David Cage hovorí o potenciálnom pokračovaní alebo DLC k Detroit, chcel by tiež spraviť príbehovú multiplayerovku |
Štúdio má veľa nápadov, ktoré by mohli vyrozprávať ďalšie príbehy zo sveta Detroitu. Budú však musieť vybrať z troch možností. Okrem toho by radi urobili multiplayerovo zameranú hru s poriadnym príbehom.
David Cage, šéf štúdia Quantic Dream a súčasne režisér aj scenárista titulu Detroit: Become Human, nedávno odpovedal na niekoľko otázok od svojich fanúšikov. Začal tým, že Quantic Dream normálne nepracujú na pokračovaniach svojich titulov. Napriek tomu je však veľa príbehov, ktoré by sa podľa nich dali povedať buď formou DLC, alebo v plnohodnotnom pokračovaní, ktoré by radi videli fanúšikovia Detroitu.
„Budeme pracovať na pokračovaní len v prípade, ak budeme mať pocit, že máme nápady, vášeň, potrebné vzrušenie a tiež pocit, že o svete hry máme čo povedať aj naďalej. Veľmi rešpektujeme našich fanúškov a nikdy sme nechceli pracovať na pokračovaní len kvôli ľahko zarobeným peniazom. Poháňa nás vášeň ku hrám viac než čokoľvek iné, hoci to nie je vždy ten najlepší dôvod. Veľmi sa nám však práca na Detroite páčila a iste existuje veľa vzrušujúcich príbehov, ktoré by sa v tomto svete dali vyrozprávať.
V hre je totiž toľko postáv, ktoré by mohli mať svoje vlastné DLC o svojich menších príbehoch, že pre nás môže byť ťažké vybrať jednu. Vlastne som napísal pozadie príbehov pre takmer všetky postavy v hre, takže mám celkom dobrú predstavu o tom, čo sa stalo pred začiatkom hry. Budeme však musieť urobiť jednoznačnú voľbu medzi ľuďmi, ktorí chcú viac vyšetrovania s Connorom, plnohodnotné pokračovanie a tými, ktorí by radi videli DLC o viacerých, ak nie o všetkých postavách.”
Cage tiež povedal, že sa momentálne už dlhšie zaujímajú o vytvorenie príbehovej hry pre viacerých hráčov. Dodal, že to bude niečo, o čo by sa v blízkej budúcnosti radi pokúsili. Samozrejme, za predpokladu, že dokážu presvedčiť vydavateľa, čo by však po úspechu Detroitu nemal byť až taký problém:
„Už dlhú dobu mám veľký záujem o vytvorenie príbehovej hry pre viac hráčov. Existuje tu však niekoľko kreatívnych a technických problémov, ktoré treba prekonať. Potrebujete samozrejme ten správny príbeh, ale je to niečo veľmi vzrušujúce. Presvedčiť vydavateľa o tom, že to, o čo sa pokúšate, bude naozaj stáť za to, je vlastne ďalšia výzva. Ale určite to je niečo, čo by som v blízkej budúcnosti chcel vyskúšať.”
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 294
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, už dostanete aj RTX 5070 Ti za lepšie 62
- Aký monitor si vybrať za 100, 200, 400 alebo 1000 eur? Aký rozmer, obrazovku a pom 113
- Takto bude vyzerať iPhone 17 Pro s obalom 64
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 47
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered bude ohlásený zajtra 31
- Porovnanie druhej epizódy The Last of Us season 2 seriálu s hrou 42
- Battlefield ukazuje základ svojej hrateľnosti - deštrukciu 28
- X-Files reboot je už v príprave 65 zobraziť viac článkov >
PS4
PC Vývoj: Sony / Quantic Dream Štýl: Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|