Nathan Drake v Uncharted nikdy nemal ukazovateľ zdravia, autori ho nahradili ukazovateľom šťastia |
Autori Uncharted série vysvetľujú zaujímavú myšlienku o ukazovateli šťastia, ktorý mal Nathan Drake počas všetkých hier. Tvrdia, že ho nikdy nezabilo viac než jedna guľka.
Jedným z najmenej dôveryhodných aspektov v hrách je, keď hráči vidia svoju postavu, ktorá môže prežiť poriadnu paľbu a záplavu nábojov, skryje sa niekde za krytom, počká a je úplne v poriadku. Hovoríme samozrejme o automatickom doplnení zdravia, ktoré je prítomné vo väčšine hier. Tento prípad však nikdy neplatil v Uncharted sérii.
Podľa animátora Jonathana Coopera z Naughty Dog, Nathan Drake nie je pred smrťou v skutočnosti nikdy zasiahnutý viac ako jednou guľkou. Aj napriek tomu, že na neho nepriateľskí vojaci strieľajú kopy munície, tmavá, červená obrazovka frknutá krvou, ktorá sa objaví vtedy, keď hlavného hrdinu trafia niekoľkokrát, predstavuje v skutočnosti šťastie, ktoré sa Drakeovi vyčerpalo po tom, čo nasleduje kompletné zlyhanie. Po minutí Nathanovho šťastia sa nepriatelia skrátka veľmi presne trafia jednou guľkou, ktorá ho zabije.
Túto zaujímavú teóriu potvrdila aj Amy Hennig, ktorá má na svedomí Uncharted 1, 2 a 3. Tvrdí, že to bol ich pôvodný zámer, ktorý chceli preto, aby zostali lepšie v súlade s duchom a tónom dobrodružných filmov, ktoré ich inšpirovali. Je to teda zaujímavý spôsob, ktorý ukazuje, ako pracujú či premýšľajú dizajnéri a developeri o svojich hrách.
Taktiež ide o niečo, čo predstavuje v podobných hrách uveriteľnejší fakt než to, že vaša postava prežije desiatky zásahov. Teraz si však môžete myslieť, že stovky nepriateľov, s ktorými sa Drake stretol v priebehu rokov, majú naozaj strašnú mušku, teda presne, ako to vidíme vo filmoch.
V najnovších správach od Sony sme sa tiež dozvedeli, že sa ako firma chcú a musia starať o všetkých ľudí, bez ohľadu na ich vek, pohlavie, sexuálnu orientáciu, národnosť či vieru. Rozmanitosť v hernom odvetví je pre nich veľmi dobrá, pretože predstavuje väčšie zastúpenie rôznorodého obsahu, ktorý uspokojí masívnejší trh. Je to niečo, v čo Sony verí a čo zároveň ilustruje nedávnymi hrami ako Uncharted: The Lost Legacy, Detroit: Become Human, a Horizon: Zero Dawn. Chcú hráčom poskytovať herných protagonistov, s ktorými sa môžu spájať hráči z rôznych prostredí.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 74
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 73
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 52
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 20
- DOJMY: Manor Lords 33
- RECENZIA: Stellar Blade 94 zobraziť viac článkov >