Just Cause 3 používa DX12 funkcie |
Avalanche sa tým pôvodne nechválilo, ale teraz sa dozvedáme, že Just Cause 3 používa aj DX12 funkcie.
HRY > NOVINKY >
Avalanche sa tým pôvodne nechválilo, ale teraz sa dozvedáme, že Just Cause 3 používa aj DX12 funkcie. Spolupracovali na nich s Intelom a ten ich podrobnejšie predstaví na svojej GDC prezentácii. Podobne tak spravia aj ďalšie firmy, kde DX12 bude jednou z hlavných tém (popri VR).
Konkrétne autori v Just Cause 3 svoj engine optimalizovali aj na DX12 a použili funkcie ako "Ordered Independent Transparency", "G-buffer blending using Raster Ordered Views" a "light assignment for clustered shading using Conservative Rasterization". Nakoniec preto tá hra vyzerá tak parádne.
Možno to však vysvetľuje aj to prečo niekomu hra ide veľmi dobre a niekto má problémy s jej výkonom.
Páči sa mi!
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Zomrel Cary-Hiroyuki Tagawa, známy ako Shang Tsung z Mortal Kombatu 17
- Aký vianočný darček kúpiť hráčovi? 36
- RAM pamäte pre PC stúpajú cenou trojnásobne, bude to problém na nasledujúci rok 181
- Objavila sa séria animácií z GTA VI 26
- Netflix oficiálne ohlasuje odkupovanie Warner Bros za 82 miliárd dolárov 135
- Filmy a seriály v decembri 2025 - Avatar, Stranger Things, Tomb Raider a aj Fallou 8
- Netflix vyhral ponuku na odkúpenie Warner Brosu, začína rokovania 80
- Arabi vlastnia prakticky celé EA 73
- RECENZIA: Metroid Prime 4: Beyond 35
- Výrobcovia PC budú pre ceny pamätí zdražovať desktop zostavy a aj notebooky 62 zobraziť viac článkov >
|
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Square enix / Avalanche Studios Štýl: Akčná Adventúra
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||














