Dead Space |
Xbox360
pridal maniakps2 22.12.2008 o 1:02 pod používateľské recenzie7.9
Tento rok alebo aspoň tieto posledné mesiace, sme mohli zaznamenať priveľký nával kvalitných titulov, medzi ktoré sa zaraďujú aj survival horory ako Siren Blood Curse alebo Alone In The Dark. Hororové hry sú vlastne o tom, aby ste sa pri ich hraní báli a po dohratí ešte aspoň týždeň spamätávali. EA- redwood sa tento rok tiež osmelili a rozhodli sa vytvoriť titul určený hlavne dospelému divákovi. Ten titul sa volá Dead Space a tak isto ako ostatné horory, tak aj on sa vás bude snažiť prinajmenšom aspoň poriadne vystrašiť. To, či sa mu to podarilo, si povieme v nasledujúcich riadkoch.
EA je známa svojimi hrami ktoré sú určené hlavne mladistvým hráčom. Preto nápad vytvoriť hru určenú hlavne...dospelému divákovi (a to dokonca horor) bol trochu šokujúci. Hra Dead Space je vlastne sci-fi horor, odohrávajúci sa v hlbinách chladného vesmíru, na obrej ťažobnej vesmírnej lodi, USG Ishimura. Na lodi, ktorá slúži na ťaženie nerastných surovín z asteroidov a rôznych planét, ktoré naša zem, zdá sa, už dlhšiu dobu nedokáže poskytnúť. Jedného dňa, pri „lúskaní“ ďalšej planéty, sa USG Ishimura prestala hlásiť veliteľstvu, ktoré usúdilo, že nastal nejaký skrat v komunikačnom zariadení. Preto vyslalo na opravársku misiu malý tým technikov, medzi ktorými je aj hlavný hrdina, systémoví inžinier Issac Clark. Preto, že EA chceli pripraviť čo najrealistickejší zážitok, využila možnosti ďalekej budúcnosti a veci, ako ukazateľ zdravia, inventáru, zoznam úloh, šikovne zabudovala na Issakov oblek. Ukazateľ zdravia umiestnili na zadnú časť obleku. Inventár, zoznam úloh a mapu vyriešili ako hologramovú tabulu, vychádzajúcu s Issacovej masky;je teda ľahko a rýchlo dostupná vždy keď ju budete potrebovať, a pri tom vôbec nenarušuje váš prechod hrou (takže nemusíte stopnúť akciu ako ste to napr. vždy museli spraviť pri Reiden Evil 4, ak ste sa chceli pozrieť do mapy alebo vymeniť zbraň).
USG Ishimura
Čo sa vlastne stalo? Počas ťažby sa na loď dostal neznámi parazit, ktorý začal útočiť na nič netušiacu posádku a po jej usmrtení regeneroval ich životné funkcie, no nie tak, že by sa pracovníci opäť vrátili späť ku práci, ale tak, že začali zabíjať svojich kolegov a to už ako zmutované ohavy- nekromorfovia (pripomínajúci ľudí s leprou, ale omnoho silnejšou). Samozrejme že váš tým ešte nič netuší- preto sa vydáte na Ishimuru s tím najlepším úmyslom. Hneď z úvodu váš tým prekvapí, že v hlavnej „čakárni“ nie je ani živej duše. Kým budete opravovať jeden z elektrických zdrojov, vypadne elektrina a hneď jeden z nekromorfov zaútočí na vašich kolegov. Po ich zmasakrovaní začne Issac utekať po tmavej chodbe a k tomu bude mať v pätách nejedného nekromorfa, usilujúceho o jeho likvidáciu. Aby som pravdu povedal, úvod Dead Space ma fakt ale poriadne vydesil a pri prvom stretnutí mi po chrbte prebehol až tak intenzívny mráz, že by sa aj „Ruská Zima“ mohla začervenať. (Samozrejme, že v Dead Space je viac podobných situácií, ale ich popisovanie, by bolo považované, za spoiler) Ponechala si hra takúto príkladnú hororovú atmosféru, až do konca?
Atmosféra
Dead Space z počiatku pôsobil ako hororový kráľ. Proste strašidelné zvuky, tmavé chodby a vreskot nekromorfov, vás nútil k poriadnemu stuhnutiu a až skoro k zastaveniu srdca. A to už len to, zapnúť si túto hru v noci a v tmavom byte, je už samo o sebe ako taký horor (: . Ale aby som pravdu povedal, v priebehu hry sa začala takáto príkladná atmosféra strácať a nakoniec ste si pripadali, ako v obyčajnej sci-fi strieľačke. Kde sa stala chyba? Dead Space v úvode dominoval základnými „jednoduchými“ hororovými prvkami ako nepríjemné búchanie železných dverí, niekde v diaľke rachot spadnutého železa alebo šokujúce útoky nekromorfov z ventilátorov. Proste ten pot a strach tam teda boli, ale postupne tvorcovia vyškrtli tieto veľmi dôležité detaily len pre to aby sa neokukali. Áno, nič by som nemal proti, keby ich nahradili skvelými a vlastne ďalšími paralyzujúcimi nápadmi, ktoré by hráčovi „znepríjemnili“ postup hrou- to by bolo fajn; lenže potom čo boli vyškrtnuté tieto detaily, už nič vás nemohlo prekvapiť a tak ste už len išli a strieľali a hra sa vlastne premenila len na takú klasickú sci-fi strieľačku. A nezachránila to ani škaredosť a ohavnosť nekromorfov. Síce boli fakt odpudzujúci, ale dalo sa na nich dosť rýchlo zvyknúť. Okrem toho základ hororovej atmosféry mal držať aj samotný charakter a postava Issaca Clarka. Proste tvorcovia chceli, aby hlavným hrdinom bol len obyčajný a zraniteľný človek. Z počiatku tomu aj tak bolo, ale ako ste šli hrou a upgradovali zbrane, oblek atď., stal sa z Issaca Rambo, likvidátor a drtič nekromorfov. A akurát to, čo držalo aspoň ako takú hladinu strachu, boli zmutovanejší a vlastne nesmrteľní nepriatelia, ktorý sa nedali zabiť a boli veľmi nepríjemný prenasledovatelia.
Myslím, že tí čo hrali Dead Space mi dajú za pravdu, že to až taký horor ako EA sľubovali nebol, a to, že hra vás chcela ponechať po celý čas v chladnom vesmíre úplne izolovaného v samote, im nevyšlo, pretože toľko ľudského hluku, koľko bolo v Dead Space by ste nenašli ani na babskom trhu.
Tak hororovú polovicu by sme mali . Ale ako mal byť Dead Space z polovice horor, z druhej to mala byť sci-fi strieľačka a práve táto polovica, bola tá úspešnejšia...
OD SCI-FI ZBRANÍ A NÁRADÍ AŽ PO VYNÁLEZY, ĎALEKEJ BUDÚCNOSTI.
Preto, že ste na ťažobnej lodi, bude sa musieť Issac naučiť používať jej nástroje na sebaobranu. Okrem vojenskej pulznej pušky, ktorú aj tak z úvodu nemáte, nie je na lodi žiadna iná „vojenská“ zbraň. Preto budete musieť využiť aj iné vecičky, aby ste sa ubránili a prežili. Hneď z úvodu, nájdete Plazmovú Rezačku - náradie, slúžiace na rozštiepenie kremíka. Keďže to dokáže rozsekať kremík, prečo by ste to nepoužili, na rozsekanie nepriateľa (: ? Síce je Plazmová Rezačka účinná zbraň, hlavne na oddeľovanie končatín od tela, ale proti väčšine, je skoro úplne na nič. Tu by sa zišla už spomínaná puška alebo čo taká tlaková zbraň na drtenie tvrdého materiálu? Nielenže dokáže odhodiť nepriateľa na dosť peknú vzdialenosť, ale pri tom ho aj pekne roztrhá na cucky. V hre je presne sedem zbraní a každá má svoje výhody/schopnosti a sekundárny mód. Pri sebe môžete naraz niesť však iba štyri. Každá zbraň potrebuje svoje náboje a tie možno v Dead Space nájsť skoro všade. Buď len tak pohodené na zemi, v skrinke, nejakej bedni, ale vypadávajú aj zo zabitého nepriateľa. Počet nábojov v zásobníku vám bude ukazovať malý hologramoví ukazateľ na zadnej časti zbraní.
V dead space, nájdete aj vynálezy ako „telekinetická sila“ alebo malý modul na spomaľovanie času. Nebojte, nič magického sa nekoná, telekinézu, už v budúcnosti podľa EA budú používať opravári na presun ťažkých vecí a spomaľovanie času bude slúžiť na spomalenie nejakej rýchlej vrtule alebo pokazeného a až prirýchlo pracujúceho motora. V dead space ich hlavne využijete na uľahčenie boja proti nekromorfom, pretože prečo by ste nespomalili nejakého rýchlo bežiaceho nepriateľa a pohodlne ho bez míňania munície ubili alebo proste zodvihli nejakú bedňu pomocou telekinézy a hodili ju po nepriateľovi - dosť účinné a pritom také jednoduché. Však aby ste hrou neprešli, tak povedané ako nôž maslom, dostanú sa vám do cesty aj také prekážky ako logické úlohy, pri ktorých budete dosť často práve využívať telekinézu alebo aj spomalovač a nebudú to len také zbytočné nasilu puzzle ako u RE4... Tieto majú naozaj zmysel pre napr. bezproblémové pracovanie všetkých motorov, alebo opravovanie výťahu. Proste už viac realistické to ani nemôže byť.
Príbeh
Všetko sa vám bude dostávať do súvislostí pomocou videonahrávok a audiozáznamov. Čo sa dialo pred tým a čo sa vlastne stalo a čo sa dialo v čase útoku parazitu na posádku. Všetko vám to bude podávané v nahrávkach ktoré vám tu zanechali členovia posádky a ktoré budete nachádzať pohodené kdekoľvek po chodbách. Síce je to dobrý nápad, ale hra ho moc dobre nepoužila. I keď príbeh bol podávaný dobre, nahrávky sa proste povaľovali skoro na každej chodbe a v každej miestnosti a keď už tu tá nahrávka nebola, otravovali vás vaši kolegovia a to pekne dlho. Aj toto dosť kazilo hororovú atmosféru, takže ste sa vôbec necítili osamotený v mŕtvom vesmíre, ale skôr ako v nejakom ukecanom metal gear solide. A to ešte treba pripomenúť, že veľa z nich bolo úplne zbytočných. Na druhej strane, treba pripomenúť, že v hre je teda poriadne veľa zvratov a príbeh sám o sebe je dosť kvalitný. Proste sa máte načo tešiť, pretože je to jeden z hlavných dôvodov prečo by ste si hru mali zahrať.
Ďalej v Dead Space nechýba ani upgradovanie zbraní a nakupovanie v obchodoch. Upgradnúť si môžete všetko čo vlastníte - zbrane (väčšia sila, kapacita, rýchlejšie prebíjanie), RIG- veľkosť ukazateľa zdravia a samozrejme silu telekinézy a spomalovača(upgrade je vyriešený ako uzlový "hadík" a veci sa upgradujú na miestach zvané Lavica). A v obchode, okrem lekárničiek a munície si môžete kúpiť za kredity (nachádzajúce sa pohodené na rôznych miestach ako aj munícia) rôzne zbrane a dokonca, vylepšiť si oblek.
Grafika, technické spracovanie a zvuky.
Lokácie, zbrane, modely postáv, textúry.... všetko pekne ostré a graficky nádherné. Na nejaké bugy som vôbec nenarazil, proste všetko na 100%; možno iba tiene mohli byť menej kockaté (: . Technické spracovanie, tiež netreba veľmi popisovať, proste tak isto, všetko na jednotku. Issac sa veľmi pekne a plynulo pohybuje, rovnako aj jeho nepriatelia. Maximálne keď manévrujete s nejakým telesom v malej miestnosti, buchnete s ním niekde a začne sa podivne rýchlo kmitať (napríklad, chcete ho pomocou telekinézy prestrčiť cez dvere a ono to začne blbnúť). Zvuky v hre sú fakt parádne - búchanie pokazených dverí ma svojim zvukom poriadne vydesilo... taktiež rev nekromorfov bol hrôzostrašný... a všetko úžasné a realistické. Ešte treba spomenúť situáciu keď sa ocitnete vo vakuu - ide o absolútne úžasné zvukové spracovanie. Okrem toho aj dokonalý dabing postáv, proste paráda. Čo v hre tak trocha chýbalo, bola nejaká poriadna hudba...Asi iba dva krát sa tam ocitla taká „hudbička“ ktorá dopomohla k atmosfére. Takže na nejaké poriadne soundtracky zabudnite...
Na záver
Síce nie je to až taký horor ako sme očakávali, ale predsa je to len úžasná sci-fi survival akcia, ktorú by si mal každý poriadny hráč aspoň vyskúšať.
Páčilo - Geniálne sci-fi dobrodružstvo s parádnym príbehom, grafikou, tech. spracovaním a zvukmi.
Nepáčilo - Slabšia hororová atmosféra a od polovice hry, už skoro žiaden strach
EA je známa svojimi hrami ktoré sú určené hlavne mladistvým hráčom. Preto nápad vytvoriť hru určenú hlavne...dospelému divákovi (a to dokonca horor) bol trochu šokujúci. Hra Dead Space je vlastne sci-fi horor, odohrávajúci sa v hlbinách chladného vesmíru, na obrej ťažobnej vesmírnej lodi, USG Ishimura. Na lodi, ktorá slúži na ťaženie nerastných surovín z asteroidov a rôznych planét, ktoré naša zem, zdá sa, už dlhšiu dobu nedokáže poskytnúť. Jedného dňa, pri „lúskaní“ ďalšej planéty, sa USG Ishimura prestala hlásiť veliteľstvu, ktoré usúdilo, že nastal nejaký skrat v komunikačnom zariadení. Preto vyslalo na opravársku misiu malý tým technikov, medzi ktorými je aj hlavný hrdina, systémoví inžinier Issac Clark. Preto, že EA chceli pripraviť čo najrealistickejší zážitok, využila možnosti ďalekej budúcnosti a veci, ako ukazateľ zdravia, inventáru, zoznam úloh, šikovne zabudovala na Issakov oblek. Ukazateľ zdravia umiestnili na zadnú časť obleku. Inventár, zoznam úloh a mapu vyriešili ako hologramovú tabulu, vychádzajúcu s Issacovej masky;je teda ľahko a rýchlo dostupná vždy keď ju budete potrebovať, a pri tom vôbec nenarušuje váš prechod hrou (takže nemusíte stopnúť akciu ako ste to napr. vždy museli spraviť pri Reiden Evil 4, ak ste sa chceli pozrieť do mapy alebo vymeniť zbraň).
USG Ishimura
Čo sa vlastne stalo? Počas ťažby sa na loď dostal neznámi parazit, ktorý začal útočiť na nič netušiacu posádku a po jej usmrtení regeneroval ich životné funkcie, no nie tak, že by sa pracovníci opäť vrátili späť ku práci, ale tak, že začali zabíjať svojich kolegov a to už ako zmutované ohavy- nekromorfovia (pripomínajúci ľudí s leprou, ale omnoho silnejšou). Samozrejme že váš tým ešte nič netuší- preto sa vydáte na Ishimuru s tím najlepším úmyslom. Hneď z úvodu váš tým prekvapí, že v hlavnej „čakárni“ nie je ani živej duše. Kým budete opravovať jeden z elektrických zdrojov, vypadne elektrina a hneď jeden z nekromorfov zaútočí na vašich kolegov. Po ich zmasakrovaní začne Issac utekať po tmavej chodbe a k tomu bude mať v pätách nejedného nekromorfa, usilujúceho o jeho likvidáciu. Aby som pravdu povedal, úvod Dead Space ma fakt ale poriadne vydesil a pri prvom stretnutí mi po chrbte prebehol až tak intenzívny mráz, že by sa aj „Ruská Zima“ mohla začervenať. (Samozrejme, že v Dead Space je viac podobných situácií, ale ich popisovanie, by bolo považované, za spoiler) Ponechala si hra takúto príkladnú hororovú atmosféru, až do konca?
Atmosféra
Dead Space z počiatku pôsobil ako hororový kráľ. Proste strašidelné zvuky, tmavé chodby a vreskot nekromorfov, vás nútil k poriadnemu stuhnutiu a až skoro k zastaveniu srdca. A to už len to, zapnúť si túto hru v noci a v tmavom byte, je už samo o sebe ako taký horor (: . Ale aby som pravdu povedal, v priebehu hry sa začala takáto príkladná atmosféra strácať a nakoniec ste si pripadali, ako v obyčajnej sci-fi strieľačke. Kde sa stala chyba? Dead Space v úvode dominoval základnými „jednoduchými“ hororovými prvkami ako nepríjemné búchanie železných dverí, niekde v diaľke rachot spadnutého železa alebo šokujúce útoky nekromorfov z ventilátorov. Proste ten pot a strach tam teda boli, ale postupne tvorcovia vyškrtli tieto veľmi dôležité detaily len pre to aby sa neokukali. Áno, nič by som nemal proti, keby ich nahradili skvelými a vlastne ďalšími paralyzujúcimi nápadmi, ktoré by hráčovi „znepríjemnili“ postup hrou- to by bolo fajn; lenže potom čo boli vyškrtnuté tieto detaily, už nič vás nemohlo prekvapiť a tak ste už len išli a strieľali a hra sa vlastne premenila len na takú klasickú sci-fi strieľačku. A nezachránila to ani škaredosť a ohavnosť nekromorfov. Síce boli fakt odpudzujúci, ale dalo sa na nich dosť rýchlo zvyknúť. Okrem toho základ hororovej atmosféry mal držať aj samotný charakter a postava Issaca Clarka. Proste tvorcovia chceli, aby hlavným hrdinom bol len obyčajný a zraniteľný človek. Z počiatku tomu aj tak bolo, ale ako ste šli hrou a upgradovali zbrane, oblek atď., stal sa z Issaca Rambo, likvidátor a drtič nekromorfov. A akurát to, čo držalo aspoň ako takú hladinu strachu, boli zmutovanejší a vlastne nesmrteľní nepriatelia, ktorý sa nedali zabiť a boli veľmi nepríjemný prenasledovatelia.
Myslím, že tí čo hrali Dead Space mi dajú za pravdu, že to až taký horor ako EA sľubovali nebol, a to, že hra vás chcela ponechať po celý čas v chladnom vesmíre úplne izolovaného v samote, im nevyšlo, pretože toľko ľudského hluku, koľko bolo v Dead Space by ste nenašli ani na babskom trhu.
Tak hororovú polovicu by sme mali . Ale ako mal byť Dead Space z polovice horor, z druhej to mala byť sci-fi strieľačka a práve táto polovica, bola tá úspešnejšia...
OD SCI-FI ZBRANÍ A NÁRADÍ AŽ PO VYNÁLEZY, ĎALEKEJ BUDÚCNOSTI.
Preto, že ste na ťažobnej lodi, bude sa musieť Issac naučiť používať jej nástroje na sebaobranu. Okrem vojenskej pulznej pušky, ktorú aj tak z úvodu nemáte, nie je na lodi žiadna iná „vojenská“ zbraň. Preto budete musieť využiť aj iné vecičky, aby ste sa ubránili a prežili. Hneď z úvodu, nájdete Plazmovú Rezačku - náradie, slúžiace na rozštiepenie kremíka. Keďže to dokáže rozsekať kremík, prečo by ste to nepoužili, na rozsekanie nepriateľa (: ? Síce je Plazmová Rezačka účinná zbraň, hlavne na oddeľovanie končatín od tela, ale proti väčšine, je skoro úplne na nič. Tu by sa zišla už spomínaná puška alebo čo taká tlaková zbraň na drtenie tvrdého materiálu? Nielenže dokáže odhodiť nepriateľa na dosť peknú vzdialenosť, ale pri tom ho aj pekne roztrhá na cucky. V hre je presne sedem zbraní a každá má svoje výhody/schopnosti a sekundárny mód. Pri sebe môžete naraz niesť však iba štyri. Každá zbraň potrebuje svoje náboje a tie možno v Dead Space nájsť skoro všade. Buď len tak pohodené na zemi, v skrinke, nejakej bedni, ale vypadávajú aj zo zabitého nepriateľa. Počet nábojov v zásobníku vám bude ukazovať malý hologramoví ukazateľ na zadnej časti zbraní.
V dead space, nájdete aj vynálezy ako „telekinetická sila“ alebo malý modul na spomaľovanie času. Nebojte, nič magického sa nekoná, telekinézu, už v budúcnosti podľa EA budú používať opravári na presun ťažkých vecí a spomaľovanie času bude slúžiť na spomalenie nejakej rýchlej vrtule alebo pokazeného a až prirýchlo pracujúceho motora. V dead space ich hlavne využijete na uľahčenie boja proti nekromorfom, pretože prečo by ste nespomalili nejakého rýchlo bežiaceho nepriateľa a pohodlne ho bez míňania munície ubili alebo proste zodvihli nejakú bedňu pomocou telekinézy a hodili ju po nepriateľovi - dosť účinné a pritom také jednoduché. Však aby ste hrou neprešli, tak povedané ako nôž maslom, dostanú sa vám do cesty aj také prekážky ako logické úlohy, pri ktorých budete dosť často práve využívať telekinézu alebo aj spomalovač a nebudú to len také zbytočné nasilu puzzle ako u RE4... Tieto majú naozaj zmysel pre napr. bezproblémové pracovanie všetkých motorov, alebo opravovanie výťahu. Proste už viac realistické to ani nemôže byť.
Príbeh
Všetko sa vám bude dostávať do súvislostí pomocou videonahrávok a audiozáznamov. Čo sa dialo pred tým a čo sa vlastne stalo a čo sa dialo v čase útoku parazitu na posádku. Všetko vám to bude podávané v nahrávkach ktoré vám tu zanechali členovia posádky a ktoré budete nachádzať pohodené kdekoľvek po chodbách. Síce je to dobrý nápad, ale hra ho moc dobre nepoužila. I keď príbeh bol podávaný dobre, nahrávky sa proste povaľovali skoro na každej chodbe a v každej miestnosti a keď už tu tá nahrávka nebola, otravovali vás vaši kolegovia a to pekne dlho. Aj toto dosť kazilo hororovú atmosféru, takže ste sa vôbec necítili osamotený v mŕtvom vesmíre, ale skôr ako v nejakom ukecanom metal gear solide. A to ešte treba pripomenúť, že veľa z nich bolo úplne zbytočných. Na druhej strane, treba pripomenúť, že v hre je teda poriadne veľa zvratov a príbeh sám o sebe je dosť kvalitný. Proste sa máte načo tešiť, pretože je to jeden z hlavných dôvodov prečo by ste si hru mali zahrať.
Ďalej v Dead Space nechýba ani upgradovanie zbraní a nakupovanie v obchodoch. Upgradnúť si môžete všetko čo vlastníte - zbrane (väčšia sila, kapacita, rýchlejšie prebíjanie), RIG- veľkosť ukazateľa zdravia a samozrejme silu telekinézy a spomalovača(upgrade je vyriešený ako uzlový "hadík" a veci sa upgradujú na miestach zvané Lavica). A v obchode, okrem lekárničiek a munície si môžete kúpiť za kredity (nachádzajúce sa pohodené na rôznych miestach ako aj munícia) rôzne zbrane a dokonca, vylepšiť si oblek.
Grafika, technické spracovanie a zvuky.
Lokácie, zbrane, modely postáv, textúry.... všetko pekne ostré a graficky nádherné. Na nejaké bugy som vôbec nenarazil, proste všetko na 100%; možno iba tiene mohli byť menej kockaté (: . Technické spracovanie, tiež netreba veľmi popisovať, proste tak isto, všetko na jednotku. Issac sa veľmi pekne a plynulo pohybuje, rovnako aj jeho nepriatelia. Maximálne keď manévrujete s nejakým telesom v malej miestnosti, buchnete s ním niekde a začne sa podivne rýchlo kmitať (napríklad, chcete ho pomocou telekinézy prestrčiť cez dvere a ono to začne blbnúť). Zvuky v hre sú fakt parádne - búchanie pokazených dverí ma svojim zvukom poriadne vydesilo... taktiež rev nekromorfov bol hrôzostrašný... a všetko úžasné a realistické. Ešte treba spomenúť situáciu keď sa ocitnete vo vakuu - ide o absolútne úžasné zvukové spracovanie. Okrem toho aj dokonalý dabing postáv, proste paráda. Čo v hre tak trocha chýbalo, bola nejaká poriadna hudba...Asi iba dva krát sa tam ocitla taká „hudbička“ ktorá dopomohla k atmosfére. Takže na nejaké poriadne soundtracky zabudnite...
Na záver
Síce nie je to až taký horor ako sme očakávali, ale predsa je to len úžasná sci-fi survival akcia, ktorú by si mal každý poriadny hráč aspoň vyskúšať.
Páčilo - Geniálne sci-fi dobrodružstvo s parádnym príbehom, grafikou, tech. spracovaním a zvukmi.
Nepáčilo - Slabšia hororová atmosféra a od polovice hry, už skoro žiaden strach
napísal maniakps2 22.12.2008
Páči sa mi!
7.9
DEAD SPACE
PS3
PC Xbox 360 Vývoj: EA / EA Redwood Shores Štýl: akcia / survival Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|