Swen Vicke o úspechu Divinity: Original Sin |
CEO štúdia Larian Studios sa v rozhovore pre server Gamespot rozpovedal okrem iného aj o výhodách, ktoré im priniesla exkluzivita pre PC platformu a spomenutá bola aj budúcnosť značky.
Belgické Larian Studios vydalo koncom júna tohto roka ich veľmi úspešný titul zo žánru RPG hier - Divinity: Original Sin. V našej recenzii si hra odniesla vysokých 95%, kde ako hlavné výhody boli označené široké možnosti, kooperácia či komplexný RPG systém. Autori s hrou nezískali veľmi dobré hodnotenie iba u nás, ale aj po celom svete. O úspechy tohto titulu sa v rozhovore so serverom Gamespot rozpovedal CEO Larian Studios, Swen Vincke.
Divinity: Original Sin sa dostal iba na PC platformu, čo vývojári hodnotia ako dobré rozhodnutie. A to aj napriek tomu, že v minulosti sa hry z tejto série už na konzolách ukázali. Každopádne vývoj Original Sin od začiatku prebiehal s tým, že pôjde iba o hru pre PC, vďaka čomu mohli byť pri vývoji o niečo viac slobodnejší a nezaťažovať sa rôznymi obmedzeniami: "Ak ako vývojár robíte hru pre konzolou, je s tým spojených množstvo obmedzení. Na konci je všetko nekompromisné, kedy sa hra posiela do Microsoftu alebo do Sony na schválenie/certifikáciu". Navyše, ak by hru robili aj na konzoly, stálo by ich to omnoho viac financií. Na otázku, či by náhodou predsa len hru nevydali na súčasnú generáciu konzol odpovedal, že je to veľmi pravdepodobné, no dodáva, že hranie z pohodlia obývačky sa zjednoduší aj pre PC hráčov s príchodom Steam boxov.
Ich najnovší titul musel prejsť cez kampaň na Kickstarteri, aby vôbec mohol vzniknúť. Autori však našťastie dostali plnú podporu od ľudí a vybrali takmer jeden milión dolárov. No o myšlienke, že by mali ísť s ich ďalšou hrou na Kickstarter nechce ani len počuť: "Ak by ste sa ma na to spýtali pred Original Sin, povedal by som áno. Nechcem si ani len predstaviť, ako by hra vyzerala, keby sme nemali Kickstarter. Nemyslím si ale, že by bolo správne ísť znova loviť peniaze cez crowdfunding. Myslím, že sú tu ďalší, ktorí by to mohli využiť".
Hra vyšla spoločne s nástrojmi na módovanie, čo pochopiteľne komunita okamžite využila a začala robiť rôzne úpravy. Swen Vincke hovorí, že od začiatku v tom mali jasno, či hru vydajú aj s takýmito nástrojmi. Prakticky všetko čo je v Divinity: Original Sin bolo vytvorené s týmito nástrojmi. Samozrejme ho aj prekvapila aktivita komunity, no špeciálne spomenul mód s prvým Diablom. V súčasnosti taktiež pripravujú množstvo nového obsahu, no nič konkrétne teraz nemôžu oznámiť. Dozvedieť by sme sa to však mali v najbližších mesiacoch.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Ako teraz vyjde poskladanie PC? Oplatí sa stále zložiť si ho, alebo kúpiť už hotov 127
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis a Tomb Raider: Catalyst oficiálne predstavené 75
- Čo získa Netflix odkúpením Warner Bros? 52
- Remake Assassin's Creed IV: Black Flag prekvapí svojím podnázvom 16
- Nové zľavy pred Vianocami 17
- Aké hry kúpiť pod stromček na Vianoce 2025? 23
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis bude názov novej Tomb Raider hry 45
- Článok: TCL 65'' C9K Mini LED TV 45
- Livestream z The Game Awards ocenení začne o 1:30 73
- Uvidíme na The Game Awards trailer na remake prvého Tomb Raidera? 31 zobraziť viac článkov >
|
PC
Vývoj: Larian studios Štýl: RPG
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||














