: Awakening 23 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Switch PS4 Vývoj: Take Two / Rockstar San Diego Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|