DX12 Multiadapter funkcia vysvetelná |
Jedna z doteraz nevysvetlených možnosti DX12 bola práve predstavená a objasnená. Ukazuje ako DX12 bude môcť využiť viac grafických kariet, alebo rôzne karty v systéme.
HRY > NOVINKY >
Jedna z doteraz nevysvetlených možnosti DX12 bola práve predstavená a objasnená. Ukazuje ako DX12 bude môcť využiť viac grafických kariet, alebo rôzne karty v systéme. Napríklad to ukazujú na možnosti využiť ako vnútornú grafiku procesora tak aj externú grafiku. Síce konkrétne Intel grafika veľa nepomôže, ale v deme spravila 10% rozdiel a scéna bola vyrenderovaná o 2 sekundy rýchlejšie.
Konkrétne pri novom systéme vyťažili Nvidiu na 100%, Intel na 70%, intel vždy dodáva časť frejmu, ktorý sa následne Nvidia skopíruje cez novú Nvidia copy funkciu. Obrázok nám ukazuje ako to vlastne funguje. Kompletnú prezentáciu nájdete tu.
Benchmark video:
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Mafia: The Old Country 169
- PS6 má byť výkonom na úrovni 9070XT, nový Xbox mierne vyššie, na úrovni RTX 5080 120
- Battlefield 6 beta preload je už spustený 117
- Recenzie na Mafia: The Old Country vychádzajú 43
- DOJMY: Titan Quest II 37
- Článok: Mafia: The Old Country - Cesta na Sicíliu za koreňmi organizovaného zločinu 3
- Čo ukazuje Battlefield 6 v beta teste? 172
- Magnus procesor pre ďalší Xbox má ponúknuť flexibilitu, ktorá bude konkurovať PC, 103
- Ako PlayStation 5 konzola predala 80 miliónov kusov, Sony hovorí, že z hardvérovéh 63
- Zeus grafická karta má byť v ray tracingu 2.5x rýchlejšia ako RTX 5090 ... teoreti 24 zobraziť viac článkov >