MyDream vrátilo hráčom polovicu peňazí |
Sandbox postavený na myšlienke "hráči hráčom" pokračuje vo vývoji a počúva hráčov.
Bohužiaľ, nemalé percento early access titulov končí nálepkou "dead" a hráči za svoje peniaze nikdy nedostanú dokončený produkt. Crowdfunding však do herného biznisu vpúšťa veľmi rozdielne povahy a k veľmi, veľmi nezvyčajnému kroku sa odhodlala Allison Huynh, autorka sandboxu MyDream. Po vyzbieraní 117 tisíc dolárov vo vlaňajšej KickStarter kampani sa najprv rozhodla svoj titul otvoriť a testovať v Steam Early Access režime. Hru však predávala za 30 dolárov, čo sa prvým zákazníkom zdalo priveľa, keďže hru našli v rannom alfa-štádiu s minimom funkcií. To, čo prišlo, prekvapilo aj samotných sťažovateľov. Cena klesla na súčasných 15 dolárov a malé štúdio vrátilo aj polovicu peňazí za už predané kópie. Prvým zákazníkom tak zostal early access prístup do potencionálne zaujímavej hry a polovica z už zaplatených peňazí.
MyDream má byť, po dokončení, hra pre celú rodinu. Skúsenejší a kreatívnejší hráči dostanú nástroje, aby z voxelov vytvorili vlastný svet aj s príbehom a questami. Svet a questy môžu dostať aj vlastný príbeh, v krajine môžu byť skryté prekvapenia a odmeny, ale aj príšery. Jednotlivé svety sú prepojené portálmi a questy sa môžu tiahnuť aj naprieč viacerými svetmi.
Autorov svetov momentálne v tvorbe nič neobmedzuje, časom však pribudne systém ťaženia surovín, craftingu a vlastný svet si bude treba poctivo vydrieť. Nikto by nemal byť schopný naučiť sa všetko, charaktery by mali byť skôr špecializované a navzájom si pomáhať. Za dizajnovanie a budovanie svetov, úloh a zážitkov dostane hráč XP, rovnako ako za ich prejdenie a ohodnotenie. Tým sa kruh uzavrie, keďže hodnotenie ovplyvní návštevnosť sveta a tým aj množstvo XP pribúdajúce na konto jeho autora.
Svety sú vystavané z voxelov, ale ako vidieť na obrázkoch, svet MyDream je oveľa krajší a podrobnejší ako nezmódovaný Minecraft. Hra však má byť skôr o zdieľaní svetov a príjemnom zážitku, takže nakoniec nemusí byť vhodná pre core gamerov. Finálnu podobu určí až čas, MyDream má byť v early access fáze približne pol roka.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 29
- Ghost of Yotei ukázal svoj gameplay 159
- 3000-dolárové RTX 5090 sú pre plebs, 500-tisícová zlatá RTX 5090 je práve pre vás 58
- Seriálový Harry Potter sa ukázal, už padla prvá klapka 67
- Rockstar možno nechtiac naznačil návrat GTA 4 a Red Dead Redemption 2 vo vylepšený 61
- RECENZIA: Eriksholm: The Stolen Dream 18
- Cyberpunk 2077 patch 2.3 sa ukáže v stredu 68
- RECENZIA: Stronghold Crusader: Definitive Edition 29
- Porovnanie Ghost of Yotei s Ghost of Tsushima 77
- Meta pri ťahaní AI expertov nešetrí, zobrala vedúceho vývoja z Apple a dala mu 256 41 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
Vývoj: MyDream Interactive / MyDream Interactive Štýl: Adventúra / Multiplayer Web: domovská stránka hry |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|