Activision pomáha s vývojom Sekiro: Shadows Die Twice, Miyazaki chce, aby hra nebola príliš ťažká, ale ani príliš jednoduchá |
From Software nechcú sklamať hardcore hráčov, ale na druhej strane by chceli dopriať pocit radosti z výhry širšiemu publiku. V tom im pomáha Activision.
Na rozdiel od ostatných, nedávno vydaných hier From Software, ich ďalší pripravovaný titul Sekiro: Shadows Die Twice bude vydávať Activision. V najnovšom rozhovore však režisér Hidetaka Miyazaki odhalil, že tu Activision nefiguruje len ako vydavateľ. Activision bol vybraný ako vydavateľ preto, lebo počas vývoja hry dokázal poskytnúť tímu From Software dostatočnú podporu a poradenstvo. Vydavateľ im ponúkal rady o tom, ako hru vylepšiť so zameraním na jednoduchšie hranie, komfort a zavedenie výukových tutoriálov.
Miyazaki hovorí, že Activision nepracuje priamo na hlavnej vývojovej časti a nebude sa podieľať na vydávaní hry pre Japonsko a Áziu. Hru bude vydávať len pre zvyšok sveta. S Activisionom chceli spolupracovať najmä kvôli radám týkajúcich sa vývojového cyklu, ktoré im vydavateľ vedel poskytnúť. Miyazaki však ubezpečuje, že všetky rozhodnutia týkajúce sa vývoja vytvorilo From Software. Activision vraj hru, ktorú robia a chcú robiť, rešpektuje, ponúka svoje dojmy a postrehy z hrania a tiež rady o tom, čo by sa ešte dalo vylepšiť. From Software na oplátku žiada, aby sa všetky rozhodnutia po titulnej obrazovke ponechali na nich. Práve tak si predstavuje úspešnú spoluprácu.
Activision tak do hry nepridáva svoje tvorivé aspekty a všetko necháva na From Software. Podľa Miyazakiho pomáha najmä s jednoduchosťou hry a zavedením tutoriálov, pretože ako sám tvrdí, toto je oblasť, v ktorej si nie sú takí istí a necítia sa tam byť silní, takže im vydavateľ mimoriadne pomáha. Keďže From Software poznáme najmä zo Souls hier, vieme, že sa vyznačujú hardcore obťažnosťou. So Sekiro: Shadows Die Twice by zrejme chceli osloviť širšie publikum, pri ktorom si na obťažnosť hry treba dať pozor. V súvislosti s ňou je prístup tímu k hre podľa režiséra iný ako v minulosti.
Hlavnou myšlienkou je síce vytvoriť hru, ktorá by bola ťažšia ako ich tituly v minulosti, no súčasne chcú, aby v nej hráči mohli využívať svoju kreativitu na prekonávanie prekážok. Cieľom je teda vytvoriť hru, ktorá nie je ani extrémne ťažká, ale ani extrémne jednoduchá a tím From Software hľadá rovnováhu. Na jednej strane nechcú sklamať hráčov, ktorí hľadajú hardcore hru, ale na druhej strane chcú, aby čo najviac ľudí mohlo zažiť pocit radosti z prekonania výzvy. Aby dosiahli oba tieto ciele, implementovali do hry viacero systémov, ktoré budú aj naďalej vyvažovať a upravovať.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Rusko zhabalo majetok prevádzkovateľovi World of Tanks v krajine, hráčov však uisť 61
- CD Projekt prvý raz ukázal The Witcher IV 345
- Mladý James Bond sa ukázal na prvom videu k 007 First Light hre 76
- Resident Evil 9: Requiem bolo predstavené, rovno dostalo dátum 125
- RECENZIA: Tainted Grail: The Fall of Avalon 11
- Fake AI startup používal k odpovediam 700 indických inžinierov 25
- Assassin's Creed Black Flag remake prichádza, možno bude čoskoro predstavené 41
- Summer Game Fest začne večer o 23:00 88
- RECENZIA: F1 25 14
- Unreal Engine 5.6 ukázal nové funkcie 67 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Activision / From Software Štýl: Akcia / RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|