Skladateľ Halo hudby opísal pôvodný koniec Halo 2 bez cliffhangeru |
Bungie malo pripravené a nadabované ukončenie príbehu veľkolepou scénou na Zemi, ktorá nakoniec nikdy neuzrela svetlo sveta.
"Sir. Finishing this fight," pamätajú si mnohí z vás posledné slová Master Chiefa v Halo 2. Nejeden hráč zostal poriadne zaskočený, keď mu Bungie v roku 2004 naservírovalo takýto cliffhanger a na dokončenie príbehu musel čakať takmer celé tri roky. Skladateľ Marty O’Donnell počas rozhovoru pre IGN prezradil, že štúdio malo pôvodne pre Halo 2 pripravený úplne iný, plnohodnotný koniec s veľkým vyvrcholením na planéte Zem.
Master Chief a Dervish (Arbiter) sa mali hnať za Prophet of Truth skrz Ark s tým, že príbeh by mal "veľké a nádherné vyvrcholenie" na Zemi. Tento záver bol nielen napísaný, ale jednotlivé scény boli už aj nadabované. Zahodenie tejto práce do koša O’Donnella a ďalších ľudí v Bungie sklamalo, ale štúdio vraj nemohlo splniť pôvodný plán a tak celý príbeh poprehadzovalo, koniec uťalo a hráčov okamžite navnadilo na pokračovanie.
Neuzatvorený príbeh hre neuškodil a naopak, stáva sa súčasťou značky. Nové "Halo štúdio" 343 Industries tiež nechalo na konci Halo 5: Guardians nitky rozpletené a odpovedí na najpálčivejšie otázky sa máme dočkať až v pokračovaní.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: 007 First Light 67
- RECENZIA: Cronos: The New Dawn 93
- Nové Alza dni zľavy spustené 12
- Tomb Raider seriál už má svoju Laru, bude ňou Sophie Turner 106
- Detaily plánovaných RTX 50 super grafických kariet Nvidie 55
- RECENZIA: Jotunnslayer: Hordes of Hel 8
- 007 First Light sa predstavil v prvom gameplay videu 53
- Motorola predstavila nové smartfóny a luxusnú kolekciu na veľtrhu IFA 2025 v Berlí 4
- DOJMY: Anno 117: Pax Romana 0
- Hollow Knight: Silksong dnes vyšiel na PC a konzolách a je aj v Game passe 79 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox One Vývoj: Microsoft / Bungie Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|