DX12 stále nemá predstavené všetky funkcie |
AMD na svojej DX12 prezentácii ukázala slajd, v ktorom sú ukazuje, že dve hlavné funkcie DX12 sú už odhalené a to multicore podpora a zvýšenie výkonu GPU, ale tretia funkcia ostáva ešte zahalená.
AMD na svojej DX12 prezentácii ukázala slajd, v ktorom sú ukazuje, že dve hlavné funkcie DX12 sú už odhalené a to multicore podpora a asynchronické spracovanie na GPU, ale tretia funkcia ostáva ešte zahalená.
Firma ukázala zisky na procesory pri paralelnom spracovaní príkazov do GPU a to na príklade Ashes of Singularity, ako aj zisky pri samotnom paralelnom spracovaní jobov v GPU zatiaľ čo jeden vytvára tiene, vytvára reflekcie, ďalší job paralelne ťahá dáta z procesora a ďalší komprimuje textúry a počíta fyziku.
Nakoniec pridalo, že poslednú veľkú funkciu DX12 ohlásia spolu s Microsoftom. Môže to byť komunikácia s rôznymi GPU kartami naraz, ale ťažko povedať, či to je jedna z top funkcii. Zrejme sa to dozvieme v nasledujúcich týždňoch, možno na Build konferencii Microsoftu, alebo niekedy pred oficiálnym predstavím R9 390X, tá má mať plnú podporu DX12, teda aj funkcie, ktoré Nvidia v GTX900 sérii zrejme nebude podporovať. Nakoniec Microsoft robil na Xbox One čipe s AMD a určite si na ňom možnosti DX12 zadefinovali.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- GOG bojuje proti cenzúre v hrách, rozdáva 13 hier zadarmo 77
- Battlefield 6 predstavil svoj multiplayer, dostal dátum vydania 149
- Battlefield 6 beta preload je už spustený 116
- Hideo Kojima kritizuje herný priemysel, hovorí, že väčšina hier je rovnaká 128
- PS6 má byť výkonom na úrovni 9070XT, nový Xbox mierne vyššie, na úrovni RTX 5080 109
- DOJMY: Titan Quest II 32
- Mafia: The Old Country ukazuje svoje PC špecifikácie 45
- Magnus procesor pre ďalší Xbox má ponúknuť flexibilitu, ktorá bude konkurovať PC, 103
- Epic vyhral súd nad Google, firma musí otvoriť Android 77
- Zeus grafická karta má byť v ray tracingu 2.5x rýchlejšia ako RTX 5090 ... teoreti 24 zobraziť viac článkov >