DX12 stále nemá predstavené všetky funkcie |
AMD na svojej DX12 prezentácii ukázala slajd, v ktorom sú ukazuje, že dve hlavné funkcie DX12 sú už odhalené a to multicore podpora a zvýšenie výkonu GPU, ale tretia funkcia ostáva ešte zahalená.
AMD na svojej DX12 prezentácii ukázala slajd, v ktorom sú ukazuje, že dve hlavné funkcie DX12 sú už odhalené a to multicore podpora a asynchronické spracovanie na GPU, ale tretia funkcia ostáva ešte zahalená.
Firma ukázala zisky na procesory pri paralelnom spracovaní príkazov do GPU a to na príklade Ashes of Singularity, ako aj zisky pri samotnom paralelnom spracovaní jobov v GPU zatiaľ čo jeden vytvára tiene, vytvára reflekcie, ďalší job paralelne ťahá dáta z procesora a ďalší komprimuje textúry a počíta fyziku.
Nakoniec pridalo, že poslednú veľkú funkciu DX12 ohlásia spolu s Microsoftom. Môže to byť komunikácia s rôznymi GPU kartami naraz, ale ťažko povedať, či to je jedna z top funkcii. Zrejme sa to dozvieme v nasledujúcich týždňoch, možno na Build konferencii Microsoftu, alebo niekedy pred oficiálnym predstavím R9 390X, tá má mať plnú podporu DX12, teda aj funkcie, ktoré Nvidia v GTX900 sérii zrejme nebude podporovať. Nakoniec Microsoft robil na Xbox One čipe s AMD a určite si na ňom možnosti DX12 zadefinovali.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Ghost of Yōtei 186
- RECENZIA: Dying Light The Beast 73
- RECENZIA: EA Sports FC 26 16
- DOJMY: Crimson Desert 8
- Forza Horizon 6 bola oficiálne ohlásená 63
- Ghost of Yotei dostáva recenzie 28
- Wolverine dostal trailer a ohlásil aj čas vydania 95
- Kojima priniesol prvý teaser na svoju novú hru OD 53
- Xiaomi predstavilo Xiaomi 17 sériu pre Čínu 63
- Článok: GSC Game World o evolúcii S.T.A.L.K.E.R. 2 a o tom, čo bude ďalej 28 zobraziť viac článkov >