Skladateľ Halo hudby opísal pôvodný koniec Halo 2 bez cliffhangeru |
Bungie malo pripravené a nadabované ukončenie príbehu veľkolepou scénou na Zemi, ktorá nakoniec nikdy neuzrela svetlo sveta.
"Sir. Finishing this fight," pamätajú si mnohí z vás posledné slová Master Chiefa v Halo 2. Nejeden hráč zostal poriadne zaskočený, keď mu Bungie v roku 2004 naservírovalo takýto cliffhanger a na dokončenie príbehu musel čakať takmer celé tri roky. Skladateľ Marty O’Donnell počas rozhovoru pre IGN prezradil, že štúdio malo pôvodne pre Halo 2 pripravený úplne iný, plnohodnotný koniec s veľkým vyvrcholením na planéte Zem.
Master Chief a Dervish (Arbiter) sa mali hnať za Prophet of Truth skrz Ark s tým, že príbeh by mal "veľké a nádherné vyvrcholenie" na Zemi. Tento záver bol nielen napísaný, ale jednotlivé scény boli už aj nadabované. Zahodenie tejto práce do koša O’Donnella a ďalších ľudí v Bungie sklamalo, ale štúdio vraj nemohlo splniť pôvodný plán a tak celý príbeh poprehadzovalo, koniec uťalo a hráčov okamžite navnadilo na pokračovanie.
Neuzatvorený príbeh hre neuškodil a naopak, stáva sa súčasťou značky. Nové "Halo štúdio" 343 Industries tiež nechalo na konci Halo 5: Guardians nitky rozpletené a odpovedí na najpálčivejšie otázky sa máme dočkať až v pokračovaní.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Rusko zhabalo majetok prevádzkovateľovi World of Tanks v krajine, hráčov však uisť 61
- CD Projekt prvý raz ukázal The Witcher IV 345
- Mladý James Bond sa ukázal na prvom videu k 007 First Light hre 76
- Resident Evil 9: Requiem bolo predstavené, rovno dostalo dátum 132
- Assassin's Creed Black Flag remake prichádza, možno bude čoskoro predstavené 41
- Summer Game Fest začne večer o 23:00 88
- RECENZIA: F1 25 17
- Unreal Engine 5.6 ukázal nové funkcie 67
- State of play bude dnes o 23:00 102
- Xbox Games Showcase začne o 19:00 114 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox One Vývoj: Microsoft / Bungie Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|