Nové informácie o Horizon: Zero Dawn, vyliezť budeme môcť aj na tú najvyššiu horu |
Horizon: Zero Dawn sa po oznámení na E3 opäť pripomína novými informáciami priamo z úst vývojárov
Sony počas svojej E3 konferencie oznámila novú značku od tvorcov Killzone, o ktorej už informácie kolovali po internete nejaký ten čas. V Horizon: Zero Dawn sa dostávame do vzdialenej budúcnosti, kedy sa moderná civilizácia zrútila a Zem ovládli roboti. Ľudia tak boli vyhnaní naspäť do divočiny, kde aj my budeme musieť prežiť v úlohe nebojácnej ženy. Server Gamesradar dostal tú možnosť porozprávať sa s art directorom hry - Jan Bart Van Beek a vedúcim producentom - Lambert Wolterbeek Muller.
V rozhovore autori spomenuli niekoľko zaujímavých faktov, ktoré zhrnuli do samostatných bodov:
- Hra je čisto singleplayerová a odohráva sa v otvorenom prostredí a teda neuvidíme žiadne nahrávacie obrazovky. Celý svet sa dá preskúmať, každý jeden vrchol hory, každá rieka či údolie, ktorých je v hre mnoho.
- Súboje sú zamerané na taktiku, a teda hráči budú ťažiť z ich prípravy - kladenie pascí, odhaľovanie slabých miest robotov.
- Bojové štýly sa dajú rozdeliť do troch typov: Prvý je zameraný na stealth, ďalší na streľbu a tretí na kladenie pascí a lovenie. Čiže je len na vás, akou cestou sa vyberiete a ktorú z týchto vlastností budete na svojej postave vylepšovať najviac. Priamy stret s robotom však musíte riešiť lukom, kedže v tejto dobe má ľudstvo už obmedzené chápanie modernej technológie. Môžete si teda napríklad spraviť vybuchujúce šípy z brnenia robotov, no už ich nebudete vedieť rozobrať na súčiastky pre vytvorenie komplexnejších, respektíve technických vecí.
- Systém skúseností je zväčša previazaný so systémom perkov. RPG možnosti v hre sa skôr zameriavajú na prirodzenejší progres so získavaním vecí a materiálov z robotov, učením sa craftovať nové zbrane, brnenia, náboje a tak ďalej. Systém perkov vám navyše umožní rozvíjať bojové štýly so špecifickými schopnosťami, ako napríklad stealth či možnosť spomaľovať čas pri mierení.
- V hre bude možné liezť na hory, šplhať sa na stromy či plávať cez rieky.
- Aj keď je základným stavebným kameňom hry singleplayer, hra bude obsahovať nejaké tie online či sociálne komponenty
- Lovenie vraj nie je jediná možnosť ako si poradiť s robotmi. Na otázku, či sa teda bude dať vyskočiť aj na hlavu gigantického robota odpovedal: "to je niečo, čo uvidíte neskôr"
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 112
- Rusi predstavili svojho AI robota, spadol im priamo pri prezentácii 101
- Rusko nedokáže vyrobiť plánovaný Baikal-M procesor, ruší plány 109
- Pozor na čínske produkty - robotický vysavač posielal domov údaje, no keď ich maji 67
- Xpeng Iron je doteraz najhumanoidnejší robot 44
- GTA VI má už dokončený obsah, už sa len doťahuje 98
- Valve predstavilo Steam Frame, Steam Controller a Steam Machine 173
- Aký herný PC desktop kúpiť na jeseň 2025? Za 1000, 1200, 1400 alebo 2000 eur? 37
- Witcher - séria 4 - recenzia na seriál 54
- RECENZIA: ANNO 117: Pax Romana 13 zobraziť viac článkov >
|
PS4
PC Vývoj: Sony / Guerrilla games Štýl: Akčná Adventúra / RPG Web: domovská stránka hry
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||














