EA si pri hrách Titanfall 2 a Battlefield 1 verí, očakáva miliónové predaje |
Aj keď obe hry vyjdu takmer súčasne EA verí, že dokážu obstáť aj voči konkurencii, pričom naplnia isté miliónové očakávania.
EA tohto roku na E3 oznámila návrat dvoch veľkých značiek - Titanfall a Battlefield. Tie vzbudili u hráčov naozaj veľký záujem, na základe ktorého už v Electronic Arts kalkulujú predaje. Predpokladajú, že by Titanfall 2 mohol po svojom vydaní predať 9-10 miliónov kópií. Pri Battlefield 1 si veria ešte viac, nakoľko očakávajú 15 miliónov predaných kusov. Tieto prognózy predaja vysvetľuje aj finančný riaditeľ Blake Jorgensen.
„Značka Battlefield zvyčajne dokáže predať 15 miliónov kusov ročne. Preto si myslíme, že náš odhad pri Battlefield 1 je naozaj oprávnený. Dokonca by som povedal, že sme pri našich prognózach opatrní. Veríme totiž, že nadšenie, ktoré sme pri Battlefield 1 vytvorili, dokáže očakávaných 15 miliónov kusov hravo prekonať. Čo sa týka Titanfall 2, prvý diel predal niečo cez 7 miliónov kusov. S touto značkou sme vtedy boli ešte v ranej fáze vývoja. Tentokrát však očakávame, že číslo predajnosti bude vyššie,“ hovorí Jorgensen.
Battlefield 1 a Titanfall 2 budú čeliť konkurencii v podobe Call of Duty: Infinite Warfare. Všetky tri hry totiž vychádzajú po sebe, s rozdielom niekoľkých dní.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis a Tomb Raider: Catalyst oficiálne predstavené 108
- Budú toto tituly z vianočnej rozdávačky Epicu? Bude rozdávať aj RDR2? 49
- Nové zľavy pred Vianocami 30
- Hogwarts Legacy je teraz zadarmo na Epic Store 33
- Mobily so 4GB pamäťou sa vrátia, niektoré hi-endy zrejme klesnú na 12GB 87
- Avatar: Oheň a Popol má zatiaľ najnižšie hodnotenia zo série 40
- RECENZIA: Terminator 2D: NO FATE 58
- Half-Life 3 má byť launch hrou pre Steam Machine, vydanie cieli na jar 2026 71
- Takto vyzerá Witcher 3 s AI filtrom 49
- Warner Bros. oficiálne zamietol ponuku Paramountu, Netflix rozbehol promo kampaň 28 zobraziť viac článkov >











