Codemasters sa ospravedlňuje za chyby v F1 |
Potvrdzuje chyby a pripravuje patch.
Codemasters si priznáva chyby, ktoré v F1 2010 autori nechali a už pripravujú prvý patch. Zároveň ďakujú za feedback od hráčov. Hlavný dôraz dajú na vylepšenie AI, ktorú obhajujú tým, že nie je naskriptovaná a je veľmi komplexná. Každý jazdec je trénovaný, vylepšuje sa v každom z parametrov a vytvára si vlastný štýl.
AI v tréningu a kvalifikácii - tu priznávajú dve zásadné chyby a to v rozhodovaní AI, jednou je jump-to-sector funkcia a fast-forward funkcia, ktorá je prístupná z garáže. Tam sú kameňom úrazu zrýchlenia na určité miesto trate. Vtedy ide simulácia 30x rýchlejšie, čo núti systém preskakovať reálnu simuláciu (aby to systémy stíhali), čo ma zá následok približné vypočítanie časov a teda aj chyby v počtoch. Vyvrátili však všetky chyby samotnej AI počas jazdy, ktorá je plne simulovaná so všetkými parametrami, teda aj s benzínom a opotrebovaním pneumatík atď. Napriektomu budú pracovať na častiach, kde je AI scriptovaná.
Pit Stop
Na tieto sa pozerajú, keďže majú výrazný dopad na výsledok pretekov.
Split times - niektorí hráči si všimli, že líder nie je vždy najrýchlejší v prvom kole trate. Tu je chyba, keď štartovacia čiara resetuje AI časy namiesto toho, aby sa počítal čas štartu.
Resetovanie trate - niekoľko videí a threadov, kde sa AI otočila a teleportovala okolo trate. Toto nie je AI systém, ale návratový systém, ktorý resetne autá na trati, ak sú mimo reality. Tu bola chyba toho systému.
Race engineer speech - niekoľko problémov bolo nahlásených okolo údajov inžiniera ohľadom rozdielov medzi autami. To rovnako nie je AI chyba, ale zlá logika a triggre, ktoré budú opravené
Simulácia paliva a degradácie pneumatík - toto bolo vytýkané autám hráčov, aj AI jazdcom, firma sa na to pozerá, zatiaľ k tomu nedala bližší komentár.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 15
- iPhone 17, iPhone Air, Air Pods 3 a nové Watch hodinky predstavené 124
- DOJMY: The Blood of Dawnwalker 28
- Borderlands 4 dostal slušné recenzie, na Steame robí rekordy série v počte hráčov 91
- PS6 má mať vraj jednoduchší dizajn ako PS5 a odnímateľnú mechaniku 125
- RECENZIA: Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants 8
- Battlefield 6 spúšťa test nového Battle Royale režimu s triedami, deštrukciou a vo 36
- DOJMY: The Expanse: Osiris Reborn 18
- Spotify bude konečne podporovať lossless kvalitu hudby 60
- RECENZIA: Stellar Blade 6 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: Codemasters / Codemasters Štýl: Racing Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|