AMD približílo multiadapter DX12 funkciu |
Už sme síce mali DX12 multiadapter funkciu opísanú od Nvidie, ale teraz sa k tomu dostalo aj AMD, ktore pridáva svoje grafy.
Už sme síce mali DX12 multiadapter funkciu opísanú od Nvidie, ale teraz sa k tomu dostalo aj AMD, ktoré pridáva svoje grafy.
Prakticky multiadapter funkcia pre DX12 umožní spojiť viac grafických kariet na vypočítavanie obrazu. Je jedno akých (podporovaných) grafických kariet alebo čipov, všetok výkon sa teraz dá spojiť a využívať. Napríklad sa takto dá rozdeliť polovica obrazu na jednu alebo druhú kartu, hlavne ak sú karty rovnaké, alebo môže jedna karta vyupočítať menšiu časť obrazu. Celkovo sa tak zníži čakanie na frejm ale zároveň zniži aj trhanie. Alebo môžu vývojári nechať väčšinu záberov renderovať výkonnejšou kartou a niekoľko frejmov doplní menej výkonná karta, alebo grafický čip v procesore. K tomu obe karty môžu pracovať v sharovanej pamäti.
Popritom DX12 využije aj paralelný prístup procesora ku gpu a asynchrónne shadre, ktoré umožnia počítať obraz nelineárne a hlavne efektívne. Celé to povedie ku komplexnejším scénam a krajšej grafike, môže to otvoriť dvere aj k vyššiemu využívaniu fyziky.
AMD popritom potvrdilo prvé svoje dve AMD DX12 hry a to Deus Ex: Mankind Divided a Ashes of the Singularity, kde Ashes je prezentáciou lepšieho vyživania CPU a GPU a Deus Ex to ešte doplní o Tress FX 3.0. Ďalšie hry budú ešte ohlásené, zrejme si to nechá na E3 prezentáciu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Ghost of Yōtei 171
- RECENZIA: Dying Light The Beast 73
- RECENZIA: EA Sports FC 26 16
- DOJMY: Crimson Desert 8
- Forza Horizon 6 bola oficiálne ohlásená 63
- Ghost of Yotei dostáva recenzie 28
- Wolverine dostal trailer a ohlásil aj čas vydania 95
- Kojima priniesol prvý teaser na svoju novú hru OD 53
- Xiaomi predstavilo Xiaomi 17 sériu pre Čínu 63
- Článok: GSC Game World o evolúcii S.T.A.L.K.E.R. 2 a o tom, čo bude ďalej 28 zobraziť viac článkov >