The Division ponúka nové informácie o customizácii postáv a tvorbe animácií |
Ubisoft vydal nový vývojársky denník, v ktorom vývojári odpovedajú na otázky hráčov
Ak by sme si zhrnuli informácie, ktoré nám Ubisoft priniesol o ich očakávanej hre The Division od minuloročnej E3, zistili by sme, že sa hru skôr snaží udržať v úzadí a často ju počas roka nespomína. Dohady o tom, či je to dobre alebo nie, si radšej nechajme na neskôr, ďalšia E3 je totiž už za dverami a s ňou aj konferencia Ubisoftu, na ktorej by mohli byť opäť ukázané nové zábery z hry.
Každopádne, ešte pár dní pred vypuknutím E3 nám Ubisoft ponúka pohľad do zákulisia vývoja s novým vývojárskym Q&A denníkom, v ktorom otázky hráčov zodpovedali samotní vývojári hry. Hneď prvá otázka sa týka lootu a jeho farebného zvýraznenia na základe vzácnosti, ktorú zodpovedala vedúca dizajnu, Andrada Greciuc: "Výrazná oranžová farba po zabití nepriateľa označuje najvzácnejší loot, takže ak dostanete nejaké skutočne dobré predmety, neprehliadnete ich. V hre máme sedem stupňov vzácnosti, pričom vidieť by mal byť aj ten najmenej vzácny loot, len nebude až tak výrazný".
Ďalší vývojár, ktorý má na starosti tvorbu postáv, Emil Mujanovic, nám čo to povedal o možnosti ich customizácie: "Máme dobrý systém, vďaka ktorému môžeme upravovať rozmiestnenie našej výbavy. Napríklad, časť na hrudi má tri dostupné varianty, z ktorých môžeme vyberať. Existuje vonkajšia vrstva, stredná a dolná vrstva. Vďaka tomu nenarazíte na hráča s rovnakou výbavou a budete sa môcť cítiť výnimočne. No a samozrejme, budete môcť vyzerať tak, ako vyzerať chcete".
No a tretia otázka sa týka animácie zatvárania dverí na autách. V The Division je táto interakcia s prostredím zvládnutá na výbornú a ako sa im niečo také vôbec podarilo spraviť nám odhalil Matthew Lee: "Máme niekoľko animátorov, ktorí sú experti na zatváranie dverí. Prakticky počas celého dňa len zatvárajú dvere iba kvôli tejto jednej animácii. Očividne budete môcť zatvoriť dvere na veľkom množstve áut po celom New Yorku". Pochopiteľne, iba vtipkoval a následne podal už skutočné vysvetlenie: "ide o mix motion-capture, animácie kľúčových snímkov a inverznej kinematiky pre sledovanie dverí, následné položenie ruky na dvere a ich konečné zatvorenie".
Ak sa už nič nezmení, The Division by mal vyjsť začiatkom budúceho roka pre PC, PS4 a Xbox One.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- GOG bojuje proti cenzúre v hrách, rozdáva 13 hier zadarmo 77
- Battlefield 6 predstavil svoj multiplayer, dostal dátum vydania 149
- Battlefield 6 beta preload je už spustený 116
- Hideo Kojima kritizuje herný priemysel, hovorí, že väčšina hier je rovnaká 128
- PS6 má byť výkonom na úrovni 9070XT, nový Xbox mierne vyššie, na úrovni RTX 5080 109
- DOJMY: Titan Quest II 32
- Mafia: The Old Country ukazuje svoje PC špecifikácie 45
- Magnus procesor pre ďalší Xbox má ponúknuť flexibilitu, ktorá bude konkurovať PC, 103
- Epic vyhral súd nad Google, firma musí otvoriť Android 77
- Zeus grafická karta má byť v ray tracingu 2.5x rýchlejšia ako RTX 5090 ... teoreti 24 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Ubisoft / Massive Entertainment Štýl: Akcia / MMO
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|