Nové informácie o Horizon: Zero Dawn, vyliezť budeme môcť aj na tú najvyššiu horu

Horizon: Zero Dawn sa po oznámení na E3 opäť pripomína novými informáciami priamo z úst vývojárov

pridal play3man 10.7.2015 o 19:47 pod hry
Nové informácie o Horizon: Zero Dawn, vyliezť budeme môcť aj na tú najvyššiu horu

HRY > NOVINKY >

Sony počas svojej E3 konferencie oznámila novú značku od tvorcov Killzone, o ktorej už informácie kolovali po internete nejaký ten čas. V Horizon: Zero Dawn sa dostávame do vzdialenej budúcnosti, kedy sa moderná civilizácia zrútila a Zem ovládli roboti. Ľudia tak boli vyhnaní naspäť do divočiny, kde aj my budeme musieť prežiť v úlohe nebojácnej ženy. Server Gamesradar dostal tú možnosť porozprávať sa s art directorom hry - Jan Bart Van Beek a vedúcim producentom - Lambert Wolterbeek Muller.

V rozhovore autori spomenuli niekoľko zaujímavých faktov, ktoré zhrnuli do samostatných bodov:

- Hra je čisto singleplayerová a odohráva sa v otvorenom prostredí a teda neuvidíme žiadne nahrávacie obrazovky. Celý svet sa dá preskúmať, každý jeden vrchol hory, každá rieka či údolie, ktorých je v hre mnoho.
- Súboje sú zamerané na taktiku, a teda hráči budú ťažiť z ich prípravy - kladenie pascí, odhaľovanie slabých miest robotov.
- Bojové štýly sa dajú rozdeliť do troch typov: Prvý je zameraný na stealth, ďalší na streľbu a tretí na kladenie pascí a lovenie. Čiže je len na vás, akou cestou sa vyberiete a ktorú z týchto vlastností budete na svojej postave vylepšovať najviac. Priamy stret s robotom však musíte riešiť lukom, kedže v tejto dobe má ľudstvo už obmedzené chápanie modernej technológie. Môžete si teda napríklad spraviť vybuchujúce šípy z brnenia robotov, no už ich nebudete vedieť rozobrať na súčiastky pre vytvorenie komplexnejších, respektíve technických vecí.
- Systém skúseností je zväčša previazaný so systémom perkov. RPG možnosti v hre sa skôr zameriavajú na prirodzenejší progres so získavaním vecí a materiálov z robotov, učením sa craftovať nové zbrane, brnenia, náboje a tak ďalej. Systém perkov vám navyše umožní rozvíjať bojové štýly so špecifickými schopnosťami, ako napríklad stealth či možnosť spomaľovať čas pri mierení.
- V hre bude možné liezť na hory, šplhať sa na stromy či plávať cez rieky.
- Aj keď je základným stavebným kameňom hry singleplayer, hra bude obsahovať nejaké tie online či sociálne komponenty
- Lovenie vraj nie je jediná možnosť ako si poradiť s robotmi. Na otázku, či sa teda bude dať vyskočiť aj na hlavu gigantického robota odpovedal: "to je niečo, čo uvidíte neskôr"





Páči sa mi!






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Hra 1612/smuta (1)
Smuta 1612 je nová hra s veľmi realistickou grafik...
|Speedlink competition pro extr... (0)
Zdravim, som lama mám otázku.Kúpil som si SpeedLin...
|Mw3 2011 xbox series x multipl... (2)
Čaute, kúpil som si fyzickú kópiu MW3 x360. Hra fu...
|Poľovnícke hry - hunter simula... (6)
je ich viacero,ale v tomto vlákne by som sa chcel ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19797)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk