PRIHLÁS

The Division ponúka nové informácie o customizácii postáv a tvorbe animácií

Ubisoft vydal nový vývojársky denník, v ktorom vývojári odpovedajú na otázky hráčov

pridal play3man 12.6.2015 o 6:33 pod hry
The Division ponúka nové informácie o customizácii postáv a tvorbe animácií

HRY > NOVINKY >

Ak by sme si zhrnuli informácie, ktoré nám Ubisoft priniesol o ich očakávanej hre The Division od minuloročnej E3, zistili by sme, že sa hru skôr snaží udržať v úzadí a často ju počas roka nespomína. Dohady o tom, či je to dobre alebo nie, si radšej nechajme na neskôr, ďalšia E3 je totiž už za dverami a s ňou aj konferencia Ubisoftu, na ktorej by mohli byť opäť ukázané nové zábery z hry.

Každopádne, ešte pár dní pred vypuknutím E3 nám Ubisoft ponúka pohľad do zákulisia vývoja s novým vývojárskym Q&A denníkom, v ktorom otázky hráčov zodpovedali samotní vývojári hry. Hneď prvá otázka sa týka lootu a jeho farebného zvýraznenia na základe vzácnosti, ktorú zodpovedala vedúca dizajnu, Andrada Greciuc: "Výrazná oranžová farba po zabití nepriateľa označuje najvzácnejší loot, takže ak dostanete nejaké skutočne dobré predmety, neprehliadnete ich. V hre máme sedem stupňov vzácnosti, pričom vidieť by mal byť aj ten najmenej vzácny loot, len nebude až tak výrazný".

Ďalší vývojár, ktorý má na starosti tvorbu postáv, Emil Mujanovic, nám čo to povedal o možnosti ich customizácie: "Máme dobrý systém, vďaka ktorému môžeme upravovať rozmiestnenie našej výbavy. Napríklad, časť na hrudi má tri dostupné varianty, z ktorých môžeme vyberať. Existuje vonkajšia vrstva, stredná a dolná vrstva. Vďaka tomu nenarazíte na hráča s rovnakou výbavou a budete sa môcť cítiť výnimočne. No a samozrejme, budete môcť vyzerať tak, ako vyzerať chcete".

No a tretia otázka sa týka animácie zatvárania dverí na autách. V The Division je táto interakcia s prostredím zvládnutá na výbornú a ako sa im niečo také vôbec podarilo spraviť nám odhalil Matthew Lee: "Máme niekoľko animátorov, ktorí sú experti na zatváranie dverí. Prakticky počas celého dňa len zatvárajú dvere iba kvôli tejto jednej animácii. Očividne budete môcť zatvoriť dvere na veľkom množstve áut po celom New Yorku". Pochopiteľne, iba vtipkoval a následne podal už skutočné vysvetlenie: "ide o mix motion-capture, animácie kľúčových snímkov a inverznej kinematiky pre sledovanie dverí, následné položenie ruky na dvere a ich konečné zatvorenie".

Ak sa už nič nezmení, The Division by mal vyjsť začiatkom budúceho roka pre PC, PS4 a Xbox One.





Páči sa mi!






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Oled tv vs neo qled tv (2)
Ahojte, taaaakže po kúpe OLED monitora som si pove...
|Hra (2)
Ako teda mam vytvoriť hru...
|Holdfast: nations at war - cz/... (0)
Zdar chcem sa spýtať, či neexistuje československá...
|Skrinka na pc (7)
ahojte.viete mi doporuciť nejaku dobru predajnu na...
|Zháňam niekoho s hitman 2 ps4/... (12)
Ahojte, skúsim to skrátiť, no neviem či sa poda...
|Skor ako vyhodis oprav sam ;-) (52)
Ahoj zacala mi blbnut myska presnejsie logitech g ...
|Screenshots (63655)
Vkladajte sem vaše zaujímavé screenshoty z hier. O...
|Čo vas dnes nasr... nahnevalo ... (44416)
Opozitum temy co vas dnes potesilo , takze sem sa ...
|Sector hraje ... (126580)
:diskoška o HRACH, ktore prave hravate, ale aj o t...
|Hlavná diskusia (33)
O všetkom, respektíve ak máte nejaké otázky alebo ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (42054)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2025 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk