Codemasters sa ospravedlňuje za chyby v F1

Potvrdzuje chyby a pripravuje patch.

pridal saver 1.10.2010 o 21:19 pod hry
Codemasters sa ospravedlňuje za chyby v F1

HRY > NOVINKY >

Codemasters si priznáva chyby, ktoré v F1 2010 autori nechali a už pripravujú prvý patch. Zároveň ďakujú za feedback od hráčov. Hlavný dôraz dajú na vylepšenie AI, ktorú obhajujú tým, že nie je naskriptovaná a je veľmi komplexná. Každý jazdec je trénovaný, vylepšuje sa v každom z parametrov a vytvára si vlastný štýl.

AI v tréningu a kvalifikácii - tu priznávajú dve zásadné chyby a to v rozhodovaní AI, jednou je jump-to-sector funkcia a fast-forward funkcia, ktorá je prístupná z garáže. Tam sú kameňom úrazu zrýchlenia na určité miesto trate. Vtedy ide simulácia 30x rýchlejšie, čo núti systém preskakovať reálnu simuláciu (aby to systémy stíhali), čo ma zá následok približné vypočítanie časov a teda aj chyby v počtoch. Vyvrátili však všetky chyby samotnej AI počas jazdy, ktorá je plne simulovaná so všetkými parametrami, teda aj s benzínom a opotrebovaním pneumatík atď. Napriektomu budú pracovať na častiach, kde je AI scriptovaná.

Pit Stop 

  • AI nerobí povinné pitstopy počas dry race s 20 % alebo viac
  • hráč je donútený čakať v pitstope
  • AI autá sa zasekávajú na pit lane
  • flashbacky pokazia AI pit stratégie

Na tieto sa pozerajú, keďže majú výrazný dopad na výsledok pretekov.

Split times - niektorí hráči si všimli, že líder nie je vždy najrýchlejší v prvom kole trate. Tu je chyba, keď štartovacia čiara resetuje AI časy namiesto toho, aby sa počítal čas štartu.

Resetovanie trate - niekoľko videí a threadov, kde sa AI otočila a teleportovala okolo trate. Toto nie je AI systém, ale návratový systém, ktorý resetne autá na trati, ak sú mimo reality. Tu bola chyba toho systému.

Race engineer speech - niekoľko problémov bolo nahlásených okolo údajov inžiniera ohľadom rozdielov medzi autami. To rovnako nie je AI chyba, ale zlá logika a triggre, ktoré budú opravené

Simulácia paliva a degradácie pneumatík - toto bolo vytýkané autám hráčov, aj AI jazdcom, firma sa na to pozerá, zatiaľ k tomu nedala bližší komentár.





Páči sa mi!

Zaradené pod: ati, cod






PC
PS3
Xbox 360

Vývoj: Codemasters / Codemasters
Štýl: Racing
Web: domovská stránka hry
Dátum vydania: 24. september 2010
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Vetráky: pripojenie 3-pin 5v a... (5)
čafte, mám staručký pc 2017/18 (Z270-i7-7700k) nak...
|Jedi survivor (2)
prosím, v akom case príde survivor do gamepass? je...
|Remake (1)
čo by ste hovorili na remake - manhunt 1-2,the pun...
|Televízor k ps5 (8)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (1)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19923)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk