Ďalšia funkcia do DX12 predstavená - asynchrónne shadre |
AMD predstavilo ďalšiu funkciu, ktorá umožní vývojárom zrýchliť grafiku hier pod DX12 a to Asynchrónne shadre
AMD predstavilo ďalšiu funkciu, ktorá umožní vývojárom zrýchliť grafiku hier pod DX12 a to Asynchrónne shadre. Je to ďalšia z funkcii, ktorú nové grafické API umožnia používať paralelne so spracovaním zvyšnej grafiky. Táto funkcia sa už aj využíva, na PC ju už použil Thief pod Mantle, na PS4 Infamous a použije ju aj Tomorrow Children. Podľa AMD to spraví zrýchlenie až do 46% a popritom to znižuje aj latenciu. Podobne sa dajú paralelne spracovávať aj fyzika, nasvietenie, postprocess efekty.
AMD paralelné spracovanie porovnáva s mestom, kde DX11, je prechod ulicami mesta plným semafórov, zatiaľ čo DX12 je cesta diaľnicou.
Čo sa týka podpory, majú ju všetky GCN grafické karty od AMD a Nvidia 900 séria. Anantech to rozpísal v tabuľke, kde ak máte Nvidia 900 máte jeden grafický thread a 31 paralelných výpočtových, čo je doteraz najviac z grafický kariet a teraz ak budú autori paralelizovať tu môžu dosiahnuť najväčšie zisky.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- GOG bojuje proti cenzúre v hrách, rozdáva 13 hier zadarmo 77
- Battlefield 6 predstavil svoj multiplayer, dostal dátum vydania 149
- Battlefield 6 beta preload je už spustený 116
- Hideo Kojima kritizuje herný priemysel, hovorí, že väčšina hier je rovnaká 128
- PS6 má byť výkonom na úrovni 9070XT, nový Xbox mierne vyššie, na úrovni RTX 5080 109
- DOJMY: Titan Quest II 32
- Mafia: The Old Country ukazuje svoje PC špecifikácie 45
- Magnus procesor pre ďalší Xbox má ponúknuť flexibilitu, ktorá bude konkurovať PC, 103
- Epic vyhral súd nad Google, firma musí otvoriť Android 77
- Zeus grafická karta má byť v ray tracingu 2.5x rýchlejšia ako RTX 5090 ... teoreti 24 zobraziť viac článkov >