PRIHLÁS
Filter na platformy, štýly a hodnotenia
Sector Magazín #123
1

Sector Magazín #123

PC
Mobil
PS4
Xbox One
Switch
pridané 4.5.2020

Nové číslo magazínu otvára práve ohlásený Assassin's Creed Valhalla

Sector Magazín #122
5

Sector Magazín #122

PC
PS4
Xbox One
Switch
pridané 31.3.2020

Nové číslo Sector Magazínu otvára Half-Life: Alyx, dopĺňa ho Doom Eternal a Call of Duty: Warzone.

Sú videohry novým tabakom?
86

Sú videohry novým tabakom?

PC
Mobil
PS4
Xbox One
iOS
WP
Interview
Switch
VR
pridané 20.3.2020

Aleksandra Jarosz je nezávislá vývojárka a psychologička, ktorá nám viac prezradila o poruche spojenej s hraním a tom, ako vplýva na hráčov a herný biznis.

Čitateľský výber hier desaťročia
173

Čitateľský výber hier desaťročia

PC
PS4
Xbox One
Switch
PS Vita
pridané 6.3.2020

V hlasovaní ste vybrali aj najlepšie hry desaťročia a pozrime sa, ktoré tituly si za ten čas získali najviac fanúšikov.

Čitateľská hra roka 2019
86

Čitateľská hra roka 2019

PC
Mobil
PS4
Xbox One
Switch
pridané 28.2.2020

Vyhodnotenie našej ankety je už tu a pozrime sa, ktoré hry si od vás odniesli najviac hlasov v každej z kategórii.

Prečo na Xbox verziu Space Engineers čakáme už od roku 2014?
4

Prečo na Xbox verziu Space Engineers čakáme už od roku 2014?

Xbox One
pridané 12.2.2020

Space Engineers patrí medzi najúspešnejšie hry z Česka a to je zatiaľ len na PC. O Xbox One porte a aj ďalších plánoch s hrou nám porozprával Vladislav Polgár z Keen Software House

Sector ročenka 2019
15

Sector ročenka 2019

PC
Mobil
PS4
Xbox One
Switch
pridané 31.1.2020

Zhrňme si ponuku uplynulého roka na jednom mieste v našej ročenke.

Sector 2019 v kocke
114

Sector 2019 v kocke

PC
Mobil
PS4
Xbox One
Switch
pridané 24.1.2020

Zhrňme si uplynulý rok na jednom mieste, od recenzii, cez novinky, až po najlepšie a najhoršie komentáre.

Najlepšie hry roka 2019
133

Najlepšie hry roka 2019

PC
Mobil
PS4
Xbox One
Switch
pridané 17.1.2020

Naši redaktori vybrali svojich favoritov a teraz vám predstavíme rebríček s dvadsiatkou najvýraznejších hier minulého roka podľa Sectoru.

Ako vznikajú porty a remastre vašich obľúbených hier?
13

Ako vznikajú porty a remastre vašich obľúbených hier?

PC
PS4
Xbox One
Switch
Interview
pridané 13.1.2020

Bolo náročné remastrovať kultový Dark Souls pre aktuálne konzoly a priniesť parádny Hellblade na Switch? Aj to sa dozviete v našom novom rozhovore.

Najlepšie hodnotené hry roka 2019
90

Najlepšie hodnotené hry roka 2019

PC
PS4
Xbox One
Switch
pridané 10.1.2020

Pozrime sa, ktoré hry sme počas minulého roka ohodnotili ako najlepšie.

Sector magazín #120
0

Sector magazín #120

PC
PS4
Xbox One
Switch
pridané 29.12.2019

Nové číslo magazínu tentoraz otvára seriálové spracovanie Zaklínača, dopĺňa ho aj ohlásenie Xbox Series X konzoly, novej konzoly od Microsoftu.

Sector magazín #119
0

Sector magazín #119

PC
Mobil
PS4
Xbox One
Switch
pridané 27.11.2019

Star Wars Jedi: Fallen Order otvára nové číslo magazínu, v ktorom ho dopĺňajú najväčšie jesenné tituly.

Ako vzniká výtvarná stránka Assassin's Creed hier?
13

Ako vzniká výtvarná stránka Assassin's Creed hier?

PC
PS4
Xbox One
pridané 21.11.2019

Mali sme možnosť vyspovedať umeleckého vedúceho z Ubisoftu, ktorý nám viac prezradil o tejto oblasti a aj o tvorbe posledných Assassin's Creed hier.

S Brendou Romero o gangsterke Empire of Sin
4

S Brendou Romero o gangsterke Empire of Sin

PC
PS4
Xbox One
Switch
pridané 14.11.2019

Legendárna herná dizajnérka Brenda Romero pracuje na novej taktickej gangsterke zasadenej do obdobia prohibície. Čo ju na tejto téme tak lákalo a čo nám plánuje priniesť?

Sector Magazín #118
0

Sector Magazín #118

PC
Mobil
PS4
Xbox One
Switch
pridané 23.10.2019

Nové číslo magazínu otvára Red Dead Redemption 2, dopĺňajú ho aktuálne tituly ako Ghost Recon, FIFA, PES, Grid.

Nemusí to byť len noc a dážď - o tvorbe unikátneho sveta Cyberpunk 2077
15

Nemusí to byť len noc a dážď - o tvorbe unikátneho sveta Cyberpunk 2077

PC
PS4
Xbox One
pridané 18.10.2019

Marthe Jonkers z CD Projektu nám prezradila, ako vytvoriť netradičný kyberpunkový svet, v ktorom nemusí byť tma a dážď a dokonale ho dopĺňa Keanu Reeves.

Fatshark o vývoji Vermintide 2, jej problémoch a budúcnosti
2

Fatshark o vývoji Vermintide 2, jej problémoch a budúcnosti

PC
PS4
Xbox One
Interview
pridané 15.10.2019

S vývojármi zo štúdia Fatshark sme sa stretli, aby sme prebrali nielen aktuálny stav Vermintide 2, ale tiež to, čo hráčov ešte len čaká a ako dlho hru ešte autori budú podporovať.

John Wick Hex ako jeden z mála prípadov, keď Hollywood spolupracoval
1

John Wick Hex ako jeden z mála prípadov, keď Hollywood spolupracoval

PC
PS4
Xbox One
Interview
pridané 10.10.2019

John Wick Hex prináša skutočne netradičný pohľad na známu filmovú sériu. Producent Ben Andac prezradil, ako im to v Hollywoode prešlo.

Sector Magazín #117
2

Sector Magazín #117

PC
Mobil
PS4
Xbox One
Switch
pridané 23.9.2019

Nové číslo magazínu otvára Borderlands 3 a veľa veľkých hier, ktoré nám prišli už na začiatku jesennej sezóny. Je tam Gears 5, Control, Greedfall.

Rozhovor o ľadovej expanzii Monster Hunter: World - Iceborne
2

Rozhovor o ľadovej expanzii Monster Hunter: World - Iceborne

PC
PS4
Xbox One
Interview
pridané 11.9.2019

Najväčšia hra o lovení monštier sa ešte rozrástla. Kedy dosiahne absolútny strop? A kedy sa nová expanzia dostane aj na PC?

Sector Magazín #116
2

Sector Magazín #116

PC
Mobil
PS4
Xbox One
Switch
pridané 16.8.2019

Nové číslo magazínu otvára práve ohlásene Need for Speed Heat, dopĺňajú ho recenzie na hry, filmy a aj hardvér.

Ako zostarla pôvodná Doom trilógia?
46

Ako zostarla pôvodná Doom trilógia?

PS4
Xbox One
Switch
pridané 16.8.2019

Pôvodná Doom trilógia sa dostala na Xbox One, PS4 a Nintendo Switch, čo je ideálna príležitosť pozrieť sa na to, ako za tie roky kultové hry zostarli.

Sector magazín #115
1

Sector magazín #115

PC
PS4
Xbox One
Switch
pridané 20.6.2019

Nové číslo magazínu otvárajú tituly z E3, kde veľké prichádzajúce hry dostali dátumy, vrátane Cyberpunku 2077.

Martin Sahlin otvorene o Unravel, Yarnym a EA
2

Martin Sahlin otvorene o Unravel, Yarnym a EA

PC
PS4
Xbox One
Switch
Interview
pridané 30.5.2019

Martin Sahlin je kreatívny riaditeľ štúdia, ktoré stojí za sériou Unravel. My sme mali možnosť sa s ním stretnúť a otvorene porozprávať o tom, čím si prešli v posledných rokoch.

 
VIAC
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2020 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk