Gamescom 2016 interview: Eidos o Deux Ex: Mankind Divided

Dvojica vývojárov nám v krátkom rozhovore prezradila niečo o svojej práci a hlavne o očakávanej hre, ktorá vychádza už budúci týždeň.

pridal rolan 19.8.2016 o 14:46 pod hry
Gamescom 2016 interview: Eidos o Deux Ex: Mankind Divided

HRY > NOVINKY >

Dva roky herného a päť rokov skutočného času ubehlo a Adam Jensen sa vracia v novom pokračovaní známej série Deus Ex. V Human Revolution sa vývojárom s Eidosu podarilo úspešne reinkarnovať známu značku, pričom úspech zaskočil aj ich samých. Nám sa na tohtoročnom Gamescome podarilo vyspovedať hneď dvoch z nich. Reč bola, samozrejme, o prichádzajúcej hre Deux Ex: Mankind Divided.

Ahoj! Môžete sa nám predstaviť?

Volám sa Fleur Marty a spoločne s mojím tímom pracujeme na všetkom novom obsahu, ktorý do hry prichádza. Tu môj kolega je zas jedným z dizajnérov.

Ako dlho už pracujete pre Eidos? Pracovali ste aj na predchádzajúcej hre?

Popravde povedané sme obaja takpovediac nováčikovia a sme vo firme asi 3 roky. Väčšina tímu sa však nezmenila. Hlavným cieľom bolo zachovať fungujúce princípy a podľa potreby ich zlepšiť. Základný recept sa nezmenil, hra ostáva verná svojmu predchodcovi, na ktorom stavia a snaží sa ho vylepšiť. 

Keď už ste spomenuli prácu na novom obsahu, ktorá z noviniek je vaša najobľúbenejšia?

Na takú otázku sa neodpovedá ľahko, no bude to asi Breach mód. V ňom hráčov čaká arkádovejšia a jednoduchšia hrateľnosť v spojení hacker verzus bezpečnostný systém. Graficky je režim poskladaný z jednoduchých polygónových tvarov v štýle retro hier, no zároveň obsahuje novodobé efekty a tiene, čo vytvára skutočne originálny vizuál. Dúfame, že tento mód ponúkne príjemné osvieženie popri hlavnej hre.

Je možné dostať sa do novej hry aj keď niekto nehral predošlú, respektíve nemá žiadnu skúsenosť s Deus Ex univerzom?

Áno. Hneď na začiatku hráčov čaká približne 12-minútový prológ, ktorý vysvetlí všetko dôležité. Zistíte tak v skratke, aké boli Adamove rozhodnutia a čo sa v udialo. Žiaľ, technológie nám neumožnili načítať save z predchádzajúcej časti. Popravde povedané sa pri Human Revolution ani veľmi neuvažovalo nad tým, kedy a či vôbec príde pokračovanie.

Umožnil vám nový engine a taktiež nová generácia konzol nejako rozšíriť možnosti v hre?

Určite. Grafika je jedna vec, no nové technológie nám navyše umožnili dať hráčovi ešte väčšiu voľnosť a posunúť otvorenosť levelov ešte ďalej. Hra je akčnejšia, no zároveň má aj viac stealth možností - záleží iba na hráčoch, ktorú cestu si zvolia. Tentoraz majú k dispozícii aj viacero rôznych nástrojov a zbraní.

Na ktorý aspekt hry ste osobne naozaj hrdí a považujete ho za posun k lepšiemu?

Pri Mankind Divided sme si dali nesmierne záležať na ovládaní. Nový gamepad prináša nové možnosti a snažili sme sa, aby sa hra ovládala čo možno najlepšie. Tu môj kolega tým bol doslova posadnutý (smiech). V istom období ste ho všade videli s ovládačom v ruke - či už to bolo v štúdiu, alebo na obede. Neustále sme testovali rôzne schémy ovládania, až kým sme nenašli tú, ktorú považujeme za najlepšiu.

Ďakujeme za rozhovor. 





Páči sa mi!






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Cod mw2 (2)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Hra 1612/smuta (1)
Smuta 1612 je nová hra s veľmi realistickou grafik...
|Speedlink competition pro extr... (0)
Zdravim, som lama mám otázku.Kúpil som si SpeedLin...
|Mw3 2011 xbox series x multipl... (2)
Čaute, kúpil som si fyzickú kópiu MW3 x360. Hra fu...
|Poľovnícke hry - hunter simula... (6)
je ich viacero,ale v tomto vlákne by som sa chcel ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19458)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk