PRIHLÁS

Nové informácie o Horizon: Zero Dawn, vyliezť budeme môcť aj na tú najvyššiu horu

Horizon: Zero Dawn sa po oznámení na E3 opäť pripomína novými informáciami priamo z úst vývojárov

pridal play3man 10.7.2015 o 19:47 pod hry
Nové informácie o Horizon: Zero Dawn, vyliezť budeme môcť aj na tú najvyššiu horu

HRY > NOVINKY >

Sony počas svojej E3 konferencie oznámila novú značku od tvorcov Killzone, o ktorej už informácie kolovali po internete nejaký ten čas. V Horizon: Zero Dawn sa dostávame do vzdialenej budúcnosti, kedy sa moderná civilizácia zrútila a Zem ovládli roboti. Ľudia tak boli vyhnaní naspäť do divočiny, kde aj my budeme musieť prežiť v úlohe nebojácnej ženy. Server Gamesradar dostal tú možnosť porozprávať sa s art directorom hry - Jan Bart Van Beek a vedúcim producentom - Lambert Wolterbeek Muller.

V rozhovore autori spomenuli niekoľko zaujímavých faktov, ktoré zhrnuli do samostatných bodov:

- Hra je čisto singleplayerová a odohráva sa v otvorenom prostredí a teda neuvidíme žiadne nahrávacie obrazovky. Celý svet sa dá preskúmať, každý jeden vrchol hory, každá rieka či údolie, ktorých je v hre mnoho.
- Súboje sú zamerané na taktiku, a teda hráči budú ťažiť z ich prípravy - kladenie pascí, odhaľovanie slabých miest robotov.
- Bojové štýly sa dajú rozdeliť do troch typov: Prvý je zameraný na stealth, ďalší na streľbu a tretí na kladenie pascí a lovenie. Čiže je len na vás, akou cestou sa vyberiete a ktorú z týchto vlastností budete na svojej postave vylepšovať najviac. Priamy stret s robotom však musíte riešiť lukom, kedže v tejto dobe má ľudstvo už obmedzené chápanie modernej technológie. Môžete si teda napríklad spraviť vybuchujúce šípy z brnenia robotov, no už ich nebudete vedieť rozobrať na súčiastky pre vytvorenie komplexnejších, respektíve technických vecí.
- Systém skúseností je zväčša previazaný so systémom perkov. RPG možnosti v hre sa skôr zameriavajú na prirodzenejší progres so získavaním vecí a materiálov z robotov, učením sa craftovať nové zbrane, brnenia, náboje a tak ďalej. Systém perkov vám navyše umožní rozvíjať bojové štýly so špecifickými schopnosťami, ako napríklad stealth či možnosť spomaľovať čas pri mierení.
- V hre bude možné liezť na hory, šplhať sa na stromy či plávať cez rieky.
- Aj keď je základným stavebným kameňom hry singleplayer, hra bude obsahovať nejaké tie online či sociálne komponenty
- Lovenie vraj nie je jediná možnosť ako si poradiť s robotmi. Na otázku, či sa teda bude dať vyskočiť aj na hlavu gigantického robota odpovedal: "to je niečo, čo uvidíte neskôr"





Páči sa mi!






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Vaše obľúbené dovolenkové dest... (0)
Celkom by ma zaujímalo kde chodievajú sektoráci na...
|Hry dokážu vyvolať silné emóci... (0)
Podeľte sa o tituly, ktoré vás emocionálne zasiahl...
|Ps5-hackeri? (3)
To sa chcem spytat ohladne cod mw3 alebo cod6,hovo...
|Predam : (1)
Predam dve pletene čiapky ALIENWARE a dve podložky...
|Ako zostat na windows 10 po uk... (0)
Zdravim, mozno to niektori z vas nezaregistrova...
|Serialy (17030)
prison break, lost, jericho, battlestar galactica ...
|Sector hraje ... (126677)
:diskoška o HRACH, ktore prave hravate, ale aj o t...
|Filmy filmy filmy film... (47557)
O filmoch. Hádam chápete....
|Čo vas dnes nasr... nahnevalo ... (44447)
Opozitum temy co vas dnes potesilo , takze sem sa ...
|Screenshots (63718)
Vkladajte sem vaše zaujímavé screenshoty z hier. O...
|Svet, ukrajina, vojny ... (42259)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2025 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk