Just Cause 3 používa DX12 funkcie |
Avalanche sa tým pôvodne nechválilo, ale teraz sa dozvedáme, že Just Cause 3 používa aj DX12 funkcie.
HRY > NOVINKY >
Avalanche sa tým pôvodne nechválilo, ale teraz sa dozvedáme, že Just Cause 3 používa aj DX12 funkcie. Spolupracovali na nich s Intelom a ten ich podrobnejšie predstaví na svojej GDC prezentácii. Podobne tak spravia aj ďalšie firmy, kde DX12 bude jednou z hlavných tém (popri VR).
Konkrétne autori v Just Cause 3 svoj engine optimalizovali aj na DX12 a použili funkcie ako "Ordered Independent Transparency", "G-buffer blending using Raster Ordered Views" a "light assignment for clustered shading using Conservative Rasterization". Nakoniec preto tá hra vyzerá tak parádne.
Možno to však vysvetľuje aj to prečo niekomu hra ide veľmi dobre a niekto má problémy s jej výkonom.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 14
- Článok: ROG Xbox Ally X 88
- USB-C bude musieť byť v EU aj v nabíjačkách a zdrojoch 37
- Black Myth: Wukong dostáva veľkú aktualizáciu s vylepšeným výkonom na PC a PS5 47
- Bližší pohľad na novú verziu PlayStation 5 Pro a aj nový Dualsense 24
- Meta ukončí samostatnú aplikáciu Messenger pre Mac a Windows 34
- Shuhei Yoshida tvrdí, že grafický výkon v PlayStation konzolách dosiahol svoj limi 60
- Tomonobu Itagaki zomrel vo veku 58 rokov 20
- RECENZIA: Keeper 33
- Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 už má prvé recenzie 29 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Square enix / Avalanche Studios Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|