Mortal Kombat X urobí niekoľko veľkých zmien |
Nový MKX ohúril predovšetkým svojím vizuálom, ale pod nalešteným zovňajškom sa skrýva aj pár prekvapení.
Že nový Mortal Kombat bude najkrajšie vyzerajúcou bojovkou roka 2015, je jasné už od zverejnenia prvého traileru. Bojovníci aj ich pohyb vyzerajú skutočne úžasne a spolu s novými fatalitami by možno sami o sebe stačili na nové pokračovanie. Na E3 ale vývojári z NetherRealm Studios prezradili o čosi viac.
Možno najzaujímavejšou novinkou sú voliteľné štýly boja. U každého charakteru si ešte pred duelom vyberiete jeden z troch ponúkaných štýlov, ktoré odomknú špeciálne útoky. V hrateľnom deme, ktoré so sebou vývojári vzali na E3, sa ako hrateľná postava objavila D’Vorah, známa tiež ako Bug lady. O nej teda už teraz vieme, že bude mať na výber aj jedovatý sprej a pascu plnú chrobákov, teda ak to vývojári ešte nezmenia. Je zrejmé, že pri výbere pasce sa budete pokúšať o boj na väčšiu vzdialenosť, pokým so sprejom sa naopak oplatí zostať nepriateľovi pekne nablízku. NetherRealm sa teda odpútal od snáh zamerať každú postavu na určitý štýl boja. Do multiplayer zápasov by to mohlo priniesť niekoľko prekvapení, avšak voľbu svojho štýlu pred súperom neutajíte. Ku každému štýlu sa viaže nejaká drobnosť v outfite charakteru. D’Vorah uvidíte s nasadenou i nenasadenou kapucňou, a tiež so zeleným slizom vytekajúcim z jej zápästí a členkov.
Vývojári zapracujú aj "použiteľné objekty" podobne, ako to urobili u Injustice: Gods Among Us. Nebude ich veľa a často môžu namiesto priameho útoku slúžiť k zmäteniu súpera a rýchlemu presunu. Možno to na prvé počutie neznie zaujímavo, ale vidieť takého Sub-Zera ako bojuje so zamrznutým lesom na pozadí čoby kulisou je jedna vec a vidieť ho ako súpera prekvapuje skokom z jedného konára na druhý vec úplne iná.
Novinkou je aj použitie stamina baru na rôzne pohyby. Využívanie objektov napríklad vyprázdni až polovicu zásobníka. To isté platí o využívaní back dashingu, pokým beh ukrajuje zo staminy len po malých kúskoch. Tento nápad je však ešte len vo fáze testovania a môže byť rozšírený na viacero vecí, obmedzený alebo celkom vypustený.
Mortal Kombat X by mal byť tiež rýchlejší a plynulejší než jeho predchodca. Nepramení to však z rozmaru tvorcov, ktorí by už nevedeli čo so sebou, ale z potreby urobiť boje vierohodnejšími a podobnejšími tomu, čo vídame vo filmoch a k tomu by sa tak trochu "robotický" štýl z predchádzajúcich dielov nehodil.
Deviata časť mala zaujímavé vyvrcholenie a mnohí z vás sú iste zvedaví aj na pokračovanie príbehu. Hra sa odohráva 25 rokov po udalostiach svojho predchodcu z roku 2011, ale viac autori na E3 neprezradili. Musíme vraj počkať, kým sa priblíži dátum vydania, čo ale nebude skôr ako v roku 2015.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy pred Vianocami 34
- Avatar: Oheň a Popol má zatiaľ najnižšie hodnotenia zo série 40
- RECENZIA: Terminator 2D: NO FATE 58
- Half-Life 3 má byť launch hrou pre Steam Machine, vydanie cieli na jar 2026 72
- Warner Bros. oficiálne zamietol ponuku Paramountu, Netflix rozbehol promo kampaň 36
- Filmová recenzia: Avatar: Oheň a popol 33
- Epic Games Store zadarmo rozdáva Eternights 6
- Epic rozdáva Jotunnslayer: Hordes of Hel 17
- Aká je ponuka TV? Ktorý televízor kúpiť na Vianoce? 25
- Kingston varuje, že nedostatok SSD sa v nasledujúcom mesiaci ešte zhorší 32 zobraziť viac článkov >
|
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Warner Bros. / NetherRealm Studios Štýl: Bojovka Web: domovská stránka hry
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||















