Advertisement

EA hovorí, že 40 hodinový odhad na odomknutie jedného hrdinu v Battlefront II je veľmi nepresný a hra nie je pay2win titul

Hráč, ktorý informoval o 40 hodinovom hraní, ktoré si vyžaduje odomknutie jedného hrdinu podľa EA nezohľadnil viacero faktorov a preháňa. Štúdio sa tiež vyhradzuje voči tomu, že by bol Battlefront II pay2win titul.

PC
PS4
Xbox One
pridal Gam_er 13.11.2017 o 21:04 pod hry
EA hovorí, že 40 hodinový odhad na odomknutie jedného hrdinu v Battlefront II je veľmi nepresný a hra nie je pay2win titul

HRY > NOVINKY >

Speňaženie Battlefront II necháva fanúšikov na horskej dráhe emócií. Keď EA oznámilo, že všetok dodatočný obsah do hry bude zdarma, hráči správu prijali veľmi pozitívne. Komunita by sa tak nemusela rozdeliť ako pri prvom Battlefronte. Keď však bola zažehnaná hrozba Season passu, silné obavy prišli s implementáciou loot boxov a potencionálnou pay to win štruktúrou hry. 

Negatívne reakcie komunity boli masívne, čo vyústilo k tomu, že vývojári nakoniec vykonali v progresívnom systéme niekoľko zmien, len aby hráčov upokojili a naklonili ich priazeň na svoju stranu. Zdalo sa, že znova priniesli titul na správnu cestu. Teraz, keď je však Star Wars Battlefront II hrateľné, aj keď len v obmedzenom rozsahu na PC cez Origin Access a na Xboxe One cez Early Access, grinding, ktorý je potrebný pre odomknutie postáv hodnotia hráči ako šialený. 

Reddit používateľ TheHotterPotato  prišiel dokonca s konkrétnymi číslami. Tvrdí, že odomknutie len jednej z mnohých postáv vám bude trvať 40 hodín hrania. Ide o naozaj vysoký čas, ktorý určite vyprovokuje nejedného hráča k tomu, aby si postavu radšej zakúpil, než sa ju snažil odomknúť klasickým hraním.

Zmienený používateľ prispel aj ďalšími vlastnými poznatkami o hre, kde vydal nasledovné informácie (čas je udaný v minútach):

Priemerná dĺžka Galactic Assault zápasu: 11:09 

  • užívateľ tvrdí, že by sa dĺžka zápasu mala zvýšiť aspoň dvojnásobne

Priemerné kredity za zápas: 275

  • ide o príliš malé a poddimenzované množstvo kreditov 

Priemerné kredity za minútu hry: 25

  • spočiatku to znelo rozumne

Počet minút hrania potrebných na získanie Trooper Crate (4000): 159,73

  • v aktuálne nastavenom meradle sú na získanie Trooper Crate potrebné takmer 3 hodiny hrania. TheHotterPotato to hodnotí ako príliš veľa času 

Počet minút hrania potrebných na odomknutie jedného hrdinu: 2395,97

  • pri súčasnej cene hrdinov, ktorá je stanovená na 60 tisíc kreditov budete musieť hrať 40 hodín, aby ste si klasickým hraním bez platenia odomkli jednu z mnohých postáv. Počas týchto 40 hodín si však budete musieť šetriť každý kredit a nesmiete minúť ani jeden. Prakticky ste odstrihnutý od akéhokoľvek iného nákupu. 

Tieto prognózy poriadne nahnevali Star Wars Battlefront II komunitu, ktorá zaplavila hernú stránku sťažnosťami. To nenechalo chladných vývojárov, z ktorých na to reagoval developer Sean. Ten tvrdí, že 40 hodinový odhad je veľmi nepresné a nezohľadňuje viacero faktorov. Jeho odpovede však boli veľmi strohé a nezmienil sa o presných faktoroch, ktoré zmienený post o 40 hodinovom hraní nezohľadňuje. Sean to tiež doložil tvrdením, že Battlefront II nie je pay to win titul, pretože skoro všetko v ňom môže byť odomknuté klasickým hraním. 

Okrem toho taktiež odmietol názor, že by vývojári na komunitu kašľali a ignorovali tieto pripomienky:

"Sme neuveriteľne aktívni v komunite a na mnohých sociálnych platformách, kde s hráčmi komunikujeme z našich osobných účtov. Spolupracujeme s fanúšikmi, odpovedáme na otázky a pomáhame im ak môžeme. Povedať, že ich ignorujeme je veľmi falošné obvinenie.

Keď sa však vrátime späť k problému 40 hodín na odomknutie jednej postavy zdá sa, že by to mohlo byť len dočasné. Oficiálna internetová stránka hry totiž uvádza, že na odomknutie jedného hrdinu by ste mali použiť len 10 tisíc kreditov. Preto sa predpokladá, že sa táto suma za hrdinov počas oficiálneho vydania hry, t.j. 17 novembra zníži. 

Battlefront II však okrem toho sužuje aj problém týkajúci sa speňaženia loot boxami. Ide o kontroverznú tému, ktorá v posledných týždňoch otriasa svetom videohier. Veľká vlna kritiky sa ohľadne toho valí na EA, pričom sa mnohým nepáčilo ani zatvorenie štúdia Visceral, zodpovedného za Dead Space či prípravu zrušenej Star Wars hry pre jedného hráča. Vývojár Sean sa vyjadril aj k tejto problematiky a tvrdí, že im konštruktívna kritika pomáha, ale ničivá kritika ich naopak devastuje.

Sean tvrdí, že EA je dnes viac trendová ako kedykoľvek predtým a chce prinášať hráčom len to, o čo majú záujem a čo sa im páči. Mnoho fanúšikov obviňuje z kritiky loot boxov, ktorá podľa neho nie je konštruktívna, ale práve ničivá. Dostáva aj vyhrážky smrťou.

Síce jeho pripomienky o konštruktívnej kritike dávajú zmysel, no nemalo by sa zabúdať na to, že hráči majú právo byť rozrušení. Mikrotransakcie a loot boxy, či nereálny čas potrebný na odomykanie in game vecí klasickým hraním určite nie je to, čo by v hrách chceli vidieť zvlášť v prípade, kedy ide o AAA produkciu, kde si zaplatia zaplatia plnú cenu za titul, ktorý ich chce ešte dodatočne speňažovať.  Na druhej strane je to cena za DLC zadarmo.

Čo si myslíte o celej kauze vy? 


Páči sa mi!




Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SECTOR MAGAZÍN

pdf

SECTOR MAGAZÍN
#105


SOCIÁLNE SIETE
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2018 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk