Just Cause 3 používa DX12 funkcie |
Avalanche sa tým pôvodne nechválilo, ale teraz sa dozvedáme, že Just Cause 3 používa aj DX12 funkcie.
HRY > NOVINKY >
Avalanche sa tým pôvodne nechválilo, ale teraz sa dozvedáme, že Just Cause 3 používa aj DX12 funkcie. Spolupracovali na nich s Intelom a ten ich podrobnejšie predstaví na svojej GDC prezentácii. Podobne tak spravia aj ďalšie firmy, kde DX12 bude jednou z hlavných tém (popri VR).
Konkrétne autori v Just Cause 3 svoj engine optimalizovali aj na DX12 a použili funkcie ako "Ordered Independent Transparency", "G-buffer blending using Raster Ordered Views" a "light assignment for clustered shading using Conservative Rasterization". Nakoniec preto tá hra vyzerá tak parádne.
Možno to však vysvetľuje aj to prečo niekomu hra ide veľmi dobre a niekto má problémy s jej výkonom.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 294
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, už dostanete aj RTX 5070 Ti za lepšie 62
- Aký monitor si vybrať za 100, 200, 400 alebo 1000 eur? Aký rozmer, obrazovku a pom 110
- Takto bude vyzerať iPhone 17 Pro s obalom 64
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 47
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered bude ohlásený zajtra 31
- Porovnanie druhej epizódy The Last of Us season 2 seriálu s hrou 42
- Battlefield ukazuje základ svojej hrateľnosti - deštrukciu 28
- X-Files reboot je už v príprave 65 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Square enix / Avalanche Studios Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|