Vedúci dizajnér Dying Light 2 hovorí o novom engine, zaujímavom morálnom systéme, neočakávaných bojoch a rozprávaní príbehu

Nový morálny systém pre vás pripraví naozaj neočakávané situácie, ktoré poriadne spestria súboje. Na pomoc s príbehom si Techland najal Chrisa Avellona.

pridal Gam_er 11.7.2018 o 15:20 pod hry
Vedúci dizajnér Dying Light 2 hovorí o novom engine, zaujímavom morálnom systéme, neočakávaných bojoch a rozprávaní príbehu

HRY > NOVINKY >

Vedúci dizajnér Tymon Smektała nám porozprával niečo viac o novom pokračovaní post-apokalyptického titulu Dying Light 2. Ide o pokračovanie pôvodnej hry z roku 2015, ktoré opustilo pôvodný Chrome Engine a prešlo na nový C Engine:

„Náš nový herný engine sa volá C. Starý engine sme zrušili preto, že sme sa rozhodli, že chceme tvoriť prvotriedne hry v otvorenom svete. Chceme robiť hry, ktoré prinášajú vysokú grafickú vernosť, aby ste do ich sveta mohli byť skutočne ponorení. To je dôvod, prečo sme sa rozhodli vytvoriť nový engine - novú technológiu, ktorú majú na svedomí ľudia pracujúci na predchádzajúcom Chrome Engine.”

Od prvej hry prišlo aj k tomu, že sa vylepšila umelá inteligencia. Autori vybavili NPC postavy svojim správaním, ktoré sa hodí k novému temnému veku, v ktorom sa ľudstvo ocitlo:

Algoritmy pre AI u ľudí sú teraz oveľa zložitejšie. Prinesieme v hre tiež niečo, čo sa nazýva morálny systém. Snaží sa simulovať, ako sa človek bude správať, pričom keď proti vám bojuje, môže vytiahnuť niečo nečakané. Tak napríklad bojujete s chlapom, zatlačíte na neho, je na kolenách a potom pochopí, že je to jeho posledný moment, teda možno jeho posledná šanca zachrániť si život. Rýchlo naberie silu a bude sa snažiť reagovať spŕškou zúrivých útokov, aby prežil.

Niekedy, ak niekoho pritlačíte v boji, môže chytiť svoju zbraň a hodiť ju k vám v domnení, že sa o túto zbraň budete zaujímať. Kým ju zodvihnete, dá mu to šancu k tomu, aby unikol. Je tu však oveľa viac vecí, ktoré spôsobujú, že boje budú neočakávané.”

Pokiaľ ide o výkon hry, PC verzia beží na 60 fps, pričom Smektała hovorí, že pri konzolách sa zameriavajú na rovnaký framerate ale je ťažké to dosiahnuť:

„Plynulosť a rýchlosť pohybu je najdôležitejšou vecou v Dying Light, pretože to je vec, ktorá naozaj zvyšuje atraktivitu nášho parkouru. Nový animačný systém (vytvorený animátormi, ktorí predtým pracovali na Assassin’s Creed a Ghost Recon), nám umožňuje ľahko vytvoriť veľa vlastných animácií, pretože všetky animácie postáv sú kombinované z malých pohybov, malých emócií, malých reakcií a naši dizajnéri sú naozaj na úrovni. Príbehoví dizajnéri môžu teraz dať tieto veci dokopy, aby vytvorili realistické animácie a správanie sa NPC postáv.”

Dying Light 2 sa okrem iného viac zameria na rozprávanie príbehu, v čom prvá hra trochu zaostávala. Na pomoc s touto časťou si Techland najal Chrisa Avellona, ktorého repertoár zahŕňa napríklad Fallout: New Vegas, Prey, Knights of the Old Republic 2 či Bloody Baron Quest zo Zaklínača 3

Chris bol s nami už od začiatku. Pomáhal nám definovať myšlienku modernej temnej doby a jedinečné prostredie, ktoré máme v hre. Je to prostredie, ktoré odzrkadľuje a predstavuje svet, v ktorom sa civilizácia vrátila do temných vekov, ale všetko, čo vidíte, je dosť moderné. Chris Avellone nám pomohol definovať tento svet, definovať pravidlá, ktoré ho riadia, a pomohol nám vytvoriť frakcie, ktoré pôsobia v meste.”

Hráči, ktorí hrali pôvodnú hru, budú iste potešení tým, že aj v dvojke sa vráti štvorčlenná kooperácia. Bude však fungovať trochu inak, pričom jeden z hráčov musí byť hostiteľ. Dying Light 2 vyjde na PC, PS4 a Xbox One. 





Páči sa mi! (+8)






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Jedi survivor (2)
prosím, v akom case príde survivor do gamepass? je...
|Remake (1)
čo by ste hovorili na remake - manhunt 1-2,the pun...
|Televízor k ps5 (8)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (1)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Testy,benchmarky,3dmarky,atď..... (2)
všetko ohľadne vašich testov a grafov...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19886)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk