EA oficiálne oznámilo remastre Command & Conquer: Tiberian Dawn a Red Alert |
Legendárne klasiky sa vracajú. Hoci vývoj ešte nezačal, autori už hovoria o svojom nadšení a nostalgii.
Electronic Arts dnes oficiálne potvrdilo, že spolupracuje s Petroglyph (kde pracuje mnoho zamestnancov Westwoodu), s ktorým sa podieľa na tvorbe remastra Command & Conquer: Tiberian Dawn. To však nie je všetko. Po jeho vydaní by sme sa mali dočkať aj remastru Command & Conquer Red Alert, na ktorom EA už začalo pracovať.
So základnými hrami budú spojené aj všetky tri rozširujúce balíčky, teda Covert Ops, Counterstrike a Aftermath. Ak máte pri EA obavy o dodatočné speňažovanie, vydavateľ potvrdzuje, že hry nebudú obsahovať žiadne mikrotransakcie.
EA spolupracuje tiež s Lemon Sky Studios, ktoré pomôže priniesť tieto legendárne klasiky do 4K. Vydavateľ si Lemon Sky pochvaľuje, pretože je podľa neho jedným z najlepších umeleckých štúdií na celom svete, s jedinečnou špecializáciou na RTS tituly.
K novinkám sa vyjadril aj Joe Bostic, ktorý bol súčasťou tímu, keď vytvárali Command & Conquer hry či Dune II:
„Je to už viac ako 25 rokov, keď sme ja a Brett Sperry pracovali spoločne na vytvorení hry, ktorá prepájala elementy Populous, Civilization, Herzog Zwei a Military Madness. Brett Sperry bol vizionár a ja som bol vedúcim programátorom a dizajnérom. Výsledkom bola Duna II. Prvá hra nového žánru, teda stratégia v reálnom čase.
Naša nasledujúca hra, ktorou bolo Command & Conquer, je titul, ktorý ukazuje, kam sa žáner RTS skutočne vydal. Kombinovala hercov nahraných cez video, renderovala 3D sekvencie videí, príbehy mali alternatívne konce, nechýbal tajomný darebák (Kane), multiplayer zdarma pre vášho kamaráta (na hranie bolo potrebné len 1 CD, pričom sa hra dodávala s 2 CD), kontextové ovládanie myšou a dve unikátne frakcie, ktoré nehrali podľa rovnakých pravidiel.
Musím však priznať, že C&C sa neukázalo ako hra, ktorú sme si pôvodne predstavovali. Spočiatku som totiž navrhoval niečo, čo bude zasadené do fantasy sveta s troma frakciami - ľuďmi, čarodejníkmi a magickými zvermi. Niekoľko mesiacov počas vývoja sa Brett rozhodol, že hru pretransformuje do modernej vojenskej záležitosti a to z dvoch dôvodov. Vojna v zálive vtedy bola správou číslo jedna, teda išlo o oveľa relevantnejšiu tému aj pre hráčov a tiež preto, že sme fantasy napokon nepovažovali za to pravé orechové. Videli sme jasný sen a premenili sme svoje detské skúsenosti s hraním sa s plastovými vojačikmi na pieskovisku do reality. Tak sa zrodilo Command & Conquer: Tiberian Dawn.”
Do tímu sa znova pripojí aj skladateľ Frank Klepacki a veľa ďalších pôvodných členov, ktorí kedysi pracovali na menovaných klasikách. Autori začiatky práce opisujú ako neskutočné, pričom ich sprevádza poriadna dávka nadšenia a nostalgie. Vývoj sa však ešte nezačal a komunita môže byť svedkom úplne nulovej fázy tohto projektu, aby mala príležitosť pomôcť a ovplyvniť celkovú tvorbu remastrov. Autori hráčov vyzývajú, aby sa pripájali do Reddit diskusie, kde by im pomohli vytvoriť najlepšie možné remastre C&C a Red Alert.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Fallout seriál? 164
- Filmový Minecraft je už natočený 18
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 79
- História Fallout série 59
- Warhorse Studios nám budúci týždeň odhalia novú hru 81
- Európsky rebríček predaja hier za marec zaplavili C&C stratégie 24
- Alza ponúka ďalšie zľavy 15
- Ako vyzerá GTA VI trailer pretvorený do live action podoby? 21
- Fallout hry stupli na hrávanosti, znovu sú aj v rebríčkoch predaja 71 zobraziť viac článkov >