Ďalšia funkcia do DX12 predstavená - asynchrónne shadre |
AMD predstavilo ďalšiu funkciu, ktorá umožní vývojárom zrýchliť grafiku hier pod DX12 a to Asynchrónne shadre
AMD predstavilo ďalšiu funkciu, ktorá umožní vývojárom zrýchliť grafiku hier pod DX12 a to Asynchrónne shadre. Je to ďalšia z funkcii, ktorú nové grafické API umožnia používať paralelne so spracovaním zvyšnej grafiky. Táto funkcia sa už aj využíva, na PC ju už použil Thief pod Mantle, na PS4 Infamous a použije ju aj Tomorrow Children. Podľa AMD to spraví zrýchlenie až do 46% a popritom to znižuje aj latenciu. Podobne sa dajú paralelne spracovávať aj fyzika, nasvietenie, postprocess efekty.
AMD paralelné spracovanie porovnáva s mestom, kde DX11, je prechod ulicami mesta plným semafórov, zatiaľ čo DX12 je cesta diaľnicou.
Čo sa týka podpory, majú ju všetky GCN grafické karty od AMD a Nvidia 900 séria. Anantech to rozpísal v tabuľke, kde ak máte Nvidia 900 máte jeden grafický thread a 31 paralelných výpočtových, čo je doteraz najviac z grafický kariet a teraz ak budú autori paralelizovať tu môžu dosiahnuť najväčšie zisky.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 93
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 23
- RECENZIA: Stellar Blade 114
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 95
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 41
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 56
- Fanúšikovia Escape From Tarkov sú naštvaní, autori vydali 250 dolárovú edíciu s ex 88
- Japonský prieskum ukázal, že mladí hráči už neriešia štandardné konzoly 96
- Dostalo Stellar Blade prvým patchom aj cenzúru? 142
- Gran Turismo predstavuje Škoda Vision GT 51 zobraziť viac článkov >