Overwatch upraví pohyb všetkých hrdinov v hre |
Blizzard pomaly pripravuje zmeny, ktoré zasiahnu každú jednu postavu v Overwatch
Keď sa dnes pozrieme na Overwatch, je to úplne iná hra ako tá, ktorá vyšla v máji minulého roka. Blizzard ju neustále rozširuje a aj upravuje, pričom sa to týka hlavne hrdinov, ktorých podľa potreby buffujú a nerfujú. Teraz ale do PTR pripravujú zmeny, ktoré naraz zasiahnu úplne všetky postavy v hre. Na PTR serveroch sa totiž v blízkej dobe objavia zmeny v rámci pohybu všetkých postáv. Pôvodne to mali byť len úpravy niekoľkých hrdinov, no nakoniec z toho spravili systémovú zmenu všetkých hrdinov, ktorá ovplyvní to, ako sa hýbu a zrýchľujú.
Tieto zmeny sú dizajnované tak, aby pohyb po zemi pôsobil konzistentne a postavy nezrýchľovali v určitých situáciách, takže určite ovplyvní intenzívne prestrelky. Jeff Kaplan ďalej vysvetľuje, že to ale môže mať vplyv aj na to, ako sa postavy hýbu vo vzduchu. Vlastne nad tým budete mať väčšiu kontrolu. To sa prejaví napríklad pri Winstonovi, pri ktorého skoku dokážete lepšie upravovať smer a bude sa to týkať aj ďalších postáv, ktoré sa viac hýbu vo vzduchu.
Kaplan si myslí, že tieto zmeny budú mať pozitívny dopad na herný zážitok, no môžu priniesť aj neželané vedľajšie efekty a dúfa, že im hráči na PTR pomôžu vychytať a opraviť ich.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký vianočný darček kúpiť hráčovi? 36
- RAM pamäte pre PC stúpajú cenou trojnásobne, bude to problém na nasledujúci rok 181
- Objavila sa séria animácií z GTA VI 26
- Filmy a seriály v decembri 2025 - Avatar, Stranger Things, Tomb Raider a aj Fallou 8
- Recenzia na seriál: Stranger Things 5 - Part 1 54
- Decembrové hry 20
- Zomrel Cary-Hiroyuki Tagawa, známy ako Shang Tsung z Mortal Kombatu 17
- Zaklínač 4 neprinesie nový trailer na The Game Awards 41
- Arabi vlastnia prakticky celé EA 70
- Netflix vyhral ponuku na odkúpenie Warner Brosu, začína rokovania 77 zobraziť viac článkov >
|
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Blizzard / Blizzard Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||















