DX12 Multiadapter funkcia vysvetelná |
Jedna z doteraz nevysvetlených možnosti DX12 bola práve predstavená a objasnená. Ukazuje ako DX12 bude môcť využiť viac grafických kariet, alebo rôzne karty v systéme.
HRY > NOVINKY >
Jedna z doteraz nevysvetlených možnosti DX12 bola práve predstavená a objasnená. Ukazuje ako DX12 bude môcť využiť viac grafických kariet, alebo rôzne karty v systéme. Napríklad to ukazujú na možnosti využiť ako vnútornú grafiku procesora tak aj externú grafiku. Síce konkrétne Intel grafika veľa nepomôže, ale v deme spravila 10% rozdiel a scéna bola vyrenderovaná o 2 sekundy rýchlejšie.
Konkrétne pri novom systéme vyťažili Nvidiu na 100%, Intel na 70%, intel vždy dodáva časť frejmu, ktorý sa následne Nvidia skopíruje cez novú Nvidia copy funkciu. Obrázok nám ukazuje ako to vlastne funguje. Kompletnú prezentáciu nájdete tu.
Benchmark video:
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 39
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 234
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 97
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 151
- Zábery z natáčania druhej série The Last of Us seriálu 100
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 24
- Ubisoft oficiálne potvrdil názov Assassin's Creed Shadows pre novú hru, predstaví 42
- Red Dead Redemption 1 zrejme prichádza na PC 45
- Do ktorých miest sa dostaneme v Assassin’s Creed Shadows? Ako hre pomôže vývoj len 108 zobraziť viac článkov >