Kinect bude vylepšený |
Zdroje hovoria, že Microsoft pracuje na vylepšení presnosti Kinectu.
Zdroje hovoria, že Microsoft pracuje na vylepšení presnosti Kinectu. Presnejšie ide o štvornásobne zvýšenie presnosti hĺbkovej kamery oproti aktuálnemu stavu. Tá má totiž stále maximálne rozlíšnie 640x480, ktoré bolo ohlásené v pôvodnej konfigurácii, ale neskôr bolo umelo znížené na 320x240 pre obmedznie USB 2.0.
Teraz Microsoft pracuje na systéme, ako vopchať zvýšený prietok do USB kábla. Momentálne prietok dát zaberá 15 - 16MB/s, ale maximum USB2.0 je až 35 MB, ktorý je však umelo obmedzovaný pre možnosť pripojenia viacerých zariadení. Odhaduje sa, že Kinectu by stačilo 20 MB/s, ktoré Microsoft dokáže úpravou firmwaru v Xboxe získať. Následne updatne aj firmware v Kinecte, ktorý mu odomkne plné rozlíšenie zariadenia.
Zvýšenie rozlíšenia by znamenalo napríklad detekciu prstov na ruke, lepšie rozpoznávanie tváre ako aj zachytenie jemnejších pohybov.
Jedna z vývojových firiem už spomínala, že Microsoft má aj iné riešenie a to vystrihnutie časti obrazu, ktorý by bol prenášaný vo vysokom rozlíšení, keďže samotná postava v priestore zaberá len malú časť celkovej scény, alebo triviálne riešenie je napríklad to, že pri potrebe jemnej detekcie hráči priblížia napríklad ruky k senzoru, kedy sa systém z detekcie postavy prepne na detekciu rúk (ako nám to ukazujú PC aplikácie Kinectu).
Vyzerá, že Kinect sa bude postupne softvérovo vylepšovať. Uvidíme, kam sa dostane o pár rokov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 87
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 54
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- Článok: Razer BlackShark V2 X White Edition 10
- Nové gameplay videá z Battlefieldu 6 52
- Rusko plánuje znárodniť miestneho prevádzkovateľa hry World of Tanks pre podporu U 46
- Minecraft môže vyzerať aj takto 13
- Mafia: The Old Country ukáže svoj gameplay v máji 38
- Ponuka grafických kariet sa znovu rozšírila, RTX 5070Ti už ide pod 900 eur 127
- Predator: Badlands nečakane čerpá inšpiráciu zo Shadow of the Colossus 57 zobraziť viac článkov >
![]() |
Xbox 360
Vývoj: Microsoft / Microsoft Štýl: Párty hra
| ||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|