Sony: Sústredíme sa na menší počet exkluzivít, E3 stratila relevantnosť

Predseda SIE vysvetľuje ich aktuálnu stratégiu, v ktorej sa držia dobre fungujúcej taktiky. Zároveň však sú otvorení akvizíciám a pridávajú názor na to, ako by sa mala zmeniť najväčšia herná výstava.

pridal Gam_er 12.2.2019 o 14:42 pod hry
Sony: Sústredíme sa na menší počet exkluzivít, E3 stratila relevantnosť

HRY > NOVINKY >

V priebehu uplynulého roka sme mohli vidieť Microsoft, ktorý predvádzal svoj nákupný štýl a získal viacero významných herných štúdií pod svoje krídla. Patria medzi ne napríklad Obsidian Entertainment, Ninja Theory alebo Playground Games. Sony však svoje rady nerozširovalo. Mnohým napadla otázka, či first party spoločenstvo od Sony dostane nových členov a ak nie teraz, tak aspoň s príchodom novej generácie. 

Odpovede na túto otázku sa dotkol šéf Sony Interactive Entertainment, Shawn Layden. Tvrdí však, že ich cieľom je pokračovať v aktuálne nastavenom prístupe, kedy sa sústredia na menší počet dokonale dotiahnutých exkluzivít, no zároveň pripúšťa, že menšie akvizácie by mohli prebehnúť:

„Dosahujeme všetky méty, ktoré chceme a sme kriticky aj komerčne úspešní. Pozeráme sa na to, čím by sme mohli doplniť náš arzenál... Stále skúmame príležitosti. Keď nájdeme partnera, hru, tím alebo niečo, čo by sme považovali za zmysluplné a zábavné, budeme sa to snažiť našim zákazníkom priniesť. Sme vždy otvorení tomuto druhu skúsenosti.”

Layden sa tiež dotkol E3, ktoré tento rok vynechajú, keďže nemali nové hry, ktoré by mohli teraz ukázať a nechceli znovu ukazovať len updaty na už známe tituly. Nevylučuje však, že na E3 2020 prídu. Zároveň však dodáva, že by chcel, aby sa tento herný event uberal iným smerom:

„Keď sa obzrieme späť, v roku 1995, počas éry PS1, E3 slúžilo dvom skupinám: maloobchodníkom a novinárom. Maloobchodne nám event skutočne poklesol. So skutočnosťou, že máme dosť rozšírený internet a že 24/7 sa nám tu objavujú nové herné správy, svoj vplyv stratili aj novinári. Preto sa E3, inak obchodná prehliadka, alebo ak chcete show, teraz stala skrátka výstava bez veľkej obchodnej aktivity, ktorá stratila svoj prvotný význam a zmysel. Svet sa zmenil, ale E3 zaspalo dobu.

Ako zmeniť E3 tak, aby sa stala znova relevantnejšie? To je otázka na polemizovanie. Mohla by sa výstava zmeniť viac na fanúšikovský gaming festival, kde by sme nevystupovali s novou bombou? Nemohol by to byť len akýsi oslavný event, kde by vývojári prinášali hry bližšie k fanúšikom?”

Čo si  myslíte o Laydenovych slovách? Chceli by ste pod krídlami Sony vidieť nejaké konkrétne štúdio? Mala by sa E3 zmeniť podľa vízií, ktoré opisuje šéf SIE, alebo preferujete viac tradičnú extravaganzu s veľkými oznámeniami? 





Páči sa mi! (+4)




Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SECTOR MAGAZÍN

pdf

SECTOR MAGAZÍN
#113


SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
| Ako mozme hrt forzu 7 dvaja (2)
Zdavim. Viete mi poradit ako si nastavim na xbox o...
| Pc vs. konzola - dotazník (4)
Zdravím, mám na vás malú prosbičku. Ak vám dotazní...
| Uplay pomoc (3)
Dobrý deň komunita mám taký tpoblém s uplayom že v...
| Aké sú vaše dojmy z prvého die... (1)
Určite sa tu nachádza mnoho fanúšikov, ktorí verím...
| Monitor k ps4 - ps5 ? (7)
Ahoj čede , chcel by som poradiť aký monitor si k...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2019 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk