Aký má YouTube dopad na hry? |
Google zverejnilo zaujímavú štúdiu dopadu YouTube trailerov na hry.
Google zverejnilo zaujímavú štúdiu dopadu YouTube trailerov na hry, respektíve ich sledovanosti pred vydaním hry, po vydaní hry, ako aj rozdelenia sledovaní jednotlivých typov videí.
Podľa štatistík je:
- 50% z celkových videní videí je od vydavateľov a vývojárov, 47% je od komunity ako gameplay videá a návody.
- tretina videní je z mobilných zariadení, kde si ich väčšinou užívatelia pozerajú popri hraní na TV alebo PC, ako napríklad návody.
- najpopulárnejšie videá medzi hráčmi nie sú ohlasovacie trailery, ale recenzie.
- 50% videní trailerov je mesiac pred vydaním alebo hneď po vydaní hry.
- 95% hráčov sleduje herné videá na YouTube.
- video je teraz najdôležitejše pre rozhodovanie sa hráča o kúpe hry, rozhoduje sa podľa nich 92% hráčov (Zrejme preto stále viac firiem upúša od dém, ktoré hráčov skôr odradia.)
Najviac sa trailery sledujú cez leto, cez víkendy a podvečer. Sledovanie videí vzrástlo v roku 2012 9-násobne.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 112
- Aké hry prídu v máji? 51
- Dostalo Stellar Blade prvým patchom aj cenzúru? 142
- Tomb Raider: Definitive Edition je už aj na PC 45
- Microsoft vraj už diskutuje o tom, ako vydať ďalšiu Fallout hru čo najskôr 78
- Česká FPS akcia Gray Zone Warfare práve dostala dátum vydania v Early access 42
- LG spúšťa masovú výrobu OLED panelu s prepínateľným rozlíšením a frekvenciou 53
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 57
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 29 zobraziť viac článkov >