111 tisíc dolárov na konte a 12 dní do konca kampane, MyDream sa stane skutočnosťou |
3D krajinu si z voxelov vytvoria sami hráči, tentoraz však nepôjde o kockavý, ihlanový ani inak geometricky zaťažený svet.
Už sme si zvykli, že KickStarter takmer každý deň nakopne nejaký nový, pomerne zaujímavý projekt, ale pokorenie stotisícovej hranice býva vždy malým sviatkom. Len nedávno oslavoval takýto veľký deň aj projekt MyDream, ktorý sa však naďalej odmieta zastaviť a backeri naďalej pribúdajú. Čo je vlastne na tomto voxel sandboxe tak výnimočného? Autorom sa podarilo hlavné rysy hry zhrnúť do štyroch bodov:
1. Systém "hráči hráčom" by mal denne prinášať tony nového obsahu. Nejedná sa však len o budovy, ale aj o úlohy vytvorené a ohodnotené priamo komunitou.
2. Napriek tomu že sa jedná o open-world sandbox titul, jeho náplňou nebude nekonečné bezcieľne poflakovanie sa po okolí. Hráč za svoje aktivity získava body rozdelené do troch kategórií - builder, explorer a cooperator, vďaka čomu sa hráči vyprofilujú do troch skupín podľa toho, či ich viac baví hranie, alebo príprava nového obsahu.
3. Hráči budú za svoje výtvory odmeňovaní formou XP bodov, ktoré im pribudnú vždy, keď ďalší hráč "použije" ich dielo.
4. Vývojári sa hráčom nechcú stavať do cesty a dávajú im radšej voľnú ruku. Je len na nich, ako sa zapoja do hry, čo vymyslia a akým spôsobom budú získavať skúsenosti.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Gears of War: Reloaded 60
- GTA VI má dostať realistickú fyziku vody 82
- Procesor pre PlayStation 6 handheld naznačený, plus prísť má aj PS6 S verzia 136
- DOJMY: The Outer Worlds 2 27
- DOJMY: Clive Barker's Hellraiser: Revival 17
- Septembrové hry 28
- Battlefield 6 predstavil svoje PC možnosti a požiadavky a priblížil Portal 52
- DOJMY: Pragmata 15
- Nový Knight Rider film je v príprave 50
- Atari kúpilo päť Ubisoft titulov 18 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
Vývoj: MyDream Interactive / MyDream Interactive Štýl: Adventúra / Multiplayer Web: domovská stránka hry |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|