Nathan Drake v Uncharted nikdy nemal ukazovateľ zdravia, autori ho nahradili ukazovateľom šťastia

Autori Uncharted série vysvetľujú zaujímavú myšlienku o ukazovateli šťastia, ktorý mal Nathan Drake počas všetkých hier. Tvrdia, že ho nikdy nezabilo viac než jedna guľka.

PS4
pridal Gam_er 10.7.2018 o 14:47 pod hry
Nathan Drake v Uncharted nikdy nemal ukazovateľ zdravia, autori ho nahradili ukazovateľom šťastia

HRY > NOVINKY >

Jedným z najmenej dôveryhodných aspektov v hrách je, keď hráči vidia svoju postavu, ktorá môže prežiť poriadnu paľbu a záplavu nábojov, skryje sa niekde za krytom, počká a je úplne v poriadku. Hovoríme samozrejme o automatickom doplnení zdravia, ktoré je prítomné vo väčšine hier. Tento prípad však nikdy neplatil v Uncharted sérii. 

Podľa animátora Jonathana Coopera z Naughty Dog, Nathan Drake nie je pred smrťou v skutočnosti nikdy zasiahnutý viac ako jednou guľkou. Aj napriek tomu, že na neho nepriateľskí vojaci strieľajú kopy munície, tmavá, červená obrazovka frknutá krvou, ktorá sa objaví vtedy, keď hlavného hrdinu trafia niekoľkokrát, predstavuje v skutočnosti šťastie, ktoré sa Drakeovi vyčerpalo po tom, čo nasleduje kompletné zlyhanie. Po minutí Nathanovho šťastia sa nepriatelia skrátka veľmi presne trafia jednou guľkou, ktorá ho zabije. 

Túto zaujímavú teóriu potvrdila aj Amy Hennig, ktorá má na svedomí Uncharted 1, 2 a 3. Tvrdí, že to bol ich pôvodný zámer, ktorý chceli preto, aby zostali lepšie v súlade s duchom a tónom dobrodružných filmov, ktoré ich inšpirovali. Je to teda zaujímavý spôsob, ktorý ukazuje, ako pracujú či premýšľajú dizajnéri a developeri o svojich hrách.

Taktiež ide o niečo, čo predstavuje v podobných hrách uveriteľnejší fakt než to, že vaša postava prežije desiatky zásahov. Teraz si však môžete myslieť, že stovky nepriateľov, s ktorými sa Drake stretol v priebehu rokov, majú naozaj strašnú mušku, teda presne, ako to vidíme vo filmoch.  

V najnovších správach od Sony sme sa tiež dozvedeli, že sa ako firma chcú a musia starať o všetkých ľudí, bez ohľadu na ich vek, pohlavie, sexuálnu orientáciu, národnosť či vieru. Rozmanitosť v hernom odvetví je pre nich veľmi dobrá, pretože predstavuje väčšie zastúpenie rôznorodého obsahu, ktorý uspokojí masívnejší trh. Je to niečo, v čo Sony verí a čo zároveň ilustruje nedávnymi hrami ako Uncharted: The Lost Legacy, Detroit: Become Human, a Horizon: Zero Dawn. Chcú hráčom poskytovať herných protagonistov, s ktorými sa môžu spájať hráči z rôznych prostredí. 


Páči sa mi! (+12)




Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SECTOR MAGAZÍN

pdf

SECTOR MAGAZÍN
#107


SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
| Spiderman (1)
Mam otazku, ziskal som Collector edition Spiderman...
| Bios (5)
Pri štarte PC sa nedá ísť do Biosu, nápad čím to b...
| Prejsť z notebooku na konzolu? (11)
Oplati sa prejsť z notebookuhttps://m.alza.sk/asus...
| Kúpa notebooku (7)
Ahojte, chcel by som kúpiť noťas do 400e hlavne na...
| Problem zo štartom (3)
Zdravím mám problem zo spustenim hry Mad Max. Po s...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2018 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk