Nintendo Feel - nový typ dotykového displeja |
Nintendo má vraj v rukáve technológiu, ktorá sa nás bude dotýkať. Doslova. Plus nové informácie o Vitality Senzore.
Nintendo si dáva načas s Vitality Senzorom, ktorý bol predstavený pred dvomi rokmi a mal podľa mnohých debutovať na E3 2010.
Zariadenie schopné upravovať herné prostredie, pravidlá, atmosféru podľa tepu hráča sa na trhu neocitne, pokiaľ nebude skutočne pripravené, povedal prezident Satoru Iwata na konferencii investorov.
Iwata dlhé čakanie a vývoj ospravedlňuje „novým druhom zábavy" a „veľkými rozdielmi v biologických informáciách". „Ak by bolo akceptovateľné, že 80% užívateľov by považovalo výsledky za prirodzené, tak ho môžeme ponúknuť zákazníkom hneď teraz. Avšak, našim cieľom je, aby sa 99 % zákazníkov cítilo pohodlne, preto tento projekt vyžaduje toľko času." dodal.
Vo Vitality Sensore sa skrýva veľký potenciál, k čomu sa viaže aj séria špekulácií týkajúcich sa nadchádzajúceho herného systému s kódovým označením Project Café. Podľa švédskeho portálu Loading (thx, VG247) má byť súčasťou technológie Nintendo Feel a má sa ukázať na tohtoročnej E3.
Čo je Nintendo Feel? Ide o simuláciu textúr na touchscreene pomocou haptickej odozvy, čo znamená, že dotykový displej dá najavo, či pohybujete prstom po hladkom, drsnom alebo mäkkom povrchu. Ak je táto technológia reálna, bude to mať dramatický dopad na hranie a celej idei o dotýkaní by dala nový, doslovný význam.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 43
- RECENZIA: Stronghold Crusader: Definitive Edition 38
- RECENZIA: Eriksholm: The Stolen Dream 21
- Seriálový Harry Potter sa ukázal, už padla prvá klapka 68
- RECENZIA: Donkey Kong Bananza 56
- Cyberpunk 2077 patch 2.3 sa ukáže v stredu 70
- Mortal Kombat 2 film ukázal trailer a predstavil postavy 47
- RECENZIA: Kingdom Come: Deliverance II - Brushes with Death 31
- Ďalšie ukážky z novej Mafie 57
- RECENZIA: RoboCop: Rogue City - Unfinished Business 5 zobraziť viac článkov >