The Division ponúka nové informácie o customizácii postáv a tvorbe animácií |
Ubisoft vydal nový vývojársky denník, v ktorom vývojári odpovedajú na otázky hráčov
Ak by sme si zhrnuli informácie, ktoré nám Ubisoft priniesol o ich očakávanej hre The Division od minuloročnej E3, zistili by sme, že sa hru skôr snaží udržať v úzadí a často ju počas roka nespomína. Dohady o tom, či je to dobre alebo nie, si radšej nechajme na neskôr, ďalšia E3 je totiž už za dverami a s ňou aj konferencia Ubisoftu, na ktorej by mohli byť opäť ukázané nové zábery z hry.
Každopádne, ešte pár dní pred vypuknutím E3 nám Ubisoft ponúka pohľad do zákulisia vývoja s novým vývojárskym Q&A denníkom, v ktorom otázky hráčov zodpovedali samotní vývojári hry. Hneď prvá otázka sa týka lootu a jeho farebného zvýraznenia na základe vzácnosti, ktorú zodpovedala vedúca dizajnu, Andrada Greciuc: "Výrazná oranžová farba po zabití nepriateľa označuje najvzácnejší loot, takže ak dostanete nejaké skutočne dobré predmety, neprehliadnete ich. V hre máme sedem stupňov vzácnosti, pričom vidieť by mal byť aj ten najmenej vzácny loot, len nebude až tak výrazný".
Ďalší vývojár, ktorý má na starosti tvorbu postáv, Emil Mujanovic, nám čo to povedal o možnosti ich customizácie: "Máme dobrý systém, vďaka ktorému môžeme upravovať rozmiestnenie našej výbavy. Napríklad, časť na hrudi má tri dostupné varianty, z ktorých môžeme vyberať. Existuje vonkajšia vrstva, stredná a dolná vrstva. Vďaka tomu nenarazíte na hráča s rovnakou výbavou a budete sa môcť cítiť výnimočne. No a samozrejme, budete môcť vyzerať tak, ako vyzerať chcete".
No a tretia otázka sa týka animácie zatvárania dverí na autách. V The Division je táto interakcia s prostredím zvládnutá na výbornú a ako sa im niečo také vôbec podarilo spraviť nám odhalil Matthew Lee: "Máme niekoľko animátorov, ktorí sú experti na zatváranie dverí. Prakticky počas celého dňa len zatvárajú dvere iba kvôli tejto jednej animácii. Očividne budete môcť zatvoriť dvere na veľkom množstve áut po celom New Yorku". Pochopiteľne, iba vtipkoval a následne podal už skutočné vysvetlenie: "ide o mix motion-capture, animácie kľúčových snímkov a inverznej kinematiky pre sledovanie dverí, následné položenie ruky na dvere a ich konečné zatvorenie".
Ak sa už nič nezmení, The Division by mal vyjsť začiatkom budúceho roka pre PC, PS4 a Xbox One.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 114
- Rusi predstavili svojho AI robota, spadol im priamo pri prezentácii 101
- Rusko nedokáže vyrobiť plánovaný Baikal-M procesor, ruší plány 109
- Pozor na čínske produkty - robotický vysavač posielal domov údaje, no keď ich maji 67
- Xpeng Iron je doteraz najhumanoidnejší robot 44
- Valve predstavilo Steam Frame, Steam Controller a Steam Machine 179
- GTA VI má už dokončený obsah, už sa len doťahuje 98
- Aký herný PC desktop kúpiť na jeseň 2025? Za 1000, 1200, 1400 alebo 2000 eur? 37
- Witcher - séria 4 - recenzia na seriál 54
- RECENZIA: ANNO 117: Pax Romana 13 zobraziť viac článkov >
|
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Ubisoft / Massive Entertainment Štýl: Akcia / MMO
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||














