MyDream vrátilo hráčom polovicu peňazí |
Sandbox postavený na myšlienke "hráči hráčom" pokračuje vo vývoji a počúva hráčov.
Bohužiaľ, nemalé percento early access titulov končí nálepkou "dead" a hráči za svoje peniaze nikdy nedostanú dokončený produkt. Crowdfunding však do herného biznisu vpúšťa veľmi rozdielne povahy a k veľmi, veľmi nezvyčajnému kroku sa odhodlala Allison Huynh, autorka sandboxu MyDream. Po vyzbieraní 117 tisíc dolárov vo vlaňajšej KickStarter kampani sa najprv rozhodla svoj titul otvoriť a testovať v Steam Early Access režime. Hru však predávala za 30 dolárov, čo sa prvým zákazníkom zdalo priveľa, keďže hru našli v rannom alfa-štádiu s minimom funkcií. To, čo prišlo, prekvapilo aj samotných sťažovateľov. Cena klesla na súčasných 15 dolárov a malé štúdio vrátilo aj polovicu peňazí za už predané kópie. Prvým zákazníkom tak zostal early access prístup do potencionálne zaujímavej hry a polovica z už zaplatených peňazí.
MyDream má byť, po dokončení, hra pre celú rodinu. Skúsenejší a kreatívnejší hráči dostanú nástroje, aby z voxelov vytvorili vlastný svet aj s príbehom a questami. Svet a questy môžu dostať aj vlastný príbeh, v krajine môžu byť skryté prekvapenia a odmeny, ale aj príšery. Jednotlivé svety sú prepojené portálmi a questy sa môžu tiahnuť aj naprieč viacerými svetmi.
Autorov svetov momentálne v tvorbe nič neobmedzuje, časom však pribudne systém ťaženia surovín, craftingu a vlastný svet si bude treba poctivo vydrieť. Nikto by nemal byť schopný naučiť sa všetko, charaktery by mali byť skôr špecializované a navzájom si pomáhať. Za dizajnovanie a budovanie svetov, úloh a zážitkov dostane hráč XP, rovnako ako za ich prejdenie a ohodnotenie. Tým sa kruh uzavrie, keďže hodnotenie ovplyvní návštevnosť sveta a tým aj množstvo XP pribúdajúce na konto jeho autora.
Svety sú vystavané z voxelov, ale ako vidieť na obrázkoch, svet MyDream je oveľa krajší a podrobnejší ako nezmódovaný Minecraft. Hra však má byť skôr o zdieľaní svetov a príjemnom zážitku, takže nakoniec nemusí byť vhodná pre core gamerov. Finálnu podobu určí až čas, MyDream má byť v early access fáze približne pol roka.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis a Tomb Raider: Catalyst oficiálne predstavené 102
- Budú toto tituly z vianočnej rozdávačky Epicu? Bude rozdávať aj RDR2? 47
- Nové zľavy pred Vianocami 23
- Remake Assassin's Creed IV: Black Flag prekvapí svojím podnázvom 16
- Mobily so 4GB pamäťou sa vrátia, niektoré hi-endy zrejme klesnú na 12GB 86
- Hogwarts Legacy je teraz zadarmo na Epic Store 32
- Článok: TCL 65'' C9K Mini LED TV 51
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis bude názov novej Tomb Raider hry 45
- Takto vyzerá Witcher 3 s AI filtrom 47
- Half-Life 3 má byť launch hrou pre Steam Machine, vydanie cieli na jar 2026 68 zobraziť viac článkov >
|
PC
Vývoj: MyDream Interactive / MyDream Interactive Štýl: Adventúra / Multiplayer Web: domovská stránka hry |
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |




















