Prečo bolo zrušené World of Darkness? |
Príbeh zo zákulisia vývoja opísal v najnovšom rozhovore Nick Blood, vývojár World of Darkness
Mesiac dozadu prišla zo štúdia CCP Games nie moc príjemná správa. Tá oznamovala zrušenie vývoja MMO hry World of Darkness, ktorú malo na starosti ich menšie štúdio White Wolf. To na nej začalo pracovať hneď po tom, ako bolo nimi odkúpené v roku 2006. Práve preto bolo jej zrušenie po toľkých rokoch vývoja prekvapujúcim oznámením. Každopádne s objasnením, prečo sa tak stalo, prišiel ex-vývojár hry, Nick Blood. Podľa jeho slov bolo zopár vývojárov počas vývoja World of Darkness dosť často presúvaných do iných projektov, konkrétne sa jednalo o obsah do EVE. Toto malo za následok to, že sa niekoľkokrát vývoj World of Datkness prerušil a opäť obnovil, až sa manažment štúdia začal pýtať, čo s tímom, ktorý bol bez práce aj po dobu šiestich mesiacov, zatiaľ čo ich kolegovia pracovali na inom projekte.
Stále zastavovanie a opätovné spúšťanie vývoja nie je nikdy dobré. Práve to malo za následok, že si hra niekoľkokrát prešla generálkou, čo viedlo k trom rozdielnym alfa verziám. Pri prvom testovaní sa zdalo, že je všetko v poriadku a hra sa im páčila. Pri druhom už videli v hre množstvo vecí nedokončených a v hre boli priepastné rozdiely. Nakoniec začali prichádzať na to, že ak by sa mali dostať k tomu, aby hra vyzerala podľa ich predstáv, trvalo by to ešte niekoľko rokov a práve preto bolo nutné po takom čase jej vývoj nakoniec zastaviť.
Okrem toho dnes prišla z CCP Games ďalšia zlá správa. Tá sa týka prebiehajúcej reštrukturalizácie, vďaka ktorej stratí prácu v ich štúdiu až 49 vývojárov. Samozrejme ide o dosť znepokojujúcu správu, kedže štúdio má v súčastnosti vo vývoji hneď niekoľko hier, menovite EVE Online, EVE: Valkyrie, DUST 514 a Project Legion. CCP Games však prišlo s upresnením, že by sa toto prepúšťanie nemalo dotknúť žiadnej z týchto hier a vývoj by tak mal pokračovať ďalej podľa doterajších plánov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 296
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 57
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 52
- Aký monitor si vybrať za 100, 200, 400 alebo 1000 eur? Aký rozmer, obrazovku a pom 113
- Takto bude vyzerať iPhone 17 Pro s obalom 64
- RECENZIA: Lost Records: Bloom & Rage 11
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered bude ohlásený zajtra 31
- Porovnanie druhej epizódy The Last of Us season 2 seriálu s hrou 42
- RECENZIA: Amerzone - The Explorer's Legacy 3 zobraziť viac článkov >