DX12 stále nemá predstavené všetky funkcie |
AMD na svojej DX12 prezentácii ukázala slajd, v ktorom sú ukazuje, že dve hlavné funkcie DX12 sú už odhalené a to multicore podpora a zvýšenie výkonu GPU, ale tretia funkcia ostáva ešte zahalená.
AMD na svojej DX12 prezentácii ukázala slajd, v ktorom sú ukazuje, že dve hlavné funkcie DX12 sú už odhalené a to multicore podpora a asynchronické spracovanie na GPU, ale tretia funkcia ostáva ešte zahalená.
Firma ukázala zisky na procesory pri paralelnom spracovaní príkazov do GPU a to na príklade Ashes of Singularity, ako aj zisky pri samotnom paralelnom spracovaní jobov v GPU zatiaľ čo jeden vytvára tiene, vytvára reflekcie, ďalší job paralelne ťahá dáta z procesora a ďalší komprimuje textúry a počíta fyziku.
Nakoniec pridalo, že poslednú veľkú funkciu DX12 ohlásia spolu s Microsoftom. Môže to byť komunikácia s rôznymi GPU kartami naraz, ale ťažko povedať, či to je jedna z top funkcii. Zrejme sa to dozvieme v nasledujúcich týždňoch, možno na Build konferencii Microsoftu, alebo niekedy pred oficiálnym predstavím R9 390X, tá má mať plnú podporu DX12, teda aj funkcie, ktoré Nvidia v GTX900 sérii zrejme nebude podporovať. Nakoniec Microsoft robil na Xbox One čipe s AMD a určite si na ňom možnosti DX12 zadefinovali.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 38
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 224
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 97
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 150
- Zábery z natáčania druhej série The Last of Us seriálu 100
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 24
- Ubisoft oficiálne potvrdil názov Assassin's Creed Shadows pre novú hru, predstaví 42
- Red Dead Redemption 1 zrejme prichádza na PC 45
- Filmová recenzia: Kráľovstvo planéty opíc 18 zobraziť viac článkov >